Post van speknek wel?quote:
Beetje tzelfde als van marwijk en Cocu met PSV spelers dus.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:51 schreef speknek het volgende:
[..]
Feyenoord heeft een aantal grote talenten in verdedigend/verdedigende middenvelder opzicht, maar met Van Gaal en Blind aan het roer zullen ze nog liever Ajax 2 jeugd in laten stromen, want dat is beter voor Ajax.
Van der Vaart gaat hij er echt wel bij houden. Die haalt het WK sowieso. Ik denk dat alleen Mathijssen en Van der Vaart nog een kans maken. De rest valt af.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:30 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ben benieuwd naar zijn eerste selectie
Afgaande op de WK selectie gok (of meer hoop) ik dat Mathijssen, Bouma, Willems en Boulahrouz, Van Bommel, Schaars en Luuk de Jong afvallen.
En dan daar voor in de plaats: Van Rhijn, Anita, Pieters, Emanuelson, Viergever, Van Wolfswinkel en Maher
Hij zal toch al wat jonge gasten in de ploeg willen brengen. Ik hoop dat hij meteen vast wat spelers afserveert die het WK eigenlijk niet gaan halen (Bommel, Mathijssen, Bouma en misschien Boulahrouz, Kuyt en Van der Vaart
Ook interessant wat hij met Robben gaat doen. Die heeft onder hem natuurlijk geweldig op de rechterkant gespeeld, maar op het EK was het 3x niks daar.
En Braafheid linksback?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:27 schreef ZuidGrens het volgende:
Hopelijk kiest hij wel voor Klaas-Jan i.p.v. Robin..
Zal mij niks verbazen als Van Rhijn gewoon een vaste speler is van Oranje over 2 jaar.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:07 schreef Komakie het volgende:
Ik denk dat hij Clasie er ook nog wel bij haalt en misschien een verdediger van Feyenoord. Daar zit nog wel wat talent. Van Rhijn gaat ook een eind komen denk ik. Misschien niet gelijk, maar op termijn wel.
Verder loopt er nog niet veel rond die nog geen kans gehad hebben om zich te bewijzen (Maher bijv.)
Maar bij alle Feyenoorders is het nog afwachten of ze dit jaar ook weer goed kunnen presteren. Hoe vaak hebben we geen spelers gehad die het een jaar goed gedaan hebben er daarna weg zakten.
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 18:55 schreef Graslul het volgende:
Ajax is wel degelijk het cluppie van van Gaal hoor. Dat ie met een paar prominenten ruzie heeft veranderd daar niets aan.
Die schijnt v Gaal op z'n bek geslagen te hebben. Die gaat Louis echt niet meer oproepenquote:
Slechter dan Willems zal hij het niet doen.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 18:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, daar komt Daley Blind
Dat Van Gal en Blind een Ajax-achtergrond hebben maakt mij als Feyenoorder niet zoveel uit. Bertje selecteerde Bouma en Willems, slechter zal Van Gaal het wel niet doen. Ik mag hopen dat hij gewoon de beste Nederlandse spelers selecteert, en als het een beetje meezit krijgen wat Feyenoorders een kans. Maar dan moeten ze het wel verdienen, de besten moeten gewoon worden opgeroepen.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:30 schreef 75020 het volgende:
[..]
Post van speknek wel?![]()
Kom op zeg, de meesten hier beginnen bij voorbaat al te janken over een Ajax kliek. Stel kleuters.
Van Gaal en Blind zijn zowat met pek en veren Amsterdam utgejaagd en noem mij nou op Anita na nou één speler van Ajax die Oranje waardig is.
En dat zelfde is nu met het EK ook gebeurd met de PSV clan.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij is gewoon bang dat het een joden kliekje gaat worden. Kans is groot dat dat ook gaat gebeuren ben ik bang.
Ja, de boertjes uit Eindhoven balen nu natuurlijk dat faal-PSV'ers nu niet meer onterecht de kans krijgen om hun tekortkomingen te laten zien in het Nederlands elftal.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij is gewoon bang dat het een joden kliekje gaat worden. Kans is groot dat dat ook gaat gebeuren ben ik bang.
Be that as it may, hij nam wel acht Ajacieden mee naar z'n volgende club.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:07 schreef TAV74 het volgende:
Dat waren vooral spelers waar hij eerder mee gewerkt had in een zelfde spelsysteem. Zou niet weten waarom hij als bondscoach een voorkeur voor Ajacieden zou hebben.
Willemsquote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:54 schreef WEST het volgende:
[..]
En dat zelfde is nu met het EK ook gebeurd met de PSV clan.
Andries Jonker zou dan zijn baan moeten opgeven bij een duitse club waar hij net nieuw is. Het is Andries dus het zou kunnen, maar ik gok dat het mee valtquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:31 schreef kijkmij het volgende:
IK geloofde het niet eens toen iemand het me vertelde. En dan Blind als assistent. Wat een stel zeg. Haalt van Gaal zeker nog een paar van die kontkruipers erbij (Andries Jonker??).
Ik hoop dat hij het goed doet. Maar niet vanwege van Gaal maar omdat ik hoop dat we het in 2014 goed gaan doen. Maar als we wel wereldkampioen worden zie ik nu al voor schaamte de huldiging tegemoet.
Bouma is mij nog steeds een raadsel waarom die geselecteerd is, maar Willems vond ik het nog niet eens zo gek doen. Hij is te snel gebracht, maar dat was bij een gebrek aan beter. Veel andere betere opties had je niet op die positie. Daarnaast is Willems totaal aan zijn lot overgelaten door de speler die daarvoor liep. Hij moest alles alleen doen. Dat is te veel, zeker voor zo'n jonge gast.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:32 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat Van Gal en Blind een Ajax-achtergrond hebben maakt mij als Feyenoorder niet zoveel uit. Bertje selecteerde Bouma en Willems, slechter zal Van Gaal het wel niet doen. Ik mag hopen dat hij gewoon de beste Nederlandse spelers selecteert, en als het een beetje meezit krijgen wat Feyenoorders een kans. Maar dan moeten ze het wel verdienen, de besten moeten gewoon worden opgeroepen.
Het waren er "maar" 5. Hesp, Cocu en Zenden kwamen niet van Ajax en kwamen wel naar Barca.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:08 schreef speknek het volgende:
[..]
Be that as it may, hij nam wel acht Ajacieden mee naar z'n volgende club.
Ik heb nog een keer het Ned. elftal opstelling van 2001 bekeken, en daar valt het inderdaad wel mee met de rare Ajax voorkeur, dus misschien moeten we hem het voordeel van de twijfel geven.
Is ook niet zo vreemd als daar een paar wereldtoppers spelen...quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:08 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik heb nog een keer het Ned. elftal opstelling van 2001 bekeken, en daar valt het inderdaad wel mee met de rare Ajax voorkeur, dus misschien moeten we hem het voordeel van de twijfel geven.
Nee hoorquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:08 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Ja, de boertjes uit Eindhoven balen nu natuurlijk dat faal-PSV'ers nu niet meer onterecht de kans krijgen om hun tekortkomingen te laten zien in het Nederlands elftal.
Spelers die de CL voor hem hadden gewonnen ja. Wil jij de kwaliteit van de huidige selectie vergelijken met die van toen?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:08 schreef speknek het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |