Dat mag altijd!!quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan zal ik eens een ontbijtje op bed voor je maken als ik in NL ben. Met goede wake up-music![]()
Zag gister wel een kerelquote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:30 schreef tijnbrein het volgende:
Barbus dat hangt er vanaf wat ze lekker vindtMij uiteraard
Evie, wil je je Tijnbrein gescrambled of als spiegelei?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:30 schreef tijnbrein het volgende:
Barbus dat hangt er vanaf wat ze lekker vindtMij uiteraard
omelet graag!quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Evie, wil je je Tijnbrein gescrambled of als spiegelei?![]()
Jouw smaak, ik mag hemquote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:33 schreef Evie het volgende:
[..]
omelet graag!Met tomaatjes en bosuitjes etc..
Beetje jammer, gemiste kansquote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:32 schreef Evie het volgende:
[..]
Zag gister wel een kerel![]()
Maar toen ging ik andere dingen doen en ging ie weg
Maar, maar dat bedoelde ik nietquote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Evie, wil je je Tijnbrein gescrambled of als spiegelei?![]()
Beetje his lossquote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Beetje jammer, gemiste kans
[..]
Maar, maar dat bedoelde ik niet
Dus de man moet de eerst stap zetten van jou?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:36 schreef Evie het volgende:
[..]
Beetje his loss![]()
Zucht.. Evie en mannen wel leuk vinden... loopt ze gewoon weghahaha
Moet ik je anders in de blender gooien met een lading aardbeien, frambozen en wat melk?quote:
Onder andere..quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus de man moet de eerst stap zetten van jou?
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Moet ik je anders in de blender gooien met een lading aardbeien, frambozen en wat melk?
Vlees smoothiequote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Moet ik je anders in de blender gooien met een lading aardbeien, frambozen en wat melk?
Dus toch een beetje eigen schuldquote:
Mais bien sur cherie.quote:
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mais bien sur cherie.
You know what they say. If life gives you lemons......just add salt and tequila.
Nou, een ontbijtje van mij op bed krijgen natuurlijkquote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:42 schreef Evie het volgende:
[..]Dronken in de morgen.. wat wil een mens nog meer?
Iemand om dronken mee te zijnquote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:42 schreef Evie het volgende:
[..]Dronken in de morgen.. wat wil een mens nog meer?
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, een ontbijtje van mij op bed krijgen natuurlijk
Ligt er aan wie.. mensen zat!quote:
Mag ik mee?quote:
twi, hij is terug!quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:13 schreef twi het volgende:
En waarom moeten mannen dan altijd zo lang wachten op een antwoord?
Hebben jullie nog naar me gezocht?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:17 schreef twi het volgende:
[..]
Wie is terug? Jij was degene die ineens weg was!
Omdat ik stiekem mega verlegen ben ergens, maar het altijd goed weet te verbergen..quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:02 schreef Murdera het volgende:
Evie, waarom moet een man altijd de eerste stap doen?
Omdat Evie douchen was...quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:13 schreef twi het volgende:
En waarom moeten mannen dan altijd zo lang wachten op een antwoord?
Ja natuurlijk, leave nobody behind. Oh, wacht...quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hebben jullie nog naar me gezocht?
Hoe doe je dat?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:19 schreef Evie het volgende:
[..]
Omdat ik stiekem mega verlegen ben ergens, maar het altijd goed weet te verbergen..
[..]
Omdat Evie douchen was...
Gewoon, in de cabine staan, douchekop goed uitrichten en de kranen opendraaien totdat er een mooi warm/koud evenwicht is ontstaan.quote:
Jullie zijn lief.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:20 schreef twi het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, leave nobody behind. Oh, wacht...
Zingend en dansend naakt onder de douchekop gaan staan en je 10 keer inzepen en liedjes zingen en springenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gewoon, in de cabine staan, douchekop goed uitrichten en de kranen opendraaien totdat er een mooi warm/koud evenwicht is ontstaan.
Een grote bek hebben, lullen als brugman, veel drinken.. en als mannen te eng of te leuk worden gewoon negerenquote:
Springen durf ik niet op die glibberige douchevloer.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:26 schreef Evie het volgende:
[..]
Zingend en dansend naakt onder de douchekop gaan staan en je 10 keer inzepen en liedjes zingen en springen![]()
![]()
meer zo!
[..]
Is niet zo glibberigquote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Springen durf ik niet op die glibberige douchevloer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:33 schreef Evie het volgende:
[..]
Is niet zo glibberig
Tijd voor mijn alomgevreesde dönerontbijt zeg ik! Lekker fietsen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter onethisch dan oneetbaar
The fear!! Fietsze!quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Tijd voor mijn alomgevreesde dönerontbijt zeg ik! Lekker fietsen!
Mannen die niet aangesproken worden door mooie vrouwenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:23 schreef Drommeldaris het volgende:
Overigens komt het sporadisch voor dat vrouwen je aanspreken maar dat gebeurde niet toen ik kankerslecht was met vrouwen. Dus je zult sowieso moeten denk ik
Ik moet toch zeggen dat ik de mooiste allemaal zelf heb gehosseld ipv ben gehosseld. Het is vaak toch iets minder wat je krijgt toegeworpen tegenover wat je zelf kan halenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mannen die niet aangesproken worden door mooie vrouwen
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mannen die niet aangesproken worden door mooie vrouwen
Moggel!quote:
Laat ik maar gewoon mij eigen ding doen dan komt het vanzelf wel goed ooitquote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:26 schreef Evie het volgende:
[..]
Zingend en dansend naakt onder de douchekop gaan staan en je 10 keer inzepen en liedjes zingen en springen![]()
![]()
meer zo!
[..]
Een grote bek hebben, lullen als brugman, veel drinken.. en als mannen te eng of te leuk worden gewoon negeren(whehehehe en dan denken ze dat je een bitch bent
)
Lijkt me ook een beter planquote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Laat ik maar gewoon mij eigen ding doen dan komt het vanzelf wel goed ooit
Ik heb nog nooit gehosseld, ik ben luiquote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:42 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik moet toch zeggen dat ik de mooiste allemaal zelf heb gehosseld ipv ben gehosseld. Het is vaak toch iets minder wat je krijgt toegeworpen tegenover wat je zelf kan halen
Pics van je vrouw, George cloonyquote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gehosseld, ik ben lui
Laat ik dat maar niet doenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:57 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Pics van je vrouw, George cloony
Dat bedoel ik dus.quote:
Nu wil ik het ook wel zienquote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Laat ik dat maar niet doenHeb wel eens een pic van een scharrel gepost, en mijn vriendin is mooier want mediterraans
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:19 schreef Evie het volgende:
[..]
Omdat ik stiekem mega verlegen ben ergens, maar het altijd goed weet te verbergen..
Ik ga geen pics van mijn vriendin posten. En scharrel is al eens gepost.quote:
quote:
Linkje?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ga geen pics van mijn vriendin posten. En scharrel is al eens gepost.
quote:
Vooruit, scharrel. Upgrade it and think of black hair.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
Vooruit, scharrel. Upgrade it and think of black hair.she's pretty!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dus
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
Vooruit, scharrel. Upgrade it and think of black hair.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I knowquote:
Zijn we wel ja. En het constant blijven schreeuwen van "WAAR IS WATERTORNADOOOOOO" was ook wel leuk.quote:
report?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:43 schreef twi het volgende:
[..]
Zijn we wel ja. En het constant blijven schreeuwen van "WAAR IS WATERTORNADOOOOOO" was ook wel leuk.
Yup. Hoezo?quote:
Dankquote:
Daaromquote:
dat duits is dan weer jammer barb.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dank![]()
Und wie immer naturlich, von Kopf biss Fuss auf Liebe eingestellt.
Er is vandaag een of andere homodag hier, wat doet de sigarenzaak?quote:
mooie actiequote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Er is vandaag een of andere homodag hier, wat doet de sigarenzaak?
Alleen vandaag: pijpen -15%
Baas![]()
![]()
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Baas![]()
![]()
Ja lekker, 5e dag op rij dat het bier mij mooie avonden heeft bezorgdquote:
hehe zuiplap. Nog gehosseld?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:30 schreef Monopoly het volgende:
[..]![]()
[..]
Ja lekker, 5e dag op rij dat het bier mij mooie avonden heeft bezorgd
Met jou dan? Nog steeds Colu ?
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Baas![]()
![]()
Niet gehosseld, wel verschrikkelijk dronken in mijn blote lul door de MC Donalds gerendquote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
hehe zuiplap. Nog gehosseld?
Hier goed. Project XX, mijn huisfeestje vanavond, heeft nu 45-55 gasten.
Zo die beste B. van het vliegveld halen.
Ik heb dan toch weer duidelijk wat gemist.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Niet gehosseld, wel verschrikkelijk dronken in mijn blote lul door de MC Donalds gerend
Ik zei nog zo, niet weg gaanquote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb dan toch weer duidelijk wat gemist.
Whutquote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Niet gehosseld, wel verschrikkelijk dronken in mijn blote lul door de MC Donalds gerend
Komt nog wel een keer goed.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:39 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik zei nog zo, niet weg gaanDe avond begint net
Baas.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Oh ja schatje. Ik ga gelijk voor jou updatenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:45 schreef Samzz het volgende:
Mono. Die foto met Mono
staat niet eens in je fobo. Ik ben gekwetst
!
Gelukkigquote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Oh ja schatje. Ik ga gelijk voor jou updaten
Unfuckingtitled is genomen door DigitalGirl en richard-prf (tegelijk), Myraela was standaard te dronken om Drommel te hosselen en snarf heeft Royco een bloedneus geslagen.quote:
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Unfuckingtitled is genomen door DigitalGirl en richard-prf (tegelijk), Myraela was standaard te dronken om Drommel te hosselen en snarf heeft Royco een bloedneus geslagen.
Standaardmeet dus.
Klinkt als een geslaagde meet dusquote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:57 schreef Monopoly het volgende:
En ik heb mijn billen laten zien aan duitsers, de mc donalds en we kregen bijna boetes omdat we aan het wildplassen waren.
Mag ik je aanraken?quote:
Even mijn armen strekken en mijn handen om je ogen vouwen.quote:
Waarooooooooom?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Even mijn armen strekken en mijn handen om je ogen vouwen.
Omdat ik graag leuke dingen doe.quote:
Mata neemt mij onder handen.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Rustig wel hier. Wat is er aan het handje?
Hoe komt dat?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:51 schreef Faxie het volgende:
Geen idee. Ben me al de hele dag aan het vervelen hier.... nergens zin in...
Ow, dan laat ik jullie met rust.quote:
Maar je bent altijd zo actief aan het boarden en dergelijke!quote:
Ja maar d'r is geen wind nuquote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar je bent altijd zo actief aan het boarden en dergelijke!
Niet even bellen/sms'sen met je date?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja maar d'r is geen wind nu
Heb ook geen zin om te poolen momenteel.
Auto wassen heeft weinig nu nu
Gamen of film kijken geen zin in
Verder is er in de buurt niks te doen
Schoonmaken is al gedaan
Ow en ijsmeisje moet het hele weekend werken
Hoop op wind morgen, maar gaat ook weer goed regenen waarschijnlijk.... kutzooi.
En volgende week heb ik weer geen tijd overdag.
Was wel van plan d'r een smsje te sturen nog ja. Maar die is aan het werk tot 12 ofzo dus verwacht op korte termijn niks terug...quote:Op zaterdag 7 juli 2012 18:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet even bellen/sms'sen met je date?
Bedenk dan een hele goeie.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 18:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Was wel van plan d'r een smsje te sturen nog ja. Maar die is aan het werk tot 12 ofzo dus verwacht op korte termijn niks terug...
En Snarf, al ladingen vol tegels gestolen?quote:
WT'tje!quote:
nee, wel ladingen vol aarde weg gekrui'tquote:Op zaterdag 7 juli 2012 18:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bedenk dan een hele goeie.
[..]
En Snarf, al ladingen vol tegels gestolen?
He beertje. Kom je nog een keertje mee naar een meet?quote:
Denk het welquote:Op zaterdag 7 juli 2012 18:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He beertje. Kom je nog een keertje mee naar een meet?
Ja ik weet het ook niet.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 18:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
WT'tje!
Waar was je ineens mang! Ik maar zoeken en roepen!
Oeh.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 18:11 schreef kutkloon7 het volgende:
Maar als jij nog een keer komt als ik kan kom ik sowieso
Sta je nog op de foto met Wonder Woman?quote:
Waarom krijg ik altijd de klappen?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Unfuckingtitled is genomen door DigitalGirl en richard-prf (tegelijk), Myraela was standaard te dronken om Drommel te hosselen en snarf heeft Royco een bloedneus geslagen.
Standaardmeet dus.
ghehe en waarom ben ik de wilde danserquote:
Hebben we gedanst?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 18:29 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehe en waarom ben ik de wilde danser
als ik aanwezig was (hypothetish) dan zou ik hebben gedanstquote:
Dans dan ook eens gewoon een keer normaalquote:Op zaterdag 7 juli 2012 18:33 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
als ik aanwezig was (hypothetish) dan zou ik hebben gedansten blijkbaar heb ik jou daarbij een bloedneus geslagen
graagquote:Op zaterdag 7 juli 2012 18:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zal ik een tipje van de sluier oplichten?
je gata trouwenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 18:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zal ik een tipje van de sluier oplichten?
Met wie?quote:
WT is een hater die geen fernandez voor me wil kopen, of Strongbow.quote:
oh dat weet je zelf nog niet... til die sluier wat verder op, dan kun je spiekenquote:
Eens met WTquote:Op zaterdag 7 juli 2012 18:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Met wie?
[..]
WT is een hater die geen fernandez voor me wil kopen, of Strongbow.
Moksi is best lekker.
Stevenmac had sjans met een lid van de Village People.
DIe is wel chill!quote:Op zaterdag 7 juli 2012 18:32 schreef marbasnarf het volgende:
kipsate besteld bij de beerbeetje lief zijn voor mij, echt geen zin/energie om te koken
Ik zie niemand. Ik ga nooit trouwen denk ik.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 18:40 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
oh dat weet je zelf nog niet... til die sluier wat verder op, dan kun je spieken
quote:
Nee, dank je.quote:
Ik vraag mij nog steeds af waarom ik mij nou moest legitimerenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:57 schreef Monopoly het volgende:
En ik heb mijn billen laten zien aan duitsers, de mc donalds en we kregen bijna boetes omdat we aan het wildplassen waren.
Toen we op schiphol stonden trok Mono snel een trolley de trein inquote:
En waar is dat ding nu?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Toen we op schiphol stonden trok Mono snel een trolley de trein in
Kwamen we uiteindelijk op Rotterdam aan en die gasten van NS keken ons aan of het de normaalste zaak van de wereld was dat er 4 mensen met een trolley liepen
Ergens bij Mono in de straatquote:
Dat sowieso ja, alleen hij heeft hem langs de weg gelaten die lulquote:
Zou ik ook doenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat sowieso ja, alleen hij heeft hem langs de weg gelaten die lul
Hij een balkon, maar dan hadden we hem een paar trappen omhoog moeten tillenquote:
mmm dat lijkt mij niet echt handig hahaquote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij een balkon, maar dan hadden we hem een paar trappen omhoog moeten tillen
Zeker niet in de toestand hoe wij warenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
mmm dat lijkt mij niet echt handig haha
Had het sowieso gepast door het trappenhuis?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zeker niet in de toestand hoe wij waren
Jaquote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Had het sowieso gepast door het trappenhuis?
Was toch zonde of niet?quote:
Mijn hele knie is naar de hoeren door tegen een trein aan te springenquote:
was ook erg tactisch jaquote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mijn hele knie is naar de hoeren door tegen een trein aan te springen
Zoals gewoonlijkquote:
Die waren echt heel fout die gastenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 18:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Met wie?
[..]
WT is een hater die geen fernandez voor me wil kopen, of Strongbow.
Moksi is best lekker.
Stevenmac had sjans met een lid van de Village People.
Nog steedsquote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je was echt compleet van de wereld zeg.
net pizza op ook nogquote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:41 schreef stevenmac26 het volgende:
Hmm moet ook eens maar gaan eten
Heb alleen bier, een halve croissant en een krentenbol als ontbijt gehad
Dönerontbijtquote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:41 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik niet manquote:
ghehehe weet niet of ik me nu afvraag of t biertje ook bij ontbijt hoorde, of wie de andere helft van je coirssant heeft gepiktquote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:41 schreef stevenmac26 het volgende:
nee, heb me netjes gedragenquote:
We gingen nog Döner eten maar jij was spoorloos verdwenenquote:
Eerlijk gedeeld met Mono en Intronicquote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:42 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehehe weet niet of ik me nu afvraag of t biertje ook bij ontbijt hoorde, of wie de andere helft van je coirssant heeft gepiktweet je wat, doe eens gek, ik vraag het me allebei af
Ik heb zo'n flauw vermoeden dat het deze kerel was:quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:42 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehehe weet niet of ik me nu afvraag of t biertje ook bij ontbijt hoorde, of wie de andere helft van je coirssant heeft gepiktweet je wat, doe eens gek, ik vraag het me allebei af
ooooooooooooh dan mag t... mozes die meet is wel flink feest geweest als ik t zo leesquote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Eerlijk gedeeld met Mono en Intronic
En het was al 16uur smiddags dat ontbijt
Was gezellig jaquote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:43 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ooooooooooooh dan mag t... mozes die meet is wel flink feest geweest als ik t zo lees
Hij lijkt er wel op die kerel die gisteren vies naar mij keek de hele tijdquote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb zo'n flauw vermoeden dat het deze kerel was:
[ afbeelding ]
Het leek wel alsof jullie elkaar kenden. Je kende immers ook de raamdames aan de overkant.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Was gezellig ja
[..]
Hij lijkt er wel op die kerel die gisteren vies naar mij keek de hele tijd
Ik kom dan ook vaak bij de old Sailors, soort stamkroegquote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het leek wel alsof jullie elkaar kenden. Je kende immers ook de raamdames aan de overkant.
Kloptquote:
Vond het best een leuke kroeg met als hoogtepunt de Magners. Het dieptepunt was de wc en de rij ervoor.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik kom dan ook vaak bij de old Sailors, soort stamkroeg
En gelukkig kende ik hem niet
Gewoon buiten zeiken of naar de vrouwen wc gaanquote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vond het best een leuke kroeg met als hoogtepunt de Magners. Het dieptepunt was de wc en de rij ervoor.
ze brengt floes in het laatje, topkwaliteit de beste hoer van m'n straatjequote:
Was een Engelse tent toch?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gewoon buiten zeiken of naar de vrouwen wc gaan
Intronic en ik die bijna een boete kregen voor wildplassen
Een blonde raamdame stond de hele tijd naar Heloef en mij te wenken. Hoewel we voldoende geld hadden voor Heloefs ontmaagding (we hadden nog geld voor 18 seconden) hebben we het niet gedaan.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:43 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ooooooooooooh dan mag t... mozes die meet is wel flink feest geweest als ik t zo lees
Neequote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was een Engelse tent toch?
[..]
Een blonde raamdame stond de hele tijd naar Heloef en mij te wenken. Hoewel we voldoende geld hadden voor Heloefs ontmaagding (we hadden nog geld voor 18 seconden) hebben we het niet gedaan.
Omdat er veel toeristen komenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom praatte iedereen dan Engels tegen me?
Omdat het kanquote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom praatte iedereen dan Engels tegen me?
Ja godverdomme, deze actiequote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mijn hele knie is naar de hoeren door tegen een trein aan te springen
Ja ging iets anders dan geplandquote:
Heb je ook de foto van WT met die travo?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Kan je coke voor mij regelen??
Rennen die gast
Die heeft flipsels geloof ikquote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je ook de foto van WT met die travo?
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Kan je coke voor mij regelen??
Rennen die gast
Wel goed bezig op dat terrasquote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:54 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]![]()
met die drie tanden in zn bek
Glazen meekrijgen omdat ze willen dat je eindelijk oprotquote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wel goed bezig op dat terras
Gewoon alles dubbel bestellen
Ik vond de seniele demente kreupele alzheimer- en parkinsonachtige bediening wel het dieptepunt eigenlijkquote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vond het best een leuke kroeg met als hoogtepunt de Magners. Het dieptepunt was de wc en de rij ervoor.
Hebben we die meegekregen jaquote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:56 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Glazen meekrijgen omdat ze willen dat je eindelijk oprot
Die heb jullie nog kapot gegooid in de kalverstraat volgens mijquote:
Dit heb ik even gemist volgens mijquote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:56 schreef twi het volgende:
[..]
Ik vond de seniele demente kreupele alzheimer- en parkinsonachtige bediening wel het dieptepunt eigenlijk
Die gastquote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:57 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Die heb jullie nog kapot gegooid in de kalverstraat volgens mijVoordat we die debiel op blote voeten zonder ondergoed aan tegen kwamen
Alle vrouwen die er waren hebben hier niets van meegekregenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dit heb ik even gemist volgens mij
Dat was nog tot daar aan toe. Maar wachten voordat je in een random gat mag zeiken....quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:56 schreef twi het volgende:
[..]
Ik vond de seniele demente kreupele alzheimer- en parkinsonachtige bediening wel het dieptepunt eigenlijk
Was een fijne man hoor.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dit heb ik even gemist volgens mij
Mijn telefoon was leegquote:
Ja ik stond aan de andere kant van die steeg, waar die agenten erin kwamen fietsen. Zegtie zo: 'AH even een makkelijke boete uitschrijven.'quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die gast
En niet veel later kregen we bijna een boete voor wildplassen
Watquote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:58 schreef twi het volgende:
[..]
Alle vrouwen die er waren hebben hier niets van meegekregen
Geen idee waar dit over gaatquote:
Dat was nou de naam van de kroeg.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:01 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Wathoezo
[..]
Geen idee waar dit over gaat
Hij kon niet bewijzen waar intronic gepist had omdat ie in een put had staan zeikenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:01 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mijn telefoon was leeg
[..]
Ja ik stond aan de andere kant van die steeg, waar die agenten erin kwamen fietsen. Zegtie zo: 'AH even een makkelijke boete uitschrijven.'en vervolgens doet ie niks.
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat was nou de naam van de kroeg.
Ah zoquote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:02 schreef twi het volgende:
[..]
Omdat de drankjes door de mannen werden gehaald
Ja dat was wel slimquote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij kon niet bewijzen waar intronic gepist had omdat ie in een put had staan zeiken
Zekerquote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:02 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
[..]
Ah zo
[..]
Ja dat was wel slim
En waarom ie nou tegen mij moeilijk stond te doen begrijp ik nog steeds nietquote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:02 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
[..]
Ah zo
[..]
Ja dat was wel slim
Omdat je er uit ziet als tuig.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En waarom ie nou tegen mij moeilijk stond te doen begrijp ik nog steeds niet
Ik ben hartstikke liefquote:
Nee ik ook nietquote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En waarom ie nou tegen mij moeilijk stond te doen begrijp ik nog steeds niet
Vriendin was draak?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:10 schreef stevenmac26 het volgende:
Maar goed, kapotte knie en geen stem meer over
Het was een mooie nacht en gelukkig hebben we de foto's nog
En jammer dat ik dat vrouwtje niet kon overhalen om mee te gaan met ons en haar vriendin verder te laten pitten in de trein
Mwahquote:
Mob was dood anders had ik zeker wel een foto van die slapende hork genomenquote:
Mijn ding ook nietquote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:17 schreef Faxie het volgende:
Zo te lezen heb ik niet veel gemistZal niet mijn ding geweest zijn
Gewoon normaal. Niet veel bijzonders aan de hand momenteel.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mijn ding ook nietHoe is het met Faxman?
Nog wat gehoord van je date die je afgelopen week had?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gewoon normaal. Niet veel bijzonders aan de hand momenteel.
Ja had nog een sms gestuurd die avond, en eentje teruggekregen. We spreken nog vaker af in ieder gevalquote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nog wat gehoord van je date die je afgelopen week had?
Dat is mooiquote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:28 schreef Faxie het volgende:
Ze is me in ieder geval nog niet beu, da's een goed teken
Ja ik hoop het ookquote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is mooihopelijk blijft het contact leuk en leidt het tot meer
Waar ken je haar van? Datingsite?quote:
Nog beterquote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee, het echte leven![]()
Kwam d'r tegen ergens, later contact gezocht.
Ik vroeger ook niet. Ik ben de laatste tijd wel iets losser geworden met vrouwen. Niet veel maar toch..komt toch door het duiken in het diepe denk ik. En veel afgaanquote:
gaat goed zo te lezen hequote:
Ben er nog niet helemaal over uit. Wat mij betreft zit het wel goed in ieder geval, maar ik weet niet helemaal zeker hoe zij d'r precies allemaal over denkt. Dat kleine stemmetje zegt namelijk dat ze me als een leuke vriend ziet, en niet als relatiemateriaal... aan de andere kant, waarom spreek je dan met me af als je me verder niet kent? .. ze kan natuurlijk ook een beetje voorzichtig zijn enzo, ivm exen... nouja ik moet er niet zoveel over denken....quote:
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:54 schreef Monopoly het volgende:
Ja ik ken dus een jongen, en hij zit nog een beetje in de kast.
Gisteravond met hem en wat anderen wat wezen drinken, en hij kreeg constant aandacht van besnorde mannen. Hij voelde zich ietwat ongemakkelijk, maar ik zag in zijn pret oogjes dat hij wel genoot van de aandacht.
Hoe kan ik hem nou een beetje sturen dat hij gewoon lekker zichzelf kan zijn ?
Ik noem geen namen, maar het is een kale Amsterdammer.
vlam, is beetje groot woordquote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoe is het met jou en je vlam eigenlijk?
Erge gewoon is dat dit nou de zoveelste keer is dat ik aandacht kreeg van mannen, ik voelde mij er een beetje ongemakkelijk bijquote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:54 schreef Monopoly het volgende:
Ja ik ken dus een jongen, en hij zit nog een beetje in de kast.
Gisteravond met hem en wat anderen wat wezen drinken, en hij kreeg constant aandacht van besnorde mannen. Hij voelde zich ietwat ongemakkelijk, maar ik zag in zijn pret oogjes dat hij wel genoot van de aandacht.
Hoe kan ik hem nou een beetje sturen dat hij gewoon lekker zichzelf kan zijn ?
Ik noem geen namen, maar het is een kale Amsterdammer.
Oké, interessant, wat heb je zoal gegeten?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:55 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
vlam, is beetje groot woordhebben 2x gegeten... weet niet helemaal hoe ik zn signalen moet oppakken, heb mezelf ook wel een beetje in de nesten gewerkt door te zeggen dak niet versoerd wil worden,omdak me daar ongemakkelijk bij voel. Dus hij doet ook netjes niets, maar toch zijn er dingetjes waarvan ik niet goed weet hoe ik ze moet plaatsen... lastig
voedsel vooralquote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oké, interessant, wat heb je zoal gegeten?
je geeft dan ook wel een dubbel signaal af heh. je wilt niet versierd worden maar je date hem wel. tja.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:55 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
vlam, is beetje groot woordhebben 2x gegeten... weet niet helemaal hoe ik zn signalen moet oppakken, heb mezelf ook wel een beetje in de nesten gewerkt door te zeggen dak niet versoerd wil worden,omdak me daar ongemakkelijk bij voel. Dus hij doet ook netjes niets, maar toch zijn er dingetjes waarvan ik niet goed weet hoe ik ze moet plaatsen... lastig
Idd, da's erg vervelend voor kerels, trust mequote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:57 schreef dawg het volgende:
[..]
je geeft dan ook wel een dubbel signaal af heh. je wilt niet versierd worden maar je date hem wel. tja.
ja juist...quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:57 schreef dawg het volgende:
[..]
je geeft dan ook wel een dubbel signaal af heh. je wilt niet versierd worden maar je date hem wel. tja.
ghehe..nee geen bergen mayoquote:
maar allebei duidelijk zijn ho maar.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:59 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja juist...eerste keer was ook gewoon, gewoon... nou ja, tweede keer was gewoon anders, andere begroeteing, wat afwachtender van zijn kant, waar ik dan weer onzeker van werd...
nou, ik probeer heel stiekem wel duidelijk te zijn, maar ook weer niet zo dudielijk dak ga zeggen "ok je hebt groen licht, kom maar op met je versiertrucs"quote:
vrouwenlogica en die kerel snapt er niets van.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:01 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nou, ik probeer heel stiekem wel duidelijk te zijn, maar ook weer niet zo dudielijk dak ga zeggen "ok je hebt groen licht, kom maar op met je versiertrucs"
Ja tjee laat nu eens details los!quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:00 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehe..nee geen bergen mayoaardappeltejs enzo
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Erge gewoon is dat dit nou de zoveelste keer is dat ik aandacht kreeg van mannen, ik voelde mij er een beetje ongemakkelijk bij
Waarschijnlijk als ze het wél zou zeggen zou het alsnog cryptisch overkomen.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:02 schreef dawg het volgende:
[..]
vrouwenlogica en die kerel snapt er niets van.
nee, klopt :p en weet heel goed dat t balletje nu dus bij mij ligt... heb m daarom bij mij uitgenodigd om te eten, maar moeten nog kijken wanneerquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:02 schreef dawg het volgende:
[..]
vrouwenlogica en die kerel snapt er niets van.
Hij wees ook gewoon naar mij hequote:
uit de ovenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja tjee laat nu eens details los!In de hete olie gebakken aardappelstaafjes of slechts in het hete water gekookt?
Flips heb toch geen kaalhoofd, gekkerd.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij wees ook gewoon naar mij he
Ik dacht eerst dat de aandacht voor jou was
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Flips heb toch geen kaalhoofd, gekkerd.
daarom wacht ik nooit zo lang met actie. duidelijker dan haar reactie wordt het niet.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Waarschijnlijk als ze het wél zou zeggen zou het alsnog cryptisch overkomen.
nou dat durf ik nietquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:03 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben altijd recht toe recht aan.
Zeg tegen hem : Je bent best leuk, tijd om meer te chillen
Ja dat hoopte je ook.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij wees ook gewoon naar mij he
Ik dacht eerst dat de aandacht voor jou was
Watertornadoquote:
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Flips heb toch geen kaalhoofd, gekkerd.
smakelijk alvast.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:03 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nee, klopt :p en weet heel goed dat t balletje nu dus bij mij ligt... heb m daarom bij mij uitgenodigd om te eten, maar moeten nog kijken wanneer
Ik hoopte het inderdaad van hartequote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja dat hoopte je ook.
[..]
Watertornado
Minaj?!
Dan had ik mij wel erg onprettig gevoeld.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik hoopte het inderdaad van harte
En dat om half 8 in de ochtendquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:06 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Een beetje drank, een beetje wiet doet wonderen
Ohh dus dan moet ik maar mij onprettig gaan voelenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan had ik mij wel erg onprettig gevoeld.
Is het stom als ik die associatie nodig heb om jouw naam te onthouden? Anders moet ik aan die reclames denken aan huidsmeersels enzo.quote:
Ik ook.quote:
Ja moment!quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:06 schreef stevenmac26 het volgende:
flips stuur mij eens die foto door per wa van WT en die travo
ja drank idd... dan krijg ik echt veel moedquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:06 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Een beetje drank, een beetje wiet doet wonderen
Van tevoren alvast een litertje wodka wegtikken.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:07 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja drank idd... dan krijg ik echt veel moedmaar kan moeilijk subtiel op de fiets komen met een fles drank
Gewoon flesje jack mee nemen, begrijpt hij echt wel hoor.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:07 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja drank idd... dan krijg ik echt veel moedmaar kan moeilijk subtiel op de fiets komen met een fles drank
Dan is minaj beter ja.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Is het stom als ik die associatie nodig heb om jouw naam te onthouden? Anders moet ik aan die reclames denken aan huidsmeersels enzo.
Ja man. Je kan het wel aanquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ohh dus dan moet ik maar mij onprettig gaan voelen
dan hoeft die fles niet eens open, DIE hint snapt hij vast wel ghehequote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gewoon flesje jack mee nemen, begrijpt hij echt wel hoor.
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan is minaj beter ja.
[..]
Ja man. Je kan het wel aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |