Zo'n jury Jack Spijkerman zou wel weten wat je daar mee moet doen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:31 schreef baggerbaas het volgende:
moet ook niet gekker wordentwitter:dnelissen twitterde op vrijdag 06-07-2012 om 20:30:05Twintig seconden tijdstraf voor Gesink en Kruijswijk. Ze reden achter de auto. Frank Schleck en Cobo heeft de jury niet gezien!! reageer retweet
Vuile tyfus jury, wat een gore klootzakkenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:31 schreef baggerbaas het volgende:
moet ook niet gekker wordentwitter:dnelissen twitterde op vrijdag 06-07-2012 om 20:30:05Twintig seconden tijdstraf voor Gesink en Kruijswijk. Ze reden achter de auto. Frank Schleck en Cobo heeft de jury niet gezien!! reageer retweet
quote:“Viganò was putting Petacchi’s shoes covers in his jersey, when some riders ahead slowed down. Davide had only one hand on the handlebar, so he could not brake properly and he felt in the ditch on the roadside, then all the rest of the group crashed, Scarponi too”.
Hij was idd DE Nederlandse kanshebber om een etappe te winnen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:35 schreef Waaghals het volgende:
Ach ja dat verlies van de Rabo's vind ik niet zo erg.
Veel erger dat Woutje eruit ligt
Hij kwam bijna anderhalve minuut na die groep binnen. Hij zat in de groep Schleck.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:38 schreef WimLu het volgende:
Gesink moest telkens lossen in de groep waarin hij zat. Vervolgens komt hij bijna 3 minuten voor die groep binnen. 20 Seconden is dus zèèèèr coulant.
Idd ik had op hem wel mijn hoop gevestigdquote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:37 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij was idd DE Nederlandse kanshebber om een etappe te winnen.
Hij zat in de groep Schleck, maar moest daaruit lossen omdat hij op de fiets van Luis Leon Sanchez zat en die is veel te klein voor hem.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:38 schreef WimLu het volgende:
Gesink moest telkens lossen in de groep waarin hij zat. Vervolgens komt hij bijna 3 minuten voor die groep binnen. 20 Seconden is dus zèèèèr coulant.
Daar waar niets onder staat, is niet bekend of hebben die geen noemenswaardige dingen?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:32 schreef TheArt het volgende:
Daar gaan we met het medische communique:
[..]
Hier een echte Nederlander:quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:43 schreef Waaghals het volgende:
Gelukkig kunnen wij als wielerliefhebbende Nederlanders uitstekend met teleurstellingen omgaan
Weening ja, die zat in de groep Schleck net als Gesink.quote:
Weenink rijdt niet mee. Maar zat bij de groep Schleck, Weening zat er ook.quote:
Die hebben niets noemenswaardig aan die bewuste valpartij overgehouden nee, klopt.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:45 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Daar waar niets onder staat, is niet bekend of hebben die geen noemenswaardige dingen?
Zeg ik op pagina 1 al.quote:
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:00 schreef Nober het volgende:
[..]
Die Lamprerenner natuurlijk net als gisteren met Farrar maar gelukkig is die Lamprerenner nu uit de koers, kut Italianen!!
twitter:dnelissen twitterde op vrijdag 06-07-2012 om 20:45:43Greipel had een arm uit de kom bij eerdere val en toch sprinten. #bikkel reageer retweet
Hmm lees wel net dat Freire een geperforeerde long had, staat daar niet tussen. Dat die lui ook gewoon doorfietsen met zulke dingenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:45 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Daar waar niets onder staat, is niet bekend of hebben die geen noemenswaardige dingen?
*Wynants*quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:49 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Hmm lees wel net dat Freire een geperforeerde long had, staat daar niet tussen. Dat die lui ook gewoon doorfietsen met zulke dingen
Freire heeft ook gebroken rib. En ingeklapte long ipv geperforeerd, maar allerminst leuk..quote:
Net of Pereiro destijds net zo sterk stond aangeschreven als Gesink en Mollema nu. Dat is echt niet een zelfde situatie. Daarnaast was Pereiro gewoon reglementair op achterstand gereden, niet omdat hij betrokken was bij een val. Die was dus een stuk minder gevaarlijk ingeschat.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:02 schreef WimLu het volgende:
Tijdsverschillen die in het begin van de Tour ontstaan, worden meestal overgewaardeerd. Een goed klassement is voor Mollema en Gesink nog altijd mogelijk, eventuele fysieke schade daargelaten. Men zal ze nu ook wat gemakkelijker laten gaan. (Denk aan Oscar Pereiro.) Verder zou Mollema zich kunnen richten op het bergklassement.
Ben benieuwd wat voor koers het morgen wordt... Weet wel zeker dat er op de slotklim een grote bus gevormd is.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:01 schreef TheArt het volgende:
Misschien kunnen een rijtje langs alle ploegen gaan. Dit is gewoon bizar![]()
Euskaltel bijvoorbeeld, zat dan wel met 5 man in de eerste groep, maar:
Astarloza gebroken elleboog
Txurruka gebroken sleutelbeen
Verdugo een sneu van 10 cm op zijn onderbeen.
En dat was nog één van de ploegen die goed zat.
In deze Tour zijn er slechts 3 echte bergritten, waaronder die van morgen. Je kan niet verwachten dat de Rabo's morgen top zijn. Dan blijven er slechts 2 bergritten over om tijd terug te pakken. Dat zie ik echt niet gebeuren.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:02 schreef WimLu het volgende:
Tijdsverschillen die in het begin van de Tour ontstaan, worden meestal overgewaardeerd. Een goed klassement is voor Mollema en Gesink nog altijd mogelijk, eventuele fysieke schade daargelaten. Men zal ze nu ook wat gemakkelijker laten gaan. (Denk aan Oscar Pereiro.) Verder zou Mollema zich kunnen richten op het bergklassement.
Morgen een bergrit? Aanloop is vlak, met een relatief korte, steile klim aan het eind.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
In deze Tour zijn er slechts 3 echte bergritten, waaronder die van morgen. Je kan niet verwachten dat de Rabo's morgen top zijn. Dan blijven er slechts 2 bergritten over om tijd terug te pakken. Dat zie ik echt niet gebeuren.
Sterker nog, Gesink lost morgen gewoon ook weer.. (Mijn bescheiden mening..)quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
In deze Tour zijn er slechts 3 echte bergritten, waaronder die van morgen. Je kan niet verwachten dat de Rabo's morgen top zijn. Dan blijven er slechts 2 bergritten over om tijd terug te pakken. Dat zie ik echt niet gebeuren.
Een bergrit is niet alleen een aankomst bergop.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Deze ookquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:08 schreef knep het volgende:
[..]
Een bergrit is niet alleen een aankomst bergop.
/Edit: In deze rit kun je bv alles en iedereen naar huis rijden:
[ afbeelding ]
Mwah, zullen er toch wel meer zijn waar je best wat schade aan kan richten. Behalve die ene waar er 2 colletjes van cat.1 in de eerste 80 km zitten, en daarna 120 kilometer vlak.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |