quote:
Op vrijdag 6 juli 2012 20:47 schreef TAV74 het volgende:[..]
Hoezo uitschieter? Het is gewoon een hele goede afmaker, altijd al geweest. Gaat komende seizoenen ook gewoon weer veel scoren.
Van Gaal.. Tja, gemengde gevoelens Positief: denk dat hij jong talent wel durft in te passen. Negatief: zijn hele houding.
Hij kan inderdaad zeer goed spelen, maar er valt geen pijl te trekken op die kerel als je het mij vraagt..
Bij deze neem ik trouwens mijn vorige uitspraak terug, Quote van V. Gaal toen hij coach van AZ was: AZ-trainer Louis van Gaal stak ondertussen, tijdens een Sport1-analyse, de spits een hart onder de riem: "Klaas-Jan Huntelaar is de beste spits ter wereld in de zestien".
Ben benieuwd
Maak me meer zorgen over de kwaliteiten van de selectie over 2 jaar dan over het feit of de bondscoach al dan niet geschikt is.
Robben leek dit EK al aardig op snelheid ingeleverd te hebben, en over 2 jaar is hij al 30.
Vd Vaart is tegen die tijd denk ik alweer teruggekeerd naar Nederland, en heb het gevoel dat van Persie bij zijn nieuwe club jammerlijk gaat falen als hij niet meer de centrale man van het team is...