Bij een club heb je ook de tijd om een systeem erin te slijpen terwijl dat bij een nationaal team niet zo is, dus ik neem aan dat hij ook zal variëren afhankelijk van het beschikbare materiaalquote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:02 schreef Joppy het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat de systemen van die teams identiek zijn, maar dat LvG bij elk team wel vasthoudt aan 1 systeem. Een systeem waarnaar hij het team opbouwt.
Bij oranje moet hij mijns inziens ook kunnen schakelen naar een ander systeem als bijvoorbeeld belangrijke spelers wegvallen door blessures en hun vervanging beter rendeert in een ander systeem.
Ik hoop het van harte.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Bij een club heb je ook de tijd om een systeem erin te slijpen terwijl dat bij een nationaal team niet zo is, dus ik neem aan dat hij ook zal variëren afhankelijk van het beschikbare materiaal
De volgende vraag is of dat Koeman zijn prestatie van vorig seizoen kan evenaren en of hij een serieuze optie is voor bondscoach in de toekomst.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 09:45 schreef Guidetti het volgende:
Dit is gewoon een tussenoplossing. Over 2 jaar als Koeman vrij komt mag die het stokje overnemen.
Vooral Blind erbij vind ik erg raar.
Alles goed en aardig, maar dan moet wel spelers met diezelfde kwaliteiten hebben anders hoef je ook niet door te selecteren en op dit moment zie ik niet zoveel spelers klaar staan die het stokje "even" over kunnen nemen.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 11:17 schreef J2T het volgende:
[..]
Het mooie aan Louis is dat hij schijt heeft aan de status van de spelers. Toni en Lucio konden gelijk hun koffers pakken toen v. Gaal werd aangesteld als trainer van Bayern.
Juist nu heeft NL deze coach nodig. Tijd voor verjonging.
Er moeten toch wel 2 centrale verdedigers te vinden zijn beter dan Heitinga en Mathijsenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:14 schreef NLGooner het volgende:
[..]
De volgende vraag is of dat Koeman zijn prestatie van vorig seizoen kan evenaren en of hij een serieuze optie is voor bondscoach in de toekomst.
Zeker nu de verwachtingen behoorlijk hoog zijn.
[..]
Alles goed en aardig, maar dan moet wel spelers met diezelfde kwaliteiten hebben anders hoef je ook niet door te selecteren en op dit moment zie ik niet zoveel spelers klaar staan die het stokje "even" over kunnen nemen.
Geweldig ook hoe Koeman 1 goed seizoen draait en gelijk bondscoach moet wordenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:14 schreef NLGooner het volgende:
[..]
De volgende vraag is of dat Koeman zijn prestatie van vorig seizoen kan evenaren en of hij een serieuze optie is voor bondscoach in de toekomst.
Zeker nu de verwachtingen behoorlijk hoog zijn.
Ik neem aan dat iedereen een kans krijgt. Als iemand zich niet kan gedragen moet hij er uit. Hoe goed die persoon ook is. Er zijn niet veel spelers met uitzonderlijke kwaliteiten, maar als die spelers er een zooitje van maken als ze een keer niet opgesteld worden ben je ze liever kwijt dan rijk. Hoe goed ze ook zijn.quote:[..]
Alles goed en aardig, maar dan moet wel spelers met diezelfde kwaliteiten hebben anders hoef je ook niet door te selecteren en op dit moment zie ik niet zoveel spelers klaar staan die het stokje "even" over kunnen nemen.
Feyenoord heeft een aantal grote talenten in verdedigend/verdedigende middenvelder opzicht, maar met Van Gaal en Blind aan het roer zullen ze nog liever Ajax 2 jeugd in laten stromen, want dat is beter voor Ajax.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Er moeten toch wel 2 centrale verdedigers te vinden zijn beter dan Heitinga en Mathijsen
Weer zo'n onzin opmerking, hoe ben jij ooit mod geworden of moet je daar gewoon dom voor zijn?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:51 schreef speknek het volgende:
[..]
Feyenoord heeft een aantal grote talenten in verdedigend/verdedigende middenvelder opzicht, maar met Van Gaal en Blind aan het roer zullen ze nog liever Ajax 2 jeugd in laten stromen, want dat is beter voor Ajax.
Je moet yvonne pijpen. Domheid is duidelijk een pre.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Weer zo'n onzin opmerking, hoe ben jij ooit mod geworden of moet je daar gewoon dom voor zijn?
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Weer zo'n onzin opmerking, hoe ben jij ooit mod geworden of moet je daar gewoon dom voor zijn?
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij is gewoon bang dat het een joden kliekje gaat worden. Kans is groot dat dat ook gaat gebeuren ben ik bang.quote:
ja als je beste spelers in het buitenland spelen is de kans ook erg grootquote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij is gewoon bang dat het een joden kliekje gaat worden. Kans is groot dat dat ook gaat gebeuren ben ik bang.
Ik geloof dat ze daar in Barcelona wel een boompje over op kunnen zetten.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:58 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Waarom zou van Gaal nou weer voorkeur hebben voor spelers van Ajax.
Dat waren vooral spelers waar hij eerder mee gewerkt had in een zelfde spelsysteem. Zou niet weten waarom hij als bondscoach een voorkeur voor Ajacieden zou hebben.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:04 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik geloof dat ze daar in Barcelona wel een boompje over op kunnen zetten.
Eensch. Maar dat hebben Schreuder, Faber en Cookie ook niet.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:08 schreef Komakie het volgende:
Wat ik overgens problematischer vind is dat Van Gaal slecht is met pers en dat moet je als bondscoach niet als eigenschap hebben. Je vertegenwoordigd natuurlijk wel een land.
Daarnaast is de aanstelling van Danny Blind helemaal lachwekkend. Die man heeft er nog nergens iets van gebrouwen.
Wat vond jij van de keuze van Van Marwijk om Willems en Bouma boven Urby te verkiezen?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:51 schreef speknek het volgende:
[..]
Feyenoord heeft een aantal grote talenten in verdedigend/verdedigende middenvelder opzicht, maar met Van Gaal en Blind aan het roer zullen ze nog liever Ajax 2 jeugd in laten stromen, want dat is beter voor Ajax.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |