quote:RTL 4 met Het Beste Van X Factor Worldwide
De meest bijzondere optredens uit edities van X Factor over de hele wereld vormen in juli twee avonden lang een avondvullend programma op RTL 4. Op vrijdag 6 en 13 juli komt het station met Het Beste Van X Factor Worldwide. Dat blijkt uit uitzendschema’s. X Factor heeft wereldwijd veel bekende artiesten opgeleverd. Zo wisten de Britse Cher Lloyd en Leona Lewis een carrière op te bouwen, en bereikte de eerste Ameri- kaanse winnares Melanie Amaro vorig jaar de top van de charts.
Op 20 juli gaat RTL 4 verder met Het Beste van Got Talent Worldwide. De buitenlandse versies van Holland’s Got Talent leverden waarschijnlijk de meest opmerkelijke nieuwe sterren op, waaronder de veelbesproken Susan Boyle en Paul Potts.
De programma’s zullen van half negen tot half elf te zien zijn.
Dus 6 en 13 juli: 20:30 - 22:30uur -> Het beste van X Factorquote:RTL 4 neemt kijkje bij talenten over de grens
Deze sportzomer zijn er weinig talentenjachten op tv te zien. Reden voor RTL 4 om de beste audities van X Factor over de hele wereld uit te zenden.
X Factor
Het van oorsprong Engelse programma X Factor kennen we allemaal: drie juryleden bepalen of een showtalent door mag naar de volgende ronde. Eén jurylid kennen we ook maar al te goed: Simon 'No Mercy' Cowell, ook nog eens de bedenker van de show. Na 'Het Beste van X Factor Worldwide' wordt ook 'Het Beste van Got Talent Worldwide' uitgezonden, ook al een idee van Cowell.
Doorbraak
De shows betekenden voor veel gewone mensen hun doorbraak. Zonder Britain's Got Talent hoorden we nooit van Paul Potts, die eerst voor hongerloontje mobiele telefoons verkocht. En ook niet die gekke Susan Boyle, die met haar stem de twijfels over haar uiterlijk weg zong. Uit de Engelse versie van X Factor is Leona Lewis de bekendste winnares, die ooit als serveerster bij de Pizza Hut centjes bij elkaar moest sprokkelen voor studiotijd.
Hoewel de deelnemers uit Nederland niet echt van de grond kwamen (ok, Waylon dan een beetje), lijkt het dus een slimme zet eens even over de grenzen te gaan kijken naar aanstormend talent.
Nu is het ook hopen op een 'The Worst Of' van beide shows, want dat levert aardig leedvermaak op. Het Beste Van X Factor Worldwide wordt begin juli uitgezonden op de vrijdagavond.
bron: www.veronica.nl
En bedanktquote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:26 schreef PatriQue89 het volgende:
Oh gawd... hij heeft opeens iets weg van christiano ronaldo, ik ben afgeknapt!
gezien hoor, maar ik had dus ook niet door dat het Imbruglia was...quote:
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
gezien hoor, maar ik had dus ook niet door dat het Imbruglia was...
Met korte haren en die tijd was ze overigens veel lekkerder mi
Ik heb ook slechter gehoord jaquote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:28 schreef Greys het volgende:
Ik snapte dit niet zo, ik vond hem best goed
Beide hebben er gezeten, kloptquote:
Wat heb ik Torn vaak gezien en haar in mijn bed..quote:
Maar Danni in die ene clip van vroeger. What I wanna do of zo. Gristus.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb ook slechter gehoord ja
[..]
Beide hebben er gezeten, klopt
Voor al die facelifts op 25e jarige leeftijd enzo?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar Danni in die ene clip van vroeger. What I wanna do of zo. Gristus.
Ja, die!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Voor al die facelifts op 25e jarige leeftijd enzo?
Was dat niet Idols? Ik weet het niet meer,quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:32 schreef Bos81 het volgende:
Maar Paul Potts en Susan Boyle waren toch ook X-Factor:?
Of laten ze die niet zien, omdat iedereen die toch wel kent... ?
Allebei got talentquote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:32 schreef Bos81 het volgende:
Maar Paul Potts en Susan Boyle waren toch ook X-Factor:?
Of laten ze die niet zien, omdat iedereen die toch wel kent... ?
Nope, night of the Promsquote:
Ik zou hetero er van worden denk ikquote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:33 schreef Pheno het volgende:
Ze mogen volgende week wel twee uur lang een stilstaand beeld van Cheryl doen
Gewoon bi worden, niks mis mee dat je ook op mannen valtquote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:33 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik zou hetero er van worden denk ik
Alsof het van hem zelf is hequote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:35 schreef ejiraM het volgende:
![]()
Goh, die Ronan zingt dit liedje op zich best leuk
Mag ook wel, is zijn eigen liedjequote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:35 schreef ejiraM het volgende:
![]()
Goh, die Ronan zingt dit liedje op zich best leuk
Bi is bahquote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gewoon bi worden, niks mis mee dat je ook op mannen valt
Je schaart mij ook, en doet de kamasutra schommel met bellaquote:
Volgens mij nietquote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:56 schreef Cee het volgende:
Ik zit nu in Londen dus heb 't niet kunnen zien maar ik was gisteren bij een musical waar de winnaar van X Factor UK in speelde.Shayne Ward, kwam die voor in de uitzending?
Nee alleen van naam met twee meisjes die auditie deden met That's my goal en vervolgens gingen vechtenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:56 schreef Cee het volgende:
Ik zit nu in Londen dus heb 't niet kunnen zien maar ik was gisteren bij een musical waar de winnaar van X Factor UK in speelde.Shayne Ward, kwam die voor in de uitzending?
Komkommertijdquote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:28 schreef Karina het volgende:
Vanavond om half 9 de herhaling zie ik net, raar dat het op die tijd is EN al meteen de volgende dag. Ik dacht even dat het misschien meteen een nieuwe was, maar volgens het schema in de OP niet.
Tja en niet erg fantasievol, zet dan een andere herhaling vanavond, het is verdorie gisteren net geweest!quote:
Op welke zender dan? Ik kan niets vinden in de gids...quote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:28 schreef Karina het volgende:
Vanavond om half 9 de herhaling zie ik net, raar dat het op die tijd is EN al meteen de volgende dag. Ik dacht even dat het misschien meteen een nieuwe was, maar volgens het schema in de OP niet.
Ahum ik denk dat ik op tvgids.nl per ongeluk op gisteren had geklikt in plaats van op vandaagquote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Op welke zender dan? Ik kan niets vinden in de gids...
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Ahum ik denk dat ik op tvgids.nl per ongeluk op gisteren had geklikt in plaats van op vandaag
Nou ik zit te denken, volgens mij stond het er gewoon verkeerd, want ik zag ook de Borgia's staan en dat is wel vanavond, ze hebben het zeker aangepast.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:47 schreef chufi het volgende:
[..]Wel eerst de bron dubbel controleren voor je begint te FoK!ken
Dan lezen ze hier meequote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ik zit te denken, volgens mij stond het er gewoon verkeerd, want ik zag ook de Borgia's staan en dat is wel vanavond, ze hebben het zeker aangepast.
Whoehoequote:
ik kijk ookquote:
Die benen van Evelienquote:
ja dit begon ook pas om 20.10quote:
Nou ja liever Xander als GTSTquote:
Oeh Karina, maandag bij Gijpiequote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:37 schreef Karina het volgende:
Oh die Xander, die vind ik helemaal niet leuk.
Keep bleeding lovequote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:42 schreef StephanL het volgende:
Bekende naam of ligt dat aan haar achternaam Lewis?
Nee bekende naamquote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:42 schreef StephanL het volgende:
Bekend van Hueyquote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:42 schreef StephanL het volgende:
Huey Lewis and The Newsquote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:43 schreef StephanL het volgende:
[..]
Zegt mij niksMaar dat ligt vast aan mij
haai Joooo-piquote:
ditquote:
Dat zeker maar het is enigzins apartquote:
Terecht overigensquote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:43 schreef Kally het volgende:
Nu moet ik eerlijk bekennen dat Leona mij sowieso weinig doet
Xander.quote:
Leona en dezequote:
Duidelijkquote:
Pretendersquote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:52 schreef Karina het volgende:
Ik ken dit liedje niet, is dat van Natalia?
Is van The Pretenders/Chrissie Hynde.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:52 schreef Karina het volgende:
Dat is Danniiquote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:52 schreef Karina het volgende:
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:52 schreef Karina het volgende:
Nah, ik zou dr niet geven.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nah, ik zou dr niet geven.Dat rijmt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik durfde het niet te zeggenquote:
Ik ben 14, wat is deze?quote:
*handen schud met kallyquote:
Scheelt, die mogen er ook liever gisteren mee stoppen.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:57 schreef Paxcon het volgende:
Beter dan die 13 in een dozijn artiesten als Coldplay enzo
Wat ben je het met me eens vanaaf?quote:
Nou ja die andere gozer die won was ook niksquote:
Scary shit, en die zit ook al in de juryquote:
Dat zal het zijnquote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:58 schreef Paxcon het volgende:
Nee, jullie kunnen kwaliteit niet herkennen
Ik zie nu al dat je trollt. ZO goed herken ik het.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:58 schreef Paxcon het volgende:
Nee, jullie kunnen kwaliteit niet herkennen
Josh Joshquote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:59 schreef Cee het volgende:
Ze moeten verdorie Melanie Amaro's (XFA USA) auditie laten horen.
1ste hint: Madonna.quote:
Drankquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:00 schreef Karina het volgende:
Hoe kunnen die mensen zelf denken dat ze goed zijn?
Dan leg ik even antislipmatten op m'n bank neer.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja die verrrrrrrrrrrrrrrrrrrredummeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!
God jaquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Dan leg ik even antislipmatten op m'n bank neer.
heeeeeeeeeeel domquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:01 schreef MissJ het volgende:
hoe dom ben je als je niet hoort dat je niet kan zingen?
Ik ben dan ook heel slim. Ik hoor dat wel dat ik het niet kanquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:01 schreef MissJ het volgende:
Te dom om los over straat te laten lopenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:01 schreef MissJ het volgende:
Nee tochquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:01 schreef Greys het volgende:
Ik ben alleen zo bang dat we vanaf nu alleen nog maar bagger krijgen
Was er dan iets goeds dan?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:01 schreef Greys het volgende:
Ik ben alleen zo bang dat we vanaf nu alleen nog maar bagger krijgen
Mjah nou Leona en die andere gast, die winnaars, het was mijn smaak beiden niet maar beter dan dit soort zemelshitquote:
Ze hebben nog geen enkele seconde van USA laten zien (behalve Alexaaanderrrr), dus ze hebben de rechten om het uit te zenden, dan moet op z'n minst toch Melanie's auditie te zien zijn? En Josh.quote:
Ik wacht gewoon op Cheryl. Maar nu eerst wat drinken pakken.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Mjah nou Leona en die andere gast, die winnaars, het was mijn smaak beiden niet maar beter dan dit soort zemelshit
Dan moet je de koelkast dichtdoen.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:03 schreef Greys het volgende:
Ik wil kippenvel en janken.
En dan niet van ellende.
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben dan ook heel slim. Ik hoor dat wel dat ik het niet kan
Lijkt me wel toch, ik heb meer gekeken van hem inmiddels, ik zat serieus te huilen om sommige nummersquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze hebben nog geen enkele seconde van USA laten zien (behalve Alexaaanderrrr), dus ze hebben de rechten om het uit te zenden, dan moet op z'n minst toch Melanie's auditie te zien zijn? En Josh.
Ik kan het zelfs niet maken met schoolquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:04 schreef Kally het volgende:
Maar dat meisje van 14 net, die wilde zangeres worden en dat leventje wat erbij hoorde???
Dus X-factor winnen en meteen dat wereldje in en school maar niet afmaken?
Ik begrijp het niet helemaal meer
Ik ook nietquote:
Leuk he?quote:
Spelletje op FB, nummers raden, van allerlei watquote:
AH ok, ik heb geen FB, kende het niet, klinkt wel leuk.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Spelletje op FB, nummers raden, van allerlei wat
Ja, dat wist je nog niet?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:09 schreef Pheno het volgende:
Lieke van Lexmond die een spellingtoets afneemt. What's next? Pheno die zangles geeft?
EliZe die een danswedstrijd present.... oh wacht.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:09 schreef Pheno het volgende:
Lieke van Lexmond die een spellingtoets afneemt. What's next? Pheno die zangles geeft?
Een dood hert die met een laatste blik de camera inkeekquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:10 schreef Cee het volgende:
[..]
EliZe die een danswedstrijd present.... oh wacht.
De achternaam misschienquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:10 schreef Greys het volgende:
Wat een schattig vrouwtje
En ze komt me zo bekend voorOf is dat omdat ze heel goed kan zingen?
Ja, alleen hebben we er nooit meer van gehoord?quote:
Is tegenwoordig ook niet zo gangbaar meerquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, alleen hebben we er nooit meer van gehoord?
Kennelijk had ze daar toch een platina albumquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, alleen hebben we er nooit meer van gehoord?
Ik weetz, het moet allemaal van bomeboem boem X60 in een minuut. Met daarbij aha, yeah. En Beats van Dr. Dre erbij in de videoclip.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Is tegenwoordig ook niet zo gangbaar meer
Haar cupmaat is ook te kleinquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik weetz, het moet allemaal van bomeboem boem X60 in een minuut. Met daarbij aha, yeah. En Beats van Dr. Dre erbij in de videoclip.
quote:
Mits make-upquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:15 schreef Joooo-pi het volgende:
Scherzinger hoeft niet te praten. Gewoon in beeld is voldoende
En scherpe knieënquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |