Dat jij dit zegt, zeg eigenlijk al genoegquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:50 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Blij dat UDOWU dicht is. Wat een bagger was dat.
Open hem alsjeblieft weerquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:24 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Die paar dagen was wel voldoende, denk je ook niet.
Nee, we hebben genoeg SC's.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Open hem alsjeblieft weer
Nu komt ie onze vbl-sc vergallen met zijn aanwezigheid
Geef hem dan net als CP zijn eigen speeltuin topicquote:
Je hebt een ABO, maak daar een Paul-SC.quote:
Omdat Nederlands forum.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:30 schreef Skippy_ball het volgende:
Waarom is "Proat hier grunnegs" dicht?
Echt niet, ik kom gewoon binnen en jullie beginnen me uit te schelden hoorquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Geef hem dan net als CP zijn eigen speeltuin topic
Paul is net zoals een alien soort uit films als independence day
Hij gaat naar een sc en verkankert die zoveel dat er niks meer over is en gaat dan door naar de volgende
Neeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111111!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je hebt een ABO, maak daar een Paul-SC.
Jaha!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:32 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111111!!!!!!!!!!!
Omdat iedereen je al kent en goed weet hoe irritant je bentquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:32 schreef Paul het volgende:
[..]
Echt niet, ik kom gewoon binnen en jullie beginnen me uit te schelden hoor
Ja maar je kan mij de schuld niet geven. Ik kom gewoon normaal binnen en jullie maken er een zooi van.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Omdat iedereen je al kent en goed weet hoe irritant je bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |