Echt niet, ik kom gewoon binnen en jullie beginnen me uit te schelden hoorquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Geef hem dan net als CP zijn eigen speeltuin topic
Paul is net zoals een alien soort uit films als independence day
Hij gaat naar een sc en verkankert die zoveel dat er niks meer over is en gaat dan door naar de volgende
Neeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111111!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je hebt een ABO, maak daar een Paul-SC.
Jaha!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:32 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111111!!!!!!!!!!!
Omdat iedereen je al kent en goed weet hoe irritant je bentquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:32 schreef Paul het volgende:
[..]
Echt niet, ik kom gewoon binnen en jullie beginnen me uit te schelden hoor
Ja maar je kan mij de schuld niet geven. Ik kom gewoon normaal binnen en jullie maken er een zooi van.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Omdat iedereen je al kent en goed weet hoe irritant je bent
misschien heb je wel gelijk, niveau is te laag voor mij hier.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:35 schreef LompeHork het volgende:
Beter post je gewoon even niet meer.
Zeur niet zo.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:51 schreef Paul het volgende:
Mensen pesten en/of negeren mij *Paul kras- en backfiretopic*
Waarom slotje en waarom veranderen jullie mijn TT?
Ik heb vreselijk met je te doen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:53 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik begin een serieus topic in RenP en dan krijg je dit
b][/b]quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:53 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik begin een serieus topic in RenP en dan krijg je dit
Ik post een reactie die hier vaker voorbij komt. En die reactie word bij mij weggehaald.quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:18 schreef Henk_Spermatank het volgende:
-weg, als je het nodig vind meld je het maar in het feedbacktopic-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |