Zeg ik op pagina 1 al.quote:
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:00 schreef Nober het volgende:
[..]
Die Lamprerenner natuurlijk net als gisteren met Farrar maar gelukkig is die Lamprerenner nu uit de koers, kut Italianen!!
twitter:dnelissen twitterde op vrijdag 06-07-2012 om 20:45:43Greipel had een arm uit de kom bij eerdere val en toch sprinten. #bikkel reageer retweet
Hmm lees wel net dat Freire een geperforeerde long had, staat daar niet tussen. Dat die lui ook gewoon doorfietsen met zulke dingenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:45 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Daar waar niets onder staat, is niet bekend of hebben die geen noemenswaardige dingen?
*Wynants*quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:49 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Hmm lees wel net dat Freire een geperforeerde long had, staat daar niet tussen. Dat die lui ook gewoon doorfietsen met zulke dingen
Freire heeft ook gebroken rib. En ingeklapte long ipv geperforeerd, maar allerminst leuk..quote:
Net of Pereiro destijds net zo sterk stond aangeschreven als Gesink en Mollema nu. Dat is echt niet een zelfde situatie. Daarnaast was Pereiro gewoon reglementair op achterstand gereden, niet omdat hij betrokken was bij een val. Die was dus een stuk minder gevaarlijk ingeschat.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:02 schreef WimLu het volgende:
Tijdsverschillen die in het begin van de Tour ontstaan, worden meestal overgewaardeerd. Een goed klassement is voor Mollema en Gesink nog altijd mogelijk, eventuele fysieke schade daargelaten. Men zal ze nu ook wat gemakkelijker laten gaan. (Denk aan Oscar Pereiro.) Verder zou Mollema zich kunnen richten op het bergklassement.
Ben benieuwd wat voor koers het morgen wordt... Weet wel zeker dat er op de slotklim een grote bus gevormd is.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:01 schreef TheArt het volgende:
Misschien kunnen een rijtje langs alle ploegen gaan. Dit is gewoon bizar![]()
Euskaltel bijvoorbeeld, zat dan wel met 5 man in de eerste groep, maar:
Astarloza gebroken elleboog
Txurruka gebroken sleutelbeen
Verdugo een sneu van 10 cm op zijn onderbeen.
En dat was nog één van de ploegen die goed zat.
In deze Tour zijn er slechts 3 echte bergritten, waaronder die van morgen. Je kan niet verwachten dat de Rabo's morgen top zijn. Dan blijven er slechts 2 bergritten over om tijd terug te pakken. Dat zie ik echt niet gebeuren.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:02 schreef WimLu het volgende:
Tijdsverschillen die in het begin van de Tour ontstaan, worden meestal overgewaardeerd. Een goed klassement is voor Mollema en Gesink nog altijd mogelijk, eventuele fysieke schade daargelaten. Men zal ze nu ook wat gemakkelijker laten gaan. (Denk aan Oscar Pereiro.) Verder zou Mollema zich kunnen richten op het bergklassement.
Morgen een bergrit? Aanloop is vlak, met een relatief korte, steile klim aan het eind.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
In deze Tour zijn er slechts 3 echte bergritten, waaronder die van morgen. Je kan niet verwachten dat de Rabo's morgen top zijn. Dan blijven er slechts 2 bergritten over om tijd terug te pakken. Dat zie ik echt niet gebeuren.
Sterker nog, Gesink lost morgen gewoon ook weer.. (Mijn bescheiden mening..)quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
In deze Tour zijn er slechts 3 echte bergritten, waaronder die van morgen. Je kan niet verwachten dat de Rabo's morgen top zijn. Dan blijven er slechts 2 bergritten over om tijd terug te pakken. Dat zie ik echt niet gebeuren.
Een bergrit is niet alleen een aankomst bergop.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Deze ookquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:08 schreef knep het volgende:
[..]
Een bergrit is niet alleen een aankomst bergop.
/Edit: In deze rit kun je bv alles en iedereen naar huis rijden:
[ afbeelding ]
Mwah, zullen er toch wel meer zijn waar je best wat schade aan kan richten. Behalve die ene waar er 2 colletjes van cat.1 in de eerste 80 km zitten, en daarna 120 kilometer vlak.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |