Die is leuk! Voor mensen die telemarketeers aan de lijn krijgen in ieder gevalquote:Op zaterdag 7 juli 2012 10:43 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Er is ook nog het contra-scenario, he?
http://egbg.home.xs4all.nl/tegenscript.html
Bestel eens wat zooi via allesgratis.nl o.i.d. ... gegarandeerd prijs!quote:Op zaterdag 7 juli 2012 10:51 schreef GizartFRL het volgende:
Ze bellen me nooit meer.![]()
Heerlijk lulverhalen ophangen
Betere hypotheek voor mijn huurwoning geregeld.![]()
Als mensen vragen: Spreek ik met Dhr Blabla, zeggen dat deze 2 dagen geleden overleden is en huilend alle herinneringen aan hem ophalen.
Maar ze bellen me nooit meer
Ze kunnen beter eens wat doen aan die irritante krantenverkopers.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:46 schreef slashdotter3 het volgende:
Metro Nieuws 2012-07-05
[ afbeelding ]
===========================
Had ik vroeger ook last van (telefonische verkopers, mensen die je op straat aanspreken om je een kranten/tijdschrift/greenpeace abonnement aan te smeren, gelovigen die een gesprek met je willen aangaan), tegenwoordig is het:
verkoper: bla bla
geen interesse
verkoper: <maakt niet uit wat hij zegt>
zoals ik al zei, geen interesse
verkoper: mag ik vragen waarom niet
nee, fijne dag verder *klik*
klaar binnen een minuut
Nee *klik*quote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:56 schreef slashdotter3 het volgende:
Probleem is dat die lui een heel script hebben waarin op elk mogelijk reactie van jou een antwoord is die ze zo opdreunen. Dus dat gewoon nee zeggen is iets moeilijker dan je denkt.
Dat is ook wat ze bedoelen met die 0-3 achterstand in het artikel waarmee je begint, jij bent niet voorbereid en zij wel.
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:56 schreef slashdotter3 het volgende:
Probleem is dat die lui een heel script hebben waarin op elk mogelijk reactie van jou een antwoord is die ze zo opdreunen. Dus dat gewoon nee zeggen is iets moeilijker dan je denkt.
Dat is ook wat ze bedoelen met die 0-3 achterstand in het artikel waarmee je begint, jij bent niet voorbereid en zij wel.
En dus? Je kan toch gewoon zeggen dat je geen interesse hebt en dan ophangen? Ik heb namelijk nooit interesse in telefonische verkoop, straatverkoop, verkoop aan de deur.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:56 schreef slashdotter3 het volgende:
Dat vind ik net iets te onbeleefd, dus ik blijf 'geen interesse' zeggen. Maakt niet uit wat ze zeggen, gewoon 'geen interesse' blijven zeggen en dan wens ik ze nog een goede avond. En dan hang ik op.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 09:35 schreef Selestha het volgende:
Ik hang gewoon op, da's namelijk nog makkelijker
Ik had een vriendin die dat een tijdje heeft gedaan. Ze zei dat als je nieuwe scheldwoorden wilt leren je telemarketeer moet wordenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 18:41 schreef bloodymary1 het volgende:
Zijn hier eigenljk mensen die dit als beroep doen?
Kun je zelf net zo makkelijk verzinnen...quote:Op zaterdag 7 juli 2012 10:43 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Er is ook nog het contra-scenario, he?
http://egbg.home.xs4all.nl/tegenscript.html
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 18:40 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat ik trouwens vroeger wel eens deed, toen ik er nog de moeite voor nam, is zeggen als ze vragen heeft u tijd: een ogenblikje en dan gewoon iets anders gaan doen en elke tien minuten een keer vragen of hij/zij er nog is.
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 18:48 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Nog leuker is om heel enthousiast te gaan doen. Vragen stellen, het naadje van de kous willen weten van alles, lekker zo'n studentje een hele tijd vasthouden en dan uiteindelijk zeggen: Nee, toch maar niet.
Deze is wel strak.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 18:48 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Nog leuker is om heel enthousiast te gaan doen. Vragen stellen, het naadje van de kous willen weten van alles, lekker zo'n studentje een hele tijd vasthouden en dan uiteindelijk zeggen: Nee, toch maar niet. Kost die baas een hoop geld
Mij ook niet, heb veel gelachen met die gastenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 10:51 schreef GizartFRL het volgende:
Ze bellen me nooit meer.![]()
Heerlijk lulverhalen ophangen
Betere hypotheek voor mijn huurwoning geregeld.![]()
Als mensen vragen: Spreek ik met Dhr Blabla, zeggen dat deze 2 dagen geleden overleden is en huilend alle herinneringen aan hem ophalen.
Maar ze bellen me nooit meer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |