Dat mag altijd!!quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan zal ik eens een ontbijtje op bed voor je maken als ik in NL ben. Met goede wake up-music![]()
Zag gister wel een kerelquote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:30 schreef tijnbrein het volgende:
Barbus dat hangt er vanaf wat ze lekker vindtMij uiteraard
Evie, wil je je Tijnbrein gescrambled of als spiegelei?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:30 schreef tijnbrein het volgende:
Barbus dat hangt er vanaf wat ze lekker vindtMij uiteraard
omelet graag!quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Evie, wil je je Tijnbrein gescrambled of als spiegelei?![]()
Jouw smaak, ik mag hemquote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:33 schreef Evie het volgende:
[..]
omelet graag!Met tomaatjes en bosuitjes etc..
Beetje jammer, gemiste kansquote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:32 schreef Evie het volgende:
[..]
Zag gister wel een kerel![]()
Maar toen ging ik andere dingen doen en ging ie weg
Maar, maar dat bedoelde ik nietquote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Evie, wil je je Tijnbrein gescrambled of als spiegelei?![]()
Beetje his lossquote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Beetje jammer, gemiste kans
[..]
Maar, maar dat bedoelde ik niet
Dus de man moet de eerst stap zetten van jou?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:36 schreef Evie het volgende:
[..]
Beetje his loss![]()
Zucht.. Evie en mannen wel leuk vinden... loopt ze gewoon weghahaha
Moet ik je anders in de blender gooien met een lading aardbeien, frambozen en wat melk?quote:
Onder andere..quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus de man moet de eerst stap zetten van jou?
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Moet ik je anders in de blender gooien met een lading aardbeien, frambozen en wat melk?
Vlees smoothiequote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Moet ik je anders in de blender gooien met een lading aardbeien, frambozen en wat melk?
Dus toch een beetje eigen schuldquote:
Mais bien sur cherie.quote:
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mais bien sur cherie.
You know what they say. If life gives you lemons......just add salt and tequila.
Nou, een ontbijtje van mij op bed krijgen natuurlijkquote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:42 schreef Evie het volgende:
[..]Dronken in de morgen.. wat wil een mens nog meer?
Iemand om dronken mee te zijnquote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:42 schreef Evie het volgende:
[..]Dronken in de morgen.. wat wil een mens nog meer?
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, een ontbijtje van mij op bed krijgen natuurlijk
Ligt er aan wie.. mensen zat!quote:
Mag ik mee?quote:
twi, hij is terug!quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:13 schreef twi het volgende:
En waarom moeten mannen dan altijd zo lang wachten op een antwoord?
Hebben jullie nog naar me gezocht?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:17 schreef twi het volgende:
[..]
Wie is terug? Jij was degene die ineens weg was!
Omdat ik stiekem mega verlegen ben ergens, maar het altijd goed weet te verbergen..quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:02 schreef Murdera het volgende:
Evie, waarom moet een man altijd de eerste stap doen?
Omdat Evie douchen was...quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:13 schreef twi het volgende:
En waarom moeten mannen dan altijd zo lang wachten op een antwoord?
Ja natuurlijk, leave nobody behind. Oh, wacht...quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hebben jullie nog naar me gezocht?
Hoe doe je dat?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:19 schreef Evie het volgende:
[..]
Omdat ik stiekem mega verlegen ben ergens, maar het altijd goed weet te verbergen..
[..]
Omdat Evie douchen was...
Gewoon, in de cabine staan, douchekop goed uitrichten en de kranen opendraaien totdat er een mooi warm/koud evenwicht is ontstaan.quote:
Jullie zijn lief.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:20 schreef twi het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, leave nobody behind. Oh, wacht...
Zingend en dansend naakt onder de douchekop gaan staan en je 10 keer inzepen en liedjes zingen en springenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gewoon, in de cabine staan, douchekop goed uitrichten en de kranen opendraaien totdat er een mooi warm/koud evenwicht is ontstaan.
Een grote bek hebben, lullen als brugman, veel drinken.. en als mannen te eng of te leuk worden gewoon negerenquote:
Springen durf ik niet op die glibberige douchevloer.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:26 schreef Evie het volgende:
[..]
Zingend en dansend naakt onder de douchekop gaan staan en je 10 keer inzepen en liedjes zingen en springen![]()
![]()
meer zo!
[..]
Is niet zo glibberigquote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Springen durf ik niet op die glibberige douchevloer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:33 schreef Evie het volgende:
[..]
Is niet zo glibberig
Tijd voor mijn alomgevreesde dönerontbijt zeg ik! Lekker fietsen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter onethisch dan oneetbaar
The fear!! Fietsze!quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Tijd voor mijn alomgevreesde dönerontbijt zeg ik! Lekker fietsen!
Mannen die niet aangesproken worden door mooie vrouwenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:23 schreef Drommeldaris het volgende:
Overigens komt het sporadisch voor dat vrouwen je aanspreken maar dat gebeurde niet toen ik kankerslecht was met vrouwen. Dus je zult sowieso moeten denk ik
Ik moet toch zeggen dat ik de mooiste allemaal zelf heb gehosseld ipv ben gehosseld. Het is vaak toch iets minder wat je krijgt toegeworpen tegenover wat je zelf kan halenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mannen die niet aangesproken worden door mooie vrouwen
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mannen die niet aangesproken worden door mooie vrouwen
Moggel!quote:
Laat ik maar gewoon mij eigen ding doen dan komt het vanzelf wel goed ooitquote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:26 schreef Evie het volgende:
[..]
Zingend en dansend naakt onder de douchekop gaan staan en je 10 keer inzepen en liedjes zingen en springen![]()
![]()
meer zo!
[..]
Een grote bek hebben, lullen als brugman, veel drinken.. en als mannen te eng of te leuk worden gewoon negeren(whehehehe en dan denken ze dat je een bitch bent
)
Lijkt me ook een beter planquote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Laat ik maar gewoon mij eigen ding doen dan komt het vanzelf wel goed ooit
Ik heb nog nooit gehosseld, ik ben luiquote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:42 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik moet toch zeggen dat ik de mooiste allemaal zelf heb gehosseld ipv ben gehosseld. Het is vaak toch iets minder wat je krijgt toegeworpen tegenover wat je zelf kan halen
Pics van je vrouw, George cloonyquote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gehosseld, ik ben lui
Laat ik dat maar niet doenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:57 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Pics van je vrouw, George cloony
Dat bedoel ik dus.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |