quote:
Je kunt meer met een oorlel dan je denkt.quote:
Je kan ook 40 jaar eisen, betekend niet dat het hem ook daadwerkelijk wordt opgelegd.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:20 schreef Levolution het volgende:
Ja hoor, vier jaar gevangenis voor zoiets.
Je hebt nooit genoeg, gewoon extra meenemen!quote:Op woensdag 11 juli 2012 08:52 schreef Ayca het volgende:
Hoeveel flessen zonnebrand is genoeg voor 3 weken turkije? heb nu 4 flessen (van 200ml) voor 4 personen.. maar ben bang dat het te weinig is, en in turkije is het uberduur dus koop het liever nu
3 weken strand, 1 fles per persoon, no way dat dat voldoende zal zijnquote:Op woensdag 11 juli 2012 09:00 schreef Ayca het volgende:
Hmja, vandaag maar nog wat extra kopen dan. Strand
Dat vindt Captain Obvious ookquote:Op woensdag 11 juli 2012 10:58 schreef Mestras het volgende:
Ik wilde even zeggen dat Istanbul echt een fantastische stad is*net terug*
Ja ik ben er een week geweest! Wij sliepen in Beyoglu vlakbij het Tünel station. Echt een fantastische buurt. Ik vond vooral de grootte van de stad en de veelzijdigheid erg indrukwekkend.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:13 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat vindt Captain Obvious ookDe eerste keer dat je er was?
Ik zou je Sultanbeyli of Esenler willen laten zienquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:59 schreef Mestras het volgende:
[..]
Ja ik ben er een week geweest! Wij sliepen in Beyoglu vlakbij het Tünel station. Echt een fantastische buurt. Ik vond vooral de grootte van de stad en de veelzijdigheid erg indrukwekkend.
Wij hebben ook wel geprobeerd om de buitenwijken op te zoeken en het 'echte' Istanbul te zien. Een middagje in Usküdar en Kardiköy geweest. Verder hebben we een andere keer super lekker gegeten in een wijk bij het metrostation Emniyet-Fatih. We werden wel een beetje raar aangekeken als blonde jongetjes in een restaurant met alleen maar mannen, maar we hebben heerlijk geluncht voor maar een paar lira!quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:02 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Ik zou je Sultanbeyli of Esenler willen laten zien![]()
ps. niet doen!
Daar moet Istanbul het van hebbenquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:59 schreef Mestras het volgende:
Ik vond vooral de grootte van de stad en de veelzijdigheid erg indrukwekkend.
Sommige delen van Gaziosmanpasa zijn ook zo fijnquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:02 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Ik zou je Sultanbeyli of Esenler willen laten zien![]()
ps. niet doen!
Üsküdar en Kadiköy zijn niet echt buitenwijken hoor.quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:12 schreef Mestras het volgende:
[..]
Wij hebben ook wel geprobeerd om de buitenwijken op te zoeken en het 'echte' Istanbul te zien. Een middagje in Usküdar en Kardiköy geweest. Verder hebben we een andere keer super lekker gegeten in een wijk bij het metrostation Emniyet-Fatih. We werden wel een beetje raar aangekeken als blonde jongetjes in een restaurant met alleen maar mannen, maar we hebben heerlijk geluncht voor maar een paar lira!
TOF is een selecte gezelschap van zorgvuldig geselecteerde superieure genen. Ik snap niet waar genetische afwijkingen zoals jij het lef vandaan halen om ongegeneerd toetreding te overwegen, laat staan vragen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 13:58 schreef debeterebob het volgende:
Ben je met alleen een Turkse vlag hier ook welkom?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |