Kaart:quote:"Yet another sprinters' stage. After all, Christian Prudhomme and I want to make sure there is something for everyone. But will the winner in Saint-Quentin be able to triumph in Metz too? One thing is for sure. This is another beautiful stage, with a start which celebrates the Coteaux Champenois, and a 207.5 km course devoid of tough climbs but full of nostalgia, since it comes near the Lac de Madine, where the Grand Prix des Nations used to be held. But once in Metz, all eyes will be set upon the famous "blue line" of the Vosges, where La Planche des Belles Filles awaits the peloton tomorrow..."
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:51 schreef TheArt het volgende:
Deze foto komt net voorbij op Twitter. Voor de mensen die graag in de bilnaad van Bauke willen kijken:Bedankt. Ik klik de vergrootte versie aan en ik weet nu dat hij haar in zijn naad heeft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:53 schreef marcodej het volgende:
[..]
Bedankt. Ik klik de vergrootte versie aan en ik weet nu dat hij haar in zijn naad heeft.
Inderdaad, ik zag het ook netquote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:53 schreef marcodej het volgende:
[..]
Bedankt. Ik klik de vergrootte versie aan en ik weet nu dat hij haar in zijn naad heeft.
Ik had je gewaarschuwdquote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:53 schreef marcodej het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:53 schreef marcodej het volgende:
[..]
Captain obviousquote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
In het Journaal op één de reactie van Schleck. De verslaggever vraagt of hij ervan baalt dat t team niet op hem wacht. Een zucht en een lange stilte volgt, waarna hij zegt: daar moeten we het maar eens over hebben.
Vervolgens zijn ploegleider Dirk Demol: 'We kunnen niet altijd wachten, bovendien zat hij al in een groepje met wat renners, dus hij kwam wel tot de finish.'
Zit duidelijk iets heel erg niet goed binnen dat team..
Misschien heeft die gewoon niet goed geveegd.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:53 schreef marcodej het volgende:
[..]
Die Lamprerenner natuurlijk net als gisteren met Farrar maar gelukkig is die Lamprerenner nu uit de koers, kut Italianen!!quote:
quote:
twitter:dnelissen twitterde op vrijdag 06-07-2012 om 19:59:29Net alle betrokken ploegen gesproken over het hoe deze valpartij zoveel schade kon berokkenen. Straks mijn analyse bij Tour du Jour. reageer retweet
Tsja, nog eens extra mannetjes laten stoppen terwijl hij al in een grote groep zit heeft weinig nut. En ik denk dat het Cancellara niet gelukt was om de sprintersploegen te neutraliseren.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
In het Journaal op één de reactie van Schleck. De verslaggever vraagt of hij ervan baalt dat t team niet op hem wacht. Een zucht en een lange stilte volgt, waarna hij zegt: daar moeten we het maar eens over hebben.
Vervolgens zijn ploegleider Dirk Demol: 'We kunnen niet altijd wachten, bovendien zat hij al in een groepje met wat renners, dus hij kwam wel tot de finish.'
Zit duidelijk iets heel erg niet goed binnen dat team..
Slechts kwestie van helicopter beelden analyseren. Alhoewel ik nog steeds geen beelden vanuit de heli heb gezien...quote:
Nouja, tis wel je kopman die ook nog eens niet onverdienstelijk reed in Zwitserland. Wat wil je dan? Een gele trui verdedigen die morgen toch naar iemand anders gaat of proberen zo hoog mogelijk te eindigen met je kopman? Aan de reactie van Schleck te zien had hij er ook een hele andere voorstelling bij.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:01 schreef marcodej het volgende:
[..]
Tsja, nog eens extra mannetjes laten stoppen terwijl hij al in een grote groep zit heeft weinig nut. En ik denk dat het Cancellara niet gelukt was om de sprintersploegen te neutraliseren.
Misschien kunnen Gesink, Mollema, Kruijswijk dat ook gaan doen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:03 schreef Pedroso het volgende:
Poels zal nu wel naar de Vuelta gaan, samen met de Gendt kan dat een leuk duo zijn. Westra zie ik ook nog wel meegaan.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:03 schreef Pedroso het volgende:
Poels zal nu wel naar de Vuelta gaan, samen met de Gendt kan dat een leuk duo zijn. Westra zie ik ook nog wel meegaan.
Wat een Slachtveldquote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:07 schreef TheArt het volgende:
Gutierrez (valpartij eerder)
[ afbeelding ]
Poels
[ afbeelding ]
Vigano
[ afbeelding ]
Danielson
[ afbeelding ]
En Poels is dus nog uit de ambulance gestapt en heeft het nog 10km geprobeerd?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:07 schreef TheArt het volgende:
Gutierrez (valpartij eerder)
[ afbeelding ]
Poels
[ afbeelding ]
Vigano
[ afbeelding ]
Danielson
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|