SPOILER: Hotellijst!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
Dan jank ik bij jouquote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:01 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Doe maar niet, dan jankt ie de hele nacht door!
Ik ken Johannes niet?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:10 schreef JohannesKozijn het volgende:
Ik ken alleen Greys, maanvis, Renesite, yvonne en cosmo.
Ik Pat en Runeeh en Bennyquote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:10 schreef JohannesKozijn het volgende:
Ik ken alleen Greys, maanvis, Renesite, yvonne en Cosmo.
Nou, ik niet. Sta niet in het topic.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:13 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Ik ken jou anders wel.
[ afbeelding ]
Eh, jij hebt me es geholpen met dit topic:
Personage gebaseerd op leraar
Ik heb jou al es een DM gestuurd in verband met dit topicquote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nou, ik niet. Sta niet in het topic.
Oh. Ik onthoud dat allemaal niet joh.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:16 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Ik heb jou al es een DM gestuurd in verband met dit topic
NIET MET HEM FLIRTEN HE...quote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:16 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Ik heb jou al es een DM gestuurd in verband met dit topic
Zwabquote:
*popcorn pakt*quote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:17 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
NIET MET HEM FLIRTEN HE...
GRRR
[ afbeelding ]
En ditoquote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:47 schreef Laysa het volgende:
Ik kan niet mee gaan ballen. Das definitief![]()
En das extra kut want de meeste hier heben en speciaal plekje in mn
Dan doen we een keertje een miniminibal, wanneer het jou uitkomt en waar het jou uitkomtquote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:47 schreef Laysa het volgende:
Ik kan niet mee gaan ballen. Das definitief![]()
En das extra kut want de meeste hier heben en speciaal plekje in mn
Jij komt ook?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:10 schreef JohannesKozijn het volgende:
Ik ken alleen Greys, maanvis, Renesite, yvonne en Cosmo.
Dat zal dan toch echt bij de legendarische henk zijn....ik ben kei nieuwsgierigquote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan doen we een keertje een miniminibal, wanneer het jou uitkomt en waar het jou uitkomt
And so you should bequote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:55 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat zal dan toch echt bij de legendarische henk zijn....ik ben kei nieuwsgierig
Eerst dk weer goed en veilig en dan kom ik ballen en taart vreten...en ik geloof dat dk dan ook graag meekomt als alles ok met hem isquote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:57 schreef Greys het volgende:
[..]
And so you should be
Dus als jij en zij-hierboven een keertje een uurtje (of wat) willen chocoladetaarten daar, gil maar!
Hij moet danquote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
Eerst dk weer goed en veilig en dan kom ik ballen en taart vreten...en ik geloof dat dk dan ook graag meekomt als alles ok met hem is
Luf ya beeebquote:
Truste Muisquote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:02 schreef Muis006 het volgende:
Ik wil ook mee met Laysa en dk!
Oh ja, slapen
NEEEEEEE NIET VRAGEN WANT DAN RAAK IK NET ZO ZEER IN PANIQUE ALS ERIK MET ZIJN HAAR!quote:
Ja die vind ik geweldigquote:
Of Pat met zijn haarquote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:12 schreef Greys het volgende:
[..]
NEEEEEEE NIET VRAGEN WANT DAN RAAK IK NET ZO ZEER IN PANIQUE ALS ERIK MET ZIJN HAAR!
SLAAP LEKKERquote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:12 schreef Greys het volgende:
[..]
NEEEEEEE NIET VRAGEN WANT DAN RAAK IK NET ZO ZEER IN PANIQUE ALS ERIK MET ZIJN HAAR!
Zijn we lesbiennes dan?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:17 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dan moeten we wel even scharen hoor!
Schaarhoerquote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:17 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dan moeten we wel even scharen hoor!
Ik vind jou ook een lekker wijf!quote:
I know beebquote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind jou ook een lekker wijf!
Maar onthoud wel dat de ietwat flatteuze pics op FB staan en de talrijke heel lilluke ook in overvloed aanwezig zijn hoor![]()
Duhquote:
Echt? Oh dan komt het zo ook wel hierheen denk ik!quote:
Ik ook.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:49 schreef Greys het volgende:
Oke goed om te horen, naar omstandigheden dan inderdaad natuurlijk...
Ik hoop dat het aanslaat
Nee!quote:
En met dat je het zegt alweer korterquote:Op maandag 9 juli 2012 16:55 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nee!![]()
Nog maar ongeveer 6.480.000 seconden.![]()
Als ik me niet vergis.![]()
En nu weer korterquote:
en je gelooft het niet maar nu alweeeer korterquote:
Echt? Het kan toch bijna nietquote:Op maandag 9 juli 2012 19:12 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
en je gelooft het niet maar nu alweeeer korter
Dus logeren bij jou gaat niet handig zijn?quote:Op maandag 9 juli 2012 19:49 schreef Knutknuttsson het volgende:
Geweldig, ESF volgend jaar in Malmö. In Nederland woonde ik dichterbij Malmö dan nu in Zweden
Gaan we samen? Benny is ook bij mijquote:
quote:
Yay!quote:
Een hete blonde stoot die bij aanbid.. niet te missen!quote:Op maandag 9 juli 2012 20:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Yay!![]()
Dan ga ik je vast niet herkennen.Hopelijk zorgt Muis weer voor naamplaatjes.
Zal ik een poes om mijn nek binden?quote:Op maandag 9 juli 2012 20:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Yay!![]()
quote:Op maandag 9 juli 2012 20:02 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Een hete blonde stoot die bij aanbid.. niet te missen!
Ah, dan ben jij degene met de bloederige krabbels.quote:
Zeg!quote:Op maandag 9 juli 2012 20:02 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Een hete blonde stoot die bij aanbid.. niet te missen!
Brave jongen.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:04 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik mep 'r ook de hele tijd weg hoor
Jij mag bij mij blijven hoor.quote:
quote:Op maandag 9 juli 2012 20:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ah, dan ben jij degene met de bloederige krabbels.
Ik slaap gewoon thuisquote:
quote:
Mag ik dan onze gezamenlijke parkeerkaart?quote:
Moet je Patrick zover krijgen dat hij ook bij Kally slaaptquote:Op maandag 9 juli 2012 20:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mag ik dan onze gezamenlijke parkeerkaart?
Tssss.... 1 persoon met auto vs 2 (misschien wel 4 of 5!) personen met auto. De parkeerkaartbehoefte en -belang lijkt me duidelijk.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
Moet je Patrick zover krijgen dat hij ook bij Kally slaapt!
quote:Op maandag 9 juli 2012 20:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tssss.... 1 persoon met auto vs 2 (misschien wel 4 of 5!) personen met auto. De parkeerkaartbehoefte en -belang lijkt me duidelijk.
Ja ik ga je zienquote:
Als daar behoefte aan is wil ik dat best doenquote:Op maandag 9 juli 2012 20:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Yay!![]()
Tinkerbel, is it you?quote:
Moet dat?quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:56 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik word beroemd. Jullie mogen mij aanraken de 15de.
Op je hoofd?quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:59 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, ik zal beloven een stringetje aan te doen.. ok?
+1!quote:
Kusjequote:Op woensdag 11 juli 2012 15:06 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik moet helemaal niks
Behalve naar de oogarts, doei
Ja. Vies ventje.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:56 schreef Kally het volgende:
Zit Pat nou te bietsen om aangeraakt te worden?
Het is een vuige sloeriequote:
quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:00 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Zijn on-stage naam is Promiscuous Patje
Nee hoor, we zitten on-stage naampjes voor Patrick te verzinnenquote:
quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee hoor, we zitten on-stage naampjes voor Patrick te verzinnen
Nou ja Muis dan
Ah, dan is het goed.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee hoor, we zitten on-stage naampjes voor Patrick te verzinnen
Nou ja Muis dan
quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:42 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik weet nog niet of ik kom... een paar week van te voren kom ik op tv, en ik weet niet of ik dan al over straat wil!
Je bent eerder al bij GTST geweest en daarna ook naar meets gekomen dus niet piepenquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:42 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik weet nog niet of ik kom... een paar week van te voren kom ik op tv, en ik weet niet of ik dan al over straat wil!
Met zijn rode tasjequote:Op woensdag 11 juli 2012 19:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je bent eerder al bij GTST geweest en daarna ook naar meets gekomen dus niet piepen
Maar dat was een beetje wiebelen. Dit was .... -anders-quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je bent eerder al bij GTST geweest en daarna ook naar meets gekomen dus niet piepen
Wat is dit dan?quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:46 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Maar dat was een beetje wiebelen. Dit was .... -anders-
Een nieuwe spelshow met Paul de Leeuw voor TV Lab..quote:
Wanneer wordt het uitgezonden?!quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:48 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Een nieuwe spelshow met Paul de Leeuw voor TV Lab..
Verder zeg ik niks, behalve dat ik goed voor schut sta.. door mezelf uiteraard
ehmm... 13 augustus op NL 3quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wanneer wordt het uitgezonden?!![]()
Ik ga kijken!
quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wanneer wordt het uitgezonden?!![]()
Ik ga kijken!
Maar je roept het tegen die tijd vast nog wel een keer hier he?quote:
Nou, vooruitquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar je roept het tegen die tijd vast nog wel een keer hier he?
quote:
Hoe laat?quote:
Whoeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:43 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb mijn telefoondienst trouwens kunnen ruilen!![]()
RotterdammmmmT, here I come!![]()
![]()
![]()
20.30 of 21.30 Maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen!quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hoe laat?![]()
Dan zet ik het vast in mijn spreekwoordelijke agenda.![]()
Je moet niet vergeten vlaai mee te nemenquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:43 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb mijn telefoondienst trouwens kunnen ruilen!![]()
RotterdammmmmT, here I come!![]()
![]()
![]()
Je gaat het niet bij Henk binnen opeten.quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je moet niet vergeten vlaai mee te nemenpuddingkruimel i needz
Ik zet gewoon de hele avond ned3 op.quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:57 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
20.30 of 21.30 Maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen!
Als jij zondag aan mijn random reader denkt.quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je moet niet vergeten vlaai mee te nemenpuddingkruimel i needz
Hotellatenightsnackshizzlequote:Op woensdag 11 juli 2012 21:59 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Je gaat het niet bij Henk binnen opeten.
Dat zou ik even helpen Onthouden als ik jou wasquote:Op woensdag 11 juli 2012 22:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als jij zondag aan mijn random reader denkt.
Ja hallo? Wat doe ik nu?quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat zou ik even helpen Onthouden als ik jou was
Zo van: 'weet je nog wat je mee had moeten nemen?'quote:
Humira ?quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zo van: 'weet je nog wat je mee had moeten nemen?'
quote:
Zal ik je eens wat vertellen?quote:
Foei!!!!!!!!quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zal ik je eens wat vertellen?![]()
![]()
![]()
![]()
Die heb ik dus uit de koelkast gehaald om te spuiten vanmorgen en nog steeds niet gedaan![]()
![]()
![]()
*nu doet
Duurde lang!quote:
Wat zeg je? Duurt het nog lang?!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
quote:
Dank je.quote:
Ja, de 11de, het gekkengetalquote:
Kally heeft precies dezelfde stem!!!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 11:26 schreef Greys het volgende:
Als we nou even dit liedje luisteren he...
... wie doet dan de 15e de bas partij? Die kan je hier vast oefenen!
Mag ik Lachie zelf gewoon?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 11:26 schreef Greys het volgende:
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:28 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Kally heeft precies dezelfde stem!!!
Meer dan genoegquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:57 schreef Cee het volgende:
Lachiiiieeeeee.Kally en ik zijn z'n grootste fan.
Oh en Greys. We hebben 33,3% Lachiiiieee.
quote:
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:17 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Zal ik wat liedjes op een usb stick kwakken voor de 15e van de Overtones?
Gek mens, waarom zou je..............quote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:17 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Zal ik wat liedjes op een usb stick kwakken voor de 15e van de Overtones?
Ja, dat waren ze zeker.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:07 schreef Greys het volgende:
Oh god, wegwijsgezien was het niet helemaal jouw dag
Maar goed dat de ballen van Henk zo lekker waren dan he?
Och, ik ben nog jong.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:10 schreef Greys het volgende:
En jij hebt het ook nog aardig volgehouden daar, we zijn best lang geweest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
Feel free to insult me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:35 schreef Greys het volgende:
Nee ging allemaal prima
Serieus.Och ik heb net ook ergens een keer te langzaam gereden, doe ik normaal ook nooit. In tegendeel, ik ga gewoonlijk de max + 10 / 20SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar ja, als je ergens 120 gaat en er staan ineens een klein geel bordje langs de weg met de tekst:erop gepropt, dan wil je wel even wat langzamer gaan rijden.quote:Die-en-die afslag is van 'datum' tot 'datum' afgesloten ivm werkzaamheden. voor 'locatie' volg D
Als ze die borden nou gewoon wat groter zouden maken en wat minder tekst erop.
Reality is for people who can't imagine anything better.
Feel free to insult me.
Als ik keelontsteking heb kom ik best in de buurtquote:Op zaterdag 14 juli 2012 11:26 schreef Greys het volgende:
Schiedam is ook niet te vertrouwenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
Bij Schiedam eraf gegaan en dan krijg je die mooie gele bordjes met "voor Den Haag volg D"
Volgens mij ben ik heel Zuid Holland door achter gele bordjes met een D erop gevolgd.
Ik heb het gemerkt.quote:
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:47 schreef Qwea het volgende:
3x raden wie het met tomtom nog verkeerd te rijden, vanaf Greys
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Schiedam tomtom is ook niet te vertrouwen
Ze zijn die A4 aan het verlengen vanaf dat punt dus over een paar jaar is het wel makkelijker danquote:
Ja, maar, jij bent altijd welkom, dat weet je toch?quote:Op zondag 15 juli 2012 00:07 schreef PatriQue89 het volgende:
Ja hooorrrr, en ik word niet uitgenodigd in Rotjeknor!![]()
![]()
Ik ook?quote:Op zondag 15 juli 2012 00:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, maar, jij bent altijd welkom, dat weet je toch?
DM je adresquote:Op zondag 15 juli 2012 00:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, maar, jij bent altijd welkom, dat weet je toch?
Het was grapje hoorquote:Op zondag 15 juli 2012 00:10 schreef Greys het volgende:
Vanaf het moment dat ik wist dat Roger daadwerkelijk kon had jij het niet meer gehaald denk ik
Het was allemaal nogal van de lastminuterige.
No kisses pour toi 2nait.quote:
Sowieso niet voor jou met je smerige haring..quote:Op zondag 15 juli 2012 00:14 schreef Renesite het volgende:
500/12*0,7=30 euro voor een retourtje
[..]
No kisses pour toi 2nait.
idd, not tonight, tegen de tijd dat hij hier is is het al morning.quote:
Say whaaaaaat.quote:Op zondag 15 juli 2012 00:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
idd, not tonight, tegen de tijd dat hij hier is is het al morning.
You heard read me.quote:
He, als Patrick toch weg gaat. Wat heb jij morgen te doenquote:
Met je hoaringmuilllquote:
Beter dan haringquote:Op zondag 15 juli 2012 00:16 schreef Greys het volgende:
Roozjee heeft gehaktballen op met veul knoflook
Prrquote:Op zondag 15 juli 2012 00:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
idd, not tonight, tegen de tijd dat hij hier is is het al morning.
Ey, hij's weg omdattie hier komt, dus ik weet niet wat jij dan met mij van plan bent?quote:Op zondag 15 juli 2012 00:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
He, als Patrick toch weg gaat. Wat heb jij morgen te doen![]()
Samen haringhappen als 'Lad en de Vagebond'quote:Op zondag 15 juli 2012 00:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ey, hij's weg omdattie hier komt, dus ik weet niet wat jij dan met mij van plan bent?
Damn dude... I REALLY NEED TO PUKE RIGHT NOW!quote:Op zondag 15 juli 2012 00:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
Samen haringhappen als 'Lad en de Vagebond'
Wij gaan ergens heen waar hij ons niet kan vinden hoorquote:Op zondag 15 juli 2012 00:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ey, hij's weg omdattie hier komt, dus ik weet niet wat jij dan met mij van plan bent?
I REALLY NEED TO PUKE RIGHT NOWquote:Op zondag 15 juli 2012 00:36 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Wij gaan ergens heen waar hij ons niet kan vinden hoor![]()
Ergens in de buurt van Schiedam dus.quote:Op zondag 15 juli 2012 00:36 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Wij gaan ergens heen waar hij ons niet kan vinden hoor![]()
Toch denk ik dat die scene een stuk minder romantisch is met een haring.quote:Op zondag 15 juli 2012 00:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
Samen haringhappen als 'Lad en de Vagebond'
Is Patrick vandaag in de buurt bij mij?quote:Op zondag 15 juli 2012 00:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ergens in de buurt van Schiedam dus.
quote:
Jij en je sushiquote:
quote:
quote:
Godver Greys, deel hem nou niet te veelquote:
quote:
Lachiequote:
ik ben geen fan wilde ik zeggen maar ik vind het wel tofquote:
Ja hequote:Op zondag 15 juli 2012 23:49 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik ben geen fan wilde ik zeggen maar ik vind het wel tof
die vind ik minderquote:Op zondag 15 juli 2012 23:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja he
En zo klinkt het met de hele groep live
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
quote:Op zondag 15 juli 2012 23:54 schreef sp3c het volgende:
[..]
die vind ik minder
deze vind ik tof
pas ontdektDat klinkt goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Ik stem voor, want dit duurt waaaaaay te langquote:Op maandag 16 juli 2012 13:31 schreef sp3c het volgende:
nog een tijdje volgens mij
we moeten iets organiseren in de tussentijd
Primaquote:Op maandag 16 juli 2012 14:22 schreef sp3c het volgende:
goed plan, zaterdag over 2 weken bij Henk
done deal
quote:Op maandag 16 juli 2012 14:23 schreef sp3c het volgende:
ja bij deze
over 2 weken bij henk, wie in de buurt is moet komen
Ik zal even wat mensen subtiel attenderen op deze postquote:
quote:Op maandag 16 juli 2012 14:28 schreef sp3c het volgende:
goed dat je het erbij zegt want ik lul ook maar uit mijn nek
4 augustus bij Henk it is!
Ze heet Kally.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:31 schreef sp3c het volgende:
jij hebt altijd een excuus![]()
neem je visite maar mee, 4 augustus is het, tijd zat om ze om te praten
ik las luiwammesquote:
die gaat je zo toch bellen dat ze die dag niet kanquote:
Oh. Dan weiger ik naar Rdam te komen. Als ze me zo aan de kant zetquote:Op maandag 16 juli 2012 14:32 schreef sp3c het volgende:
[..]
die gaat je zo toch bellen dat ze die dag niet kan
Jamaar ik heb haar uitgenodigd om met mij in mijn bedquote:Op maandag 16 juli 2012 14:34 schreef sp3c het volgende:
nee dan moet je juist!
kom je elkaar toevallig tegen en is het romantisch en weet ik veel wat voor shit niet nog meer
4 augustus
Ik kom ook gewoon bij jou in bedquote:Op maandag 16 juli 2012 14:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jamaar ik heb haar uitgenodigd om met mij in mijn bed![]()
![]()
...
In Groningenquote:Op maandag 16 juli 2012 14:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik kom ook gewoon bij jou in bed, of jullie komen bij mij in bed
noicequote:Op maandag 16 juli 2012 14:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik kom ook gewoon bij jou in bed, of jullie komen bij mij in bed
Uhuhquote:
ouchquote:
Hoe weet jij nou of ik herrie maak?quote:
komers:quote: