Vandaar dat het topic zo goed looptquote:Op donderdag 12 juli 2012 15:35 schreef Bilge het volgende:
[..]
TOF is een selecte gezelschap van zorgvuldig geselecteerde superieure genen. Ik snap niet waar genetische afwijkingen zoals jij het lef vandaan halen om ongegeneerd toetreding te overwegen, laat staan vragen.
Heb ik gezegd dat ik dat wel was dan?quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:22 schreef Bilge het volgende:
Jouw gastvrijheid laat ook te wensen over.![]()
Het volgende gedicht draag ik op aan allen die zich weggepest voelen:
Ze kennen mij hier alquote:
quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:03 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Otme bulbul is ook mooi van hem
Wou ik net doen.quote:
Jij bent er ook een?quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:11 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Emirdaglilar mogen best trots op hem zijn
Won nice!quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:07 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wou ik net doen.
Xaban abi, ik speelde laatst met de instellingen van mijn camera, en dit is wat eruit kwam. De maan was eigenlijk fel rood/oranje die avond.![]()
[ afbeelding ]
Alleen jammer dat de kleuren niet realistisch zijn.quote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 01:40 schreef xminator het volgende:
Emirdag.
Vanaf volgend jaar studeer ik 200km verder van huis, hbo diploma is binnen. Nu ga ik voor een MSc.
Welkom mijn kind! Vertel me; wie is je vader, wie is je moeder?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:20 schreef ujjain het volgende:
Je mag mij wel aanmelden voor Denizli, maar ik ben nog hard Turks aan het leren. Het is heel wat lastiger om te leren, indien je het niet van je ouders (vader) geleerd hebt.
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 01:40 schreef xminator het volgende:
Emirdag.
Vanaf volgend jaar studeer ik 200km verder van huis, hbo diploma is binnen. Nu ga ik voor een MSc.
Zo'n 4 jaar geleden zei ik hetzelfde tegen mijn dorpsgenoten in Turkije, die mij afsnauwden omdat dat Kubat zich schaamde voor zijn roots en een soort verrader was. Ik vroeg waarom, maar de onderbouwing was zo zwak dat ik hem alweer vergeten ben.quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:11 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Emirdaglilar mogen best trots op hem zijn
Turken die niet meer gastvrij zijn. Sterk argument tegen integratie.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |