Firefly3 lijkt die gast anders wel degelijk heel serieus te nemen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:38 schreef ook_gek het volgende:
en je geloofd ook echt dat het waar is?
Mooi voorbeeld van een internet held! Niet alles klopt of is waar he, wat er op internet staat!
Grappig dat niemand het interesseert.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:17 schreef firefly3 het volgende:
Nog niemand heeft gevraagd hoe je dat doet. Grappig hoe de ego van mensen in de weg staan.
Grappig hoe je geen antwoord geeft op vragen van mensen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:17 schreef firefly3 het volgende:
Nog niemand heeft gevraagd hoe je dat doet. Grappig hoe de ego van mensen in de weg staan.
De hoop dat dat ooit gaat gebeuren, kun je opgeven.. dat is namelijk al 17 delen lang het gevalquote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:20 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Grappig hoe je geen antwoord geeft op vragen van mensen.
Welke vraag heb ik dan niet beantwoord? De helft zegt dat het nep is, daar kan ik vrij weinig mee.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:20 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Grappig hoe je geen antwoord geeft op vragen van mensen.
Die aantallen is alleen om aan te geven dat die gast waanzinnig goed is waar je wat van kunt leren. That's all.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:53 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik snap de obsessie met aantallen ook echt niet. Ging het nou om zelfvermaak, makkelijker worden in contact met vrouwen of een ziekelijke obsessie je onzekerheid weg te drukken door met zoveel mogelijk meiden in bed te duiken zonder werkelijk een band op te bouwen?
Ook dit heb je al 100x gevraagd en 100x is iemand met een post vol met concrete vragen gekomen waar je vervolgens helemaal om heen ging lullen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:49 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Welke vraag heb ik dan niet beantwoord? De helft zegt dat het nep is, daar kan ik vrij weinig mee.
Doet hij niet, het is een hele grove schatting. Als je om de x dagen een vrouw meeneemt naar huis kun je het berekenen. Het boeit hem niet of hij er eentje meer of minder hebt, het gaat om het moment zelf. Is ze lekker en heb ik zin? Ja -> meenemen. Nee -> doorlopen. Simpel.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 08:57 schreef Cockwhale het volgende:
Vind het alleen zo triest dat ze dan toch een score lijstje moeten bijhouden. Het versieren om te scoren lijkt het, bewijzingsdrang.
Zie mijn antwoorden (posts). Ik reageer niet met onderbuik gevoelens zoals de meesten hier.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:50 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Ook dit heb je al 100x gevraagd en 100x is iemand met een post vol met concrete vragen gekomen waar je vervolgens helemaal om heen ging lullen.
Vond ik ook op het begin.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:28 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind die kerel met dat rode shirt trouwens een heel nare uitstraling hebben.
Nou wat waanzinnig goed, jezus ik zit me meteen af te beren op die gast.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:50 schreef firefly3 het volgende:
Die aantallen is alleen om aan te geven dat die gast waanzinnig goed is waar je wat van kunt leren. That's all.
Seks is een enorme vorm van zelf expressie.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:24 schreef Murvgeslagen het volgende:
Nee joh, het gaat om zelfvermaak en zelfexpressie!
Elke man wil toch met heel veel vrouwen het bed in duiken? Het is ontzettend natuurlijk om overal, in de supermarkt, in de bus, op het strand, in de berm met (alle mooie) vrouwen te praten. Als je zelfexpressie hebt gaan ze je vanzelf leuk vinden.
Het is angst om niet op die mooie dames af te stappen, je wilt het eigenlijk wel, maar zegt nee omdat je emoties uit zelfbescherming dat aangeven. Vrouwen zijn emotiegedreven wezens, je moet ze meenemen, op avontuur, door een emotionele achtbaan.
""
Het is waar. Hier een filmpje van meerdere vrouwen ( en ook 2 vrouwen tegelijk) zoenen overdag.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:38 schreef ook_gek het volgende:
en je geloofd ook echt dat het waar is?
Mooi voorbeeld van een internet held! Niet alles klopt of is waar he, wat er op internet staat!
Dat klopt, daarom wil iedereen ook met iedereen die hij tegenkomt naar bed. De echte rauwe natuur los laten!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:53 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Seks is een enorme vorm van zelf expressie.
Weer zo'n kneuzenfilmpje. Maar wat belangrijker is: jij snapt blijkbaar niet dat een dergelijke entourage een bepaald slag mensen trekt die zich zo goed als zeker ook nog eens vrijer gedragen dan bv. op hun werk of op college.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:56 schreef firefly3 het volgende:
Het is waar. Hier een filmpje van meerdere vrouwen ( en ook 2 vrouwen tegelijk) zoenen overdag.
Zeg hij dat? Nee. Heeft hij belachelijk veel vrouwen gehad? Ja.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:03 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Dat klopt, daarom wil iedereen ook met iedereen die hij tegenkomt naar bed. De echte rauwe natuur los laten!
Me nog vrijer gedragen is iets waar ik naar streef.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:03 schreef Modus het volgende:
[..]
Weer zo'n kneuzenfilmpje. Maar wat belangrijker is: jij snapt blijkbaar niet dat een dergelijke entourage een bepaald slag mensen trekt die zich zo goed als zeker ook nog eens vrijer gedragen dan bv. op hun werk of op college.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |