de jumbo leegroven, zorgen dat ik voedsel in blik heb en wapens jatten van de politie.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:35 schreef GGMM het volgende:
Dat ligt eraan wanneer het gebeurt/bekend wordt en op welke manier het gebeurt.
Wat zou je doen als blijkt dat de wereld komende december echt zal vergaan, dmv zombies?
schreeuwen om hulp!quote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:39 schreef Daggmeisternator het volgende:
Kapot veel hyrogloceride fixen.
Wat zou je doen als de wc-papier op is en je hebt diarree en er is bezoek en het enige papier dat er is is in de keuken en je bent al klaar met je dingens en de wc verfrisser is op?
lol jezusquote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:41 schreef Saisai het volgende:
wat doe je als je vader ontdekt dat je stiekem homo bent met je broertje?
Interessante vraag. Mag het een Afrikaan zijn met een ziekte en een zeer korte levensverwachting?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:41 schreef Scabies het volgende:
.
wat zou je doen als je een miljoen euro zou krijgen door op een knop te drukken waardoor 1 onschuldig persoon (die jij niet kent) op aarde zou sterven?
dat weet je dus niet... het kan ook een onschuldig kind zijnquote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:44 schreef OverRated het volgende:
[..]
Interessante vraag. Mag het een Afrikaan zijn met een ziekte en een zeer korte levensverwachting?
Ik zou het doen, je kan het zelf dan iig onmogelijk zijn.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:45 schreef Scabies het volgende:
[..]
dat weet je dus niet... het kan ook een onschuldig kind zijn
Het kan ook een naast familielid zijn nu ik er zo over nadenk. Kleine kans natuurlijk, maar ja..quote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:46 schreef Saisai het volgende:
[..]
Ik zou het doen, je kan het zelf dan iig onmogelijk zijn.
Of dat meisje van je UI. Dat zou wel doodzonde zijnquote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:50 schreef OverRated het volgende:
[..]
Het kan ook een naast familielid zijn nu ik er zo over nadenk. Kleine kans natuurlijk, maar ja..
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:52 schreef Saisai het volgende:
[..]
Of dat meisje van je UI. Dat zou wel doodzonde zijn
Ik zou drukken, 1 miljoen euro is niet nietsquote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:41 schreef Scabies het volgende:
tanden op elkaar, broek ophijsen en met een stalen gezicht naar de keuken lopen.
wat zou je doen als je een miljoen euro zou krijgen door op een knop te drukken waardoor 1 onschuldig persoon (die jij niet kent) op aarde zou sterven?
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:59 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Ik zou drukken, 1 miljoen euro is niet niets
oke sorryquote:Op zaterdag 7 juli 2012 02:27 schreef Scabies het volgende:
Als je antwoordt moet je zelf een nieuwe vraag posten...
Me afvragen of ik hem erin heb gehangen en of ik erg dronken wasquote:Op zaterdag 7 juli 2012 02:30 schreef smitjew het volgende:
[..]
oke sorry
Als je wakker word naast iemand van hetzelfde geslacht
Of ik dronken was en wat ik heb gedaan.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 02:30 schreef smitjew het volgende:
[..]
oke sorry
Als je wakker word naast iemand van hetzelfde geslacht
Een emmer water over zijn hoofd gooien in de hoop dat hij weggaat.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 03:42 schreef zakkenroller het volgende:
Een topic openen op FOK! En handtekening vragen
Wat zou je doen als justin bieber een concert voor je huis geeft.
AIDS promotenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 04:09 schreef zakkenroller het volgende:
Deur voor z'n gezicht dicht gooien.
Wat zou Je doen als je een land in Afrika mag besturen
Bier kopenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 04:17 schreef Scabies het volgende:
in me broek poepen en het toch maar niet doen
Wat zou je doen als je zoveel geld had dat niks meer uitmaakte (800 miljard of zo)
Mezelf afvragen of ik echt dat hele eind naar de Arena had geslaapwandeld.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 04:19 schreef zakkenroller het volgende:
[..]
Bier kopen
Wat zou je doen als er een ufo in je.tuin land
De deurmat maar wegooien of naar Afrika opsturen.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 04:31 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Mezelf afvragen of ik echt dat hele eind naar de Arena had geslaapwandeld.
Wat zou je doen als je ineens de spekfakkel van Eric Lucassen door je brievenbus gefrommeld zag worden en vervolgens je hele deurmat onderpist?
Contact met mijn moeder verbreken.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 05:28 schreef Jellereppe het volgende:
Dan zou ik de poep bewaren en aangifte doen bij de ibahesj zo als het een goed en welwillende burger betaamt.
Wat zou je doen als je moeder vertelt dat ze verliefd op je is?
Het nog 1 keer fappenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 08:37 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Contact met mijn moeder verbreken.
Wat zou je doen als je ineens van geslacht ging veranderen?
Op prana leven (kosmische luchtdeeltjes).quote:Op zaterdag 7 juli 2012 09:06 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Het nog 1 keer fappen![]()
Wat zou je doen als je geen geld hebt maar het besterft van de honger?
Neuken.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 10:06 schreef Ajacied422 het volgende:
hem lekker zijn gang laten gaan.
Wat zou je doen als jij erachter kwam dat je zusje stiekem iedere nacht naar de buren gaat om snoep te stelen?
Niet op FOK! zittenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 10:23 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
Neuken.
Wat zou je doen als je een leven had?
Filmen en chanterenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 10:28 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Niet op FOK! zitten![]()
Wat zou je doen als jeje ouders betrapt?
inquote:Op zaterdag 7 juli 2012 10:31 schreef smitjew het volgende:
[..]
Filmen en chanteren
wat zou je doen als je superkrachten had.
Negeren en doorlopen.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:00 schreef Expression het volgende:
Springen
Wat zou je doen als een zwerver je een euro vraagt?
weinig ben tenslotte doodquote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:06 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Negeren en doorlopen.
Wat zou je doen als je bij dood ging?
Fok for life!quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:13 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
weinig ben tenslotte dood
wat zou jij doen als je moest kiezen tussen FOK! of tv
Mijn mammie roepenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:22 schreef GekkePoes het volgende:
Mijn vinger in de dijk steken.
Wat doe je als er ineens een enorm grote onbekende man in je tuin staat?
Papier voor de wcquote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:29 schreef msigamer12 het volgende:
Als tong 80 een topic opent hang ik de vlag uit
Wat doe je met de rekening die de belastingdienst stuur
Weekendje Berlijn plannen.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:40 schreef Oohm het volgende:
Naar buiten en niets meenemen, je eigen leven is belangrijker
Wat zou je doen als je per ongeluk een trein instapt die pas stopt in Berlijn?
Dromen van iets wat op vis lijkt. kip oid.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:04 schreef mister.bucket het volgende:
Gezien dat van kant maken geen slecht idee is waarschijnlijk niks meer(tenzij ik door zelfmoord uit deze droomwereld wordt verlost).
Wat zou je doen als Vis geen optie zou zijn?
Mensen kutten, want dan is het niet erg..quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:20 schreef Oohm het volgende:
batsen
Wat zou je doen als je iemand met het syndroom van down was?
Verwisselen met een andere en het winnende dan voor mezelf houdenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:37 schreef zuipuzuipu het volgende:
terug pissen op de hont
Wat zou je doen als je het winnende lot hebt van de staatsloterij, maar je hebt m eigenlijk gekocht voor je buurvrouw?
Dronken worden.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:04 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Verwisselen met een andere en het winnende dan voor mezelf houden
Je weet echter pas welke het winnende is na de trekking en dan is het dus te laat, in dat geval zou ik mezelf dan heel 'naar' voelen
Wat zou je doen als je in blinde woede een vriend had vermoord?
Je volledig onderspuiten...quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:14 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Dronken worden.
Wat zou je doen als ik geil ben
Een Phalaenopsis denk ik.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:16 schreef zuipuzuipu het volgende:
[..]
Je volledig onderspuiten...
met slagroom
Wat voor plant zou je zijn als je een plant zou zijn?
112 bellen.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:21 schreef leeroy het volgende:
[..]
Een Phalaenopsis denk ik.
Wat zou je doen als er vannacht een zombie apocalypse uit zou breken?
Haar voor mij dus.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:41 schreef Skitzofrenix het volgende:
je dronken laten zijn
Wat zou je doen als je dronken bent en gaat janken omdat je je ex mist en je hem op wilt zoeken maar geen idee hebt waar je het moet zoeken omdat je geen contact meer met hem hebt?
Over hoe slecht hebben we het?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:58 schreef Skitzofrenix het volgende:
nemen, je leeft maar 1x godveredomme
Wat zou je doen als het slecht afloopt?
Dat is nogal heavyquote:Op zondag 8 juli 2012 00:04 schreef Skitzofrenix het volgende:
Dat je door een psychose in een psychiatrische inrichting beland :p
Dan zou ik het doen, maar dan wel zodat niemand er last van zou hebben. Dus niet voor de trein springen en zulke gekkigheid.quote:Op zondag 8 juli 2012 01:23 schreef Skitzofrenix het volgende:
Mezelf van kant maken,
Wat zou je doen als je je zelf van kant wil maken
Er serieus op in gaanquote:Op zondag 8 juli 2012 01:30 schreef Skitzofrenix het volgende:
gekke vragen stellen op fok
wzjd als iemand daar serieus op antwoord
Uitlachen heel hard en heel lang.quote:Op zondag 8 juli 2012 02:41 schreef missrose. het volgende:
Muziek luisteren, bak met ijskoude water over me heen gooien.
Wat zou je doen als je Lady Gaga bij de Wibra tegenkomt?
Een topic openenquote:Op zondag 8 juli 2012 03:08 schreef Zolder het volgende:
Een topic openen.
Wat zou je doen als je woonde in Bagdad?
Op smoken en hem leren Xtc te maken.quote:Op zondag 8 juli 2012 03:10 schreef Dalando het volgende:
[..]
Een topic openen
Wat zou je doen als je een wietplantage vond in de kledingkast van je zoon (die je dan hebt)?
Er 1 openen, niemand zegt wat ik wel of niet mag doen!!quote:Op zondag 8 juli 2012 03:11 schreef leeroy het volgende:
[..]
Op smoken en hem leren Xtc te maken.
Wat zou je doen als je geen topics meer mag openen
Ik zat de laatste 2 weken in die situatie, verlies nemenquote:Op zondag 8 juli 2012 03:11 schreef leeroy het volgende:
[..]
Op smoken en hem leren Xtc te maken.
Wat zou je doen als je geen topics meer mag openen
Alle overige mods een permaban gevenquote:Op zondag 8 juli 2012 04:31 schreef Doublepain het volgende:
Zou ik het doen
Wat zou je als eerste doen als je mod was?
Een feest bouwen om nog één laatste keer los te gaan!quote:Op zondag 8 juli 2012 14:55 schreef zakkenroller het volgende:
Computer aan.
Wat zou je doen als je nog 11 uur te leVen had.
De morgens overslaan.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:03 schreef SecretStoryWous het volgende:
Balen
War zou je doen als er nooit meer een morgen zou zijn?
Een pruik kopenquote:Op zondag 8 juli 2012 18:49 schreef missrose. het volgende:
Je moet nog een vraag bedenken, msigamer12.
Wat zou je doen als je wakker word en je ziet dat je geen haar meer op je hoofd heb?
Amsterdam rond die tijd vermijdenquote:Op zondag 8 juli 2012 18:54 schreef zakkenroller het volgende:
[..]
Een pruik kopen
Wat zou je doen als Ajax kampioen word volgend seizoen
Snel nog even rukken bij gebrek aan beter.quote:Op zondag 8 juli 2012 19:42 schreef OegaBoegaBoogie het volgende:
De PM lezen
Wat zou je doen als je nog maar 1 minuut te leven had?
Zijn vrouw neukenquote:Op zondag 8 juli 2012 21:20 schreef missrose. het volgende:
Naar de wc rennen, hoe belangrijk het ook mag zijn.
Wat zou je doen als je buurman bewust je huis in de brand steekt?
Ik zou haar eraan vastbinden en het huis met haar af laten branden, en ervan genietenquote:Op zondag 8 juli 2012 21:54 schreef Topiek het volgende:
[..]
Zijn vrouw neuken
Wat zou je doen als je buurvrouw bewust je huis in de brand steekt?
Zijn land binnenvallen.quote:Op zondag 8 juli 2012 22:40 schreef zakkenroller het volgende:
Hard op de rem en een dier de schuld geven.
Wat zou je doen als er een Pool voor de deur staat
Heel die WC pot finaal volbaggeren en het glazuur eraf branden door kak met een pH van 3 te gieren.quote:Op maandag 9 juli 2012 10:44 schreef Puntendraaier het volgende:
Je bedoelt in een afvoerputje? Dan zou ik dat haar onmiddelijk verwijderen..
Wat zou je doen als je bij een oud vrouwtje aan het schoonmaken bent en plots moet kakken?
Niet smokkelen.quote:Op maandag 9 juli 2012 12:00 schreef zakkenroller het volgende:
Slapen in de auto
Wat zou je doen als je drugs moet smokkelen over de grens maar je krijgt 15.000 euro
Ze ergens uittesten zonder mensen erbij, voor je het weet sta ik de komende jaren in de Privé door zo'n geintjequote:Op maandag 9 juli 2012 16:47 schreef Mitsuki. het volgende:
Herkansen en anders nog een jaartje..
Wat zou je doen als je voor 1 dag suoerkrachten had?
Doodstraf.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:03 schreef Mitsuki. het volgende:
Poepen, daarmee kan ik het meteen opscheppen terwijl je met je kots er uren mee bezig bent. I guess.
Als je mocht kiezen tussen de doodstraf of levenslang de gevangenis in.. Wat zou je dan kiezen?
1miljoen als ik zelf mag kiezen wie.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:02 schreef WeHD het volgende:
Uhmm, moeilijk.
Fokken, want ondertussen kan ik slapen
Wat zou je liever doen, vreemdgaan en als beloning 500 euro krijgen of iemand vermoorden uit je familie en 1 miljoen euro krijgen?
De bank overvallen natuurlijkquote:Op maandag 9 juli 2012 23:20 schreef Topiek het volgende:
Lachen en het nadoen
Wat zou je doen als je wist hoe je ongezien en dus niet opgepakt zou worden een bank kon overvallen.
Gaan slapen en geen gekruid voedsel meer eten.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:40 schreef Skitzofrenix het volgende:
De computer door het raam heen gooien en mezelf er achter aan
Wat zou je doen als pijn aan je buik krijgt van eten met kruiden?
Mijn gegevens in een brief aan de moeder sturen, zodat het kind mij kan vinden als het mij wil zoeken.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:45 schreef Mitsuki. het volgende:
Haar meenemen als huisdier.
Wat zou je doen als je erachter komt dat je een kind hebt.. Van 10 jaar.
Ik zou hem of haar inspireren om verder te leven.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:50 schreef Skitzofrenix het volgende:
Me bedenken dat ik hoop dat het gelukt is en die niet verminkt jaren lang achter de geraniums komt te zitten.
Wat zou jij doen in zo'n situatie?
wat kan ik daar tegen doen ?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 03:08 schreef bobbernaut het volgende:
Dik en knap, dan afvallen
Wat als er een verdacht iemand op het station rondloopt en jou voor de trein duwt?
zelfmoord plegenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 03:55 schreef zakkenroller het volgende:
Dan was alles anders
Wat zou je doen als je een meisje was
Die struisvogel in mijn tuin ritueel slachten en opeten.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 04:16 schreef zazii het volgende:
zijn adres achterhalen en zijn familie uitmoorden
wat zou je doen als je honger hebt maar je hebt geen lekker eten in huis en het is 4 uur snachts.
De hele dag in de droomvlucht blijven zitten zodat ik er niks van meekrijg.quote:Wat zou jij doen als je vandaag met dit kut weer mee moet naar de Efteling?
Niets want die kan ik niet horen in mijn huis.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:48 schreef Skitzofrenix het volgende:
Hen gedag zeggen
wat zou je doen als nu het luchtalarm af gaat?
Ligt er aan waar, ik ga er niet voor bukken in ieder gevalquote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:57 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Niets want die kan ik niet horen in mijn huis.
Wat zou je doen als je 10 eurocent vind?
Achter zeven proxies zitten FOK!en.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:58 schreef Neroje het volgende:
[..]
Ligt er aan waar, ik ga er niet voor bukken in ieder geval
Wat zou je doen als FOK!ken strafbaar wordt?
'quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:04 schreef Skitzofrenix het volgende:
Mezelf uitmoorden
wat zou je doen als je wordt opgepakt en ze verdenken je van 3 moorden in de buurt?
Ik zou de Baklava opetenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:10 schreef OegaBoegaBoogie het volgende:
Er eentje uitkiezen, ligt voor de hand
Wat zou je doen als je naar buiten wilde, maar er zit een bak lava tussen jou en de buitenwereld?
Gewoon lekker laten tikken.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:13 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ik zou de Baklava opeten
Wat doe je als er een zielig vogeltje tegen het raam tikt?
zelfmoord plegen ofzoquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:26 schreef Skitzofrenix het volgende:
Hulp zoeken en me aanmelden bij een instantie
wat zou je doen als iedereen een hekel aan je heeft terwijl je niet eens onaardig bent, maar gewoon omdat je anders bent?
Invoeren in de grondwet dat een dag 10000000 uur heeftquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:36 schreef FreakoZveld het volgende:
voetballer worden
Wat zou je doen als er nooit meer een morgen zal zijn
Terug komenquote:Op woensdag 11 juli 2012 09:43 schreef Mitsuki. het volgende:
Muziek luisteren, eten, internetten.
Wat zou je doen als je het land word uitgezet?
Modem opnieuw opstarten of boos upc bellenquote:Op woensdag 11 juli 2012 10:13 schreef jaijai2 het volgende:
[..]
Terug komen
Wat zou je doen als het internet uitviel?
Zijn gezicht proberen na te apen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:46 schreef rozecroc het volgende:
Direct overstappen van Schultenbrau op Heineken.
Wat zou je doen als een week in de cel moest doorbrengen met Keith Bakker?
Op oma's beschuit doen als zijnde gestampte muisjes.quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:50 schreef Toradora het volgende:
[..]
Zijn gezicht proberen na te apen.
Wat zou je doen als je 5 kilo cocaïne bij je oma in het keukenkastje vond?
quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:50 schreef Toradora het volgende:
[..]
Zijn gezicht proberen na te apen.
Wat zou je doen als je 5 kilo cocaïne bij je oma in het keukenkastje vond?
Opzoeken wat het isquote:Op woensdag 11 juli 2012 10:53 schreef OegaBoegaBoogie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het verkopen
Wat zou je doen als er opeens een Smegmanus naast je zat?
Van het dichtsbijzijnde viaduct afspringen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:56 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Opzoeken wat het is
Wat zou je doen als je je hebt verslapen voor een belangrijk gesprek welke je hele carrière zal beïnvloeden?
De tijd tot de fatale "splash" opnemen, de hoogte inschatten en aan de hand daarvan berekenen of de zwaartekracht hier daadwerkelijk 9,81m/s^2 is.quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:14 schreef jaijai2 het volgende:
[..]
Van het dichtsbijzijnde viaduct afspringen.
Wat zou je doen als ik van het viaduct af sprong?
Wijzen en "I knew it!" roepen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:10 schreef -trutje- het volgende:
Haar een mail sturen waar op staat dat ze het fout heeft en meteen zelfmoord plegen.
Wat zou jij doen Jomanda haar jurkje omhoog trekt en je ziet dat ze een piemel heeft?
Om geld vragen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:04 schreef OegaBoegaBoogie het volgende:
Om geld vragen.
Wat zou je doen als je baas bij je ging wonen?
Mocht ik bewust zijn van de mogelijkheden in de toekomst zou ik doodongelukkig zijn,quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:13 schreef Mitsuki. het volgende:
Die hond laten zingen.
Wat zou je doen als je in de middeleeuwen leeft?
Vechtenquote:Op woensdag 11 juli 2012 15:13 schreef Mitsuki. het volgende:
Die hond laten zingen.
Wat zou je doen als je in de middeleeuwen leeft?
Me afvragen door wie.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:25 schreef WeHD het volgende:
[..]
Vechten
Wat zou je doen als je hoort dat je vrouw/jij zwanger is?
Niks, want er zijn dan nog geen spellen voor uitquote:Op woensdag 11 juli 2012 15:35 schreef WeHD het volgende:
Kijken wat ik zo ga doen
Wat zou je doen als je het nieuwste spelsysteem krijgt voordat hij uit is?
Het witte huis roze verven.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:36 schreef J.Appleseed het volgende:
Wat zou je doen als je voor één dag in de schoenen van president Obama mocht staan?
quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:41 schreef Fit4Life het volgende:
Ligt er aan of Megan Fox zich geil voelt.
Stelen van die rijke niggers (die hoog geleid zijn), van die rijke tata's.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:41 schreef Fit4Life het volgende:Wat zou je doen als je een zwerver was om te overleven.
Ademenquote:Op woensdag 11 juli 2012 15:45 schreef -trutje- het volgende:
Heel erg blij zijn.
Wat zou jij doen als je een dag mij zou mogen zijn?
Morgen dood zijn.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:46 schreef WeHD het volgende:
[..]
Ademen
Wat zou je doen als vandaag je laatste dag was?
Vandaag nog ademenquote:Op woensdag 11 juli 2012 15:52 schreef Mrbalkenende het volgende:
[..]
Morgen dood zijn.
Wat zou je doen als je weet dat je morgen dood gaat?
De accu van mijn camera opladen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:53 schreef WeHD het volgende:
[..]
Vandaag nog ademen
Wat zou je doen als je hoort dat je over een jaar voor 6 weken naar hollywood mag?
Hem klappen en bestelenquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:04 schreef jerney het volgende:
[..]
De accu van mijn camera opladen.
Wat zou jij doen als de duivel opeens voor je neus staat?
Nee lijkt me ook geen goed plan.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:21 schreef WeHD het volgende:
Schreeuwen
Ik ga geen poep eten of plas drinken
Wat zou je doen als iemand van je familie je verraad?
Alles wat ik zeg opschrijven op papierquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:26 schreef Mitsuki. het volgende:
[..]
Nee lijkt me ook geen goed plan.
Dan zou diegene een goeie rede moeten hebben om mij te verraden.
Wat zou je doen als je niet kon praten?
Naar Amerika gaan.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:29 schreef OegaBoegaBoogie het volgende:
Gewoon laten gaan, erfenis voor de familie
Wat zou je doen als er opeens een hongersnood in Nederland was
Naar Afrika gaanquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:29 schreef OegaBoegaBoogie het volgende:
Gewoon laten gaan, erfenis voor de familie
Wat zou je doen als er opeens een hongersnood in Nederland was
Een niet originele vraag stellen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:31 schreef Topiek het volgende:
[..]
Naar Afrika gaan
Wat zou je doen als je geen goede vraag kon verzinnen?
Hem verscheurenquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:32 schreef Mitsuki. het volgende:
[..]
Een niet originele vraag stellen.
Wat zou je doen als je een strafblad krijgt?
Wensen dat ik zelf dingen kan wensenquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:36 schreef Mitsuki. het volgende:
In het grof vuil zetten.
Wat zou je doen als je voor 1 dag de feeen van Timmy Turner mocht hebben?
Nieuwe aanmakenquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:41 schreef AniThing het volgende:
toverfeeouders wensen (zoals die van Timmy Turner)
Wat zou je doen als je merkte dat je facebook/fok/twitter/hyves account gehackt en verwijderd zou worden?
Mijn advocate bellen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:43 schreef WeHD het volgende:
[..]
Nieuwe aanmaken
Wat zou je doen als je voor 50 dagen de gevangenis in moet, terwijl je niets verkeerds gedaan hebt?
Nog genieten van het leven.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:43 schreef Mitsuki. het volgende:
[..]
Mijn advocate bellen.
Wat zou je doen als je nu bejaard was?
Hem zo snel mogelijk op marktplaats zetten.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:44 schreef WeHD het volgende:
[..]
Nog genieten van het leven.
Wat zou je doen als je een vakantie van 3 weken naar ijsland heb gewonnen?
Me lichaam uitproberenquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hem zo snel mogelijk op marktplaats zetten.
Wat zou je doen als je een uur lang van de andere sekse was?
Bevestigen dat vrouwen zich altijd hebben aangesteld.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:49 schreef Mitsuki. het volgende:
Huilen.
Wat zou je doen als mannen zwanger worden in plaats van de vrouwen?
Schreeuwen : ET wants to phone home.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:52 schreef WeHD het volgende:
Genieten van mijn laatste minuten
Wat zou je doen als je bloed opeens groen is?
Zwevenquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Schreeuwen : ET wants to phone home.
Wat zou je doen als je in de ruimte bent?
Biertje doen met Satan.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:55 schreef WeHD het volgende:
[..]
Zweven
Wat zou je doen als je in de hel was?
Nieuwe openenquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Biertje doen met Satan.
Wat zou je doen als dit topic opeens dicht was?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |