Bi is bahquote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gewoon bi worden, niks mis mee dat je ook op mannen valt
Je schaart mij ook, en doet de kamasutra schommel met bellaquote:
Volgens mij nietquote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:56 schreef Cee het volgende:
Ik zit nu in Londen dus heb 't niet kunnen zien maar ik was gisteren bij een musical waar de winnaar van X Factor UK in speelde.Shayne Ward, kwam die voor in de uitzending?
Nee alleen van naam met twee meisjes die auditie deden met That's my goal en vervolgens gingen vechtenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:56 schreef Cee het volgende:
Ik zit nu in Londen dus heb 't niet kunnen zien maar ik was gisteren bij een musical waar de winnaar van X Factor UK in speelde.Shayne Ward, kwam die voor in de uitzending?
Komkommertijdquote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:28 schreef Karina het volgende:
Vanavond om half 9 de herhaling zie ik net, raar dat het op die tijd is EN al meteen de volgende dag. Ik dacht even dat het misschien meteen een nieuwe was, maar volgens het schema in de OP niet.
Tja en niet erg fantasievol, zet dan een andere herhaling vanavond, het is verdorie gisteren net geweest!quote:
Op welke zender dan? Ik kan niets vinden in de gids...quote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:28 schreef Karina het volgende:
Vanavond om half 9 de herhaling zie ik net, raar dat het op die tijd is EN al meteen de volgende dag. Ik dacht even dat het misschien meteen een nieuwe was, maar volgens het schema in de OP niet.
Ahum ik denk dat ik op tvgids.nl per ongeluk op gisteren had geklikt in plaats van op vandaagquote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Op welke zender dan? Ik kan niets vinden in de gids...
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Ahum ik denk dat ik op tvgids.nl per ongeluk op gisteren had geklikt in plaats van op vandaag
Nou ik zit te denken, volgens mij stond het er gewoon verkeerd, want ik zag ook de Borgia's staan en dat is wel vanavond, ze hebben het zeker aangepast.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:47 schreef chufi het volgende:
[..]Wel eerst de bron dubbel controleren voor je begint te FoK!ken
Dan lezen ze hier meequote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ik zit te denken, volgens mij stond het er gewoon verkeerd, want ik zag ook de Borgia's staan en dat is wel vanavond, ze hebben het zeker aangepast.
Whoehoequote:
ik kijk ookquote:
Die benen van Evelienquote:
ja dit begon ook pas om 20.10quote:
Nou ja liever Xander als GTSTquote:
Oeh Karina, maandag bij Gijpiequote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:37 schreef Karina het volgende:
Oh die Xander, die vind ik helemaal niet leuk.
Keep bleeding lovequote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:42 schreef StephanL het volgende:
Bekende naam of ligt dat aan haar achternaam Lewis?
Nee bekende naamquote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:42 schreef StephanL het volgende:
Bekend van Hueyquote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:42 schreef StephanL het volgende:
Huey Lewis and The Newsquote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:43 schreef StephanL het volgende:
[..]
Zegt mij niksMaar dat ligt vast aan mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |