Die pompoentjes mogen wat enthousiaster.quote:
pompompomquote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die pompoentjes mogen wat enthousiaster.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:12 schreef kingtoppie het volgende:
In leiden?Dan kan ik je ontmoeten als onderdeel van mijn levensstijl
Dan snap ik in de verste verte de relevantie niet van deze opmerking:quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:55 schreef firefly3 het volgende:
Nee. Ik ga niet voor vrouwen waar ik niet op val
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:13 schreef firefly3 het volgende:
Het is overigens super lastig om een vrouw te versieren waar je niet op valt. Ze voelt ook dat er geen aantrekkingskracht is.
Nee joh, zij gaat vast naar de Harmonie of de Hut van Ome Henne, daar wil je toch niks mee?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:12 schreef kingtoppie het volgende:
In leiden?Dan kan ik je ontmoeten als onderdeel van mijn levensstijl
Dat is toch hét voorbeeld van uit je comfortzone komen?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:49 schreef Kogeltje het volgende:
[..]
Nee joh, zij gaat vast naar de Harmonie of de Hut van Ome Henne, daar wil je toch niks mee?
Hajoh lekker rocken in lazarus.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:49 schreef Kogeltje het volgende:
[..]
Nee joh, zij gaat vast naar de Harmonie of de Hut van Ome Henne, daar wil je toch niks mee?
Daar tref ik vrijwel alleen depressieve zeugen aan, beter ga je naar de Mas voor standaard volk. De HiFi voor studentjes en de In Casa voor tokkiesquote:
Mijn ehhm begrippen voor standaard volk zijn niet ''de mas'' bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:12 schreef Kogeltje het volgende:
[..]
Daar tref ik vrijwel alleen depressieve zeugen aan, beter ga je naar de Mas voor standaard volk. De HiFi voor studentjes en de In Casa voor tokkies
Nadeel van de Odessa is echter de vrij jonge leeftijd, tot kinderachtig aan toe.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mijn ehhm begrippen voor standaard volk zijn niet ''de mas'' bijvoorbeeld.
Odessa en de next werkt voor mij dan beter..
Hifi komen ook alleen kansloze balletjes zonder communicatie skills.
Het grote nadeel van alles in leiden is: kutmuziekquote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:20 schreef Kogeltje het volgende:
[..]
Nadeel van de Odessa is echter de vrij jonge leeftijd, tot kinderachtig aan toe.
En bij de Next lopen bijna net zoveel balletjes als bij de HiFi. Bij bepaalde studentenverenigingen kan je trouwens ook behoorlijk goede feestjes (met publiek) treffen...
Hmm, ja ach.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:20 schreef Kogeltje het volgende:
[..]
Nadeel van de Odessa is echter de vrij jonge leeftijd, tot kinderachtig aan toe.
En bij de Next lopen bijna net zoveel balletjes als bij de HiFi. Bij bepaalde studentenverenigingen kan je trouwens ook behoorlijk goede feestjes (met publiek) treffen...
Uiteindelijk ligt het er maar net aan door welke omgevingsvariabelen jij het beste kunt 'gamen'. Ik zelf vind het makkelijk als het druk is, waardoor je niet op een vrouw hoeft af te stappen (in de zin van afstand) en de muziek niet al te hard staat.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hmm, ja ach.
Maar de hifi is zeker weten wel erger dan de next hoor! Alsjeblieft zeg!
In de zin van *hey leuk meisje* ''tik tik''quote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:37 schreef Kogeltje het volgende:
[..]
Uiteindelijk ligt het er maar net aan door welke omgevingsvariabelen jij het beste kunt 'gamen'. Ik zelf vind het makkelijk als het druk is, waardoor je niet op een vrouw hoeft af te stappen (in de zin van afstand) en de muziek niet al te hard staat.
Punt is dat je ik merk dat ik meer succes heb als ik vrouwen aanspreek door toevallig langs te lopen, over mijn schouder heen te kijken en mijn ding te doen, dan 5 meter afleggen en hetzelfde doen. Bovendien wil je niet 'needy' overkomen.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
In de zin van *hey leuk meisje* ''tik tik''
Hallow!
Ipv *hey leuk meisje* ''Loopt 2 kilometer''
Heb wel eens een erg leuk gesprekje gehad op die manier... Maar het voelt voor een vrouw dan gelijk erg direct... Werkt niet... (tenminste is een stuk lastiger)quote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:43 schreef Kogeltje het volgende:
[..]
Punt is dat je ik merk dat ik meer succes heb als ik vrouwen aanspreek door toevallig langs te lopen, over mijn schouder heen te kijken en mijn ding te doen, dan 5 meter afleggen en hetzelfde doen. Bovendien wil je niet 'needy' overkomen.
Ik heb het ooit wel een keer geprobeerd vandaar en snap wat de basis is.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:19 schreef Modus het volgende:
[..]
Dan snap ik in de verste verte de relevantie niet van deze opmerking:
[..]
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 10:44 schreef dark.passenger het volgende:
[..]
Dan is het wel jammer dat je een Goth bent... waar gaan die naartoe in Utrecht?
Gothverd*mme, heb ik weer... playing hard to getquote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:04 schreef Evie het volgende:
[..]En jij denkt dat ik je dat wijs ga maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |