quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:10 schreef firefly90 het volgende:
ik dacht dat er inmiddels wel een ruiltopic zou zijn voor de voetbalplaatjes maar niet??
ik ben aan het snelsparen voor mijn neefje.
hij had een paar weken bijna alles compleet. natuurlijk boek mee naar school om aan vriendjes te laten zien. boek gestolen/verloren/vergeten![]()
helaas zijn de inplakboeken hier niet meer te koop dus als iemand een (leeg?)inplakboek over heeft hoor ik het graag!SPOILER: verder nog de volgende plaatjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is deze lijst up to date? Anders moet ik eens gaan kijken.SPOILER: dubbele plaatjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I solemnly swear i'm up to no good
Welke moet je nog?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 07:47 schreef firefly90 het volgende:
op 3 plaatjes na inmiddels compleet dankzij en fokker die een bijna compleet boek heeft opgestuurd
Had je de mijne ook nog ontvangen?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 07:47 schreef firefly90 het volgende:
op 3 plaatjes na inmiddels compleet dankzij en fokker die een bijna compleet boek heeft opgestuurd
Waarom reageerde je niet meer?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 07:47 schreef firefly90 het volgende:
Heb het gelezen, ben alleen even heel diep aan het nadenken voor wie ze ook alweer zijn... Ik kom er nog op terug!quote:Op maandag 9 juli 2012 21:12 schreef gomi het volgende:
[..]
heb 54, 83, 84, 101, 111, en 112 als je die nog nodig hebt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |