Zou ik nooit doen.. net als op internet posten waar ik precies heen ga natuurlijkquote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:18 schreef dark.passenger het volgende:
[..]
Gothverd*mme, heb ik weer... playing hard to get
Heb ik in dit topic eerder gedaan, bleek dat we allebei naar dezelfde club gingenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:19 schreef Evie het volgende:
[..]
Zou ik nooit doen.. net als op internet posten waar ik precies heen ga natuurlijk
Doe ik alleen als ik er niet heen gaquote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:22 schreef dark.passenger het volgende:
[..]
Heb ik in dit topic eerder gedaan, bleek dat we allebei naar dezelfde club gingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
Echt niet want mijn inbox is misschien wel volquote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:24 schreef Skull-splitter het volgende:
Minder slowchat, jullie hebben PM voor dit soort ongein
U bent hard op weg naar een kinderachtige correctie door een mod op deze manier... En das jammer. Open maar een slowchattopic of ga daar spokenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:24 schreef Evie het volgende:
[..]
Echt niet want mijn inbox is misschien wel vol
Vanwaar ben jij er zeker van dat ik een correctie ga krijgen van een mod?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:26 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
U bent hard op weg naar een kinderachtige correctie door een mod op deze manier... En das jammer. Open maar een slowchattopic of ga daar spoken
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:31 schreef Evie het volgende:
[..]
Vanwaar ben jij er zeker van dat ik een correctie ga krijgen van een mod?En btw.. je mag best JE zeggen
Rocket science...quote:
quote:Op zondag 8 juli 2012 23:15 schreef firefly3 het volgende:
Evil Stifler (links) heeft al meer dan 700 vrouwen gehad en gaat normaal niet uit om vrouwen te "versieren" en doet het overdag. Hij gaat vooral voor de super mooie vrouwen die het niet met elke gozer zomaar doet. Dan ben je echt goed vind ik, er valt veel van te leren (vooral van de vibe):
Vertel?quote:
Elke vent kan op zijn bedje liggen en zo'n verhaal vertellen.quote:
Evil Stifler maar liefstquote:Op dinsdag 10 juli 2012 09:26 schreef Maanvis het volgende:
dat ie zichzelf stifler noemt zegt al genoeg.
Evil Stifler (links) heeft al meer dan 700 vrouwen gehad en gaat normaal niet uit om vrouwen te "versieren" en doet het overdag. Hij gaat vooral voor de super mooie vrouwen die het niet met elke gozer zomaar doet. Dan ben je echt goed vind ik, er valt veel van te leren (vooral van de vibe):
Nee joh. Zelfexpressie heet dat zogenaamdquote:Op dinsdag 10 juli 2012 08:57 schreef Cockwhale het volgende:
Vind het alleen zo triest dat ze dan toch een score lijstje moeten bijhouden. Het versieren om te scoren lijkt het, bewijzingsdrang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |