De juiste conclusies trekken is niet je sterkste kant.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:22 schreef groenen het volgende:
[..]
Die is wel een stukje kleiner.
Was dus gewoon falen dat Gesink niet bij die groep van Schleck kon blijven.
dan schors je het halve peloton.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:32 schreef groenen het volgende:
Tijdstraf zou op zijn plaats zijn voor Gesink als ik die foto zo zie.
Frans team hè, dan mag dat.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:32 schreef Sheepcidus het volgende:
Taaramae reed op 15 km van de finish lek maar zijn teamgenoten hebben hem geduwd tot de derde kilometer
Geloof je het zelf?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:32 schreef Sheepcidus het volgende:
Taaramae reed op 15 km van de finish lek maar zijn teamgenoten hebben hem geduwd tot de derde kilometer
Dat lijkt me onmogelijk.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:32 schreef Sheepcidus het volgende:
Inderdaad, wat een foto.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:29 schreef marcodej het volgende:
[ afbeelding ]
Doe ze een legerpak aan en leg ze op de stranden van Normandie, en je hebt een war picture.
Er hangt iemand uit de auto, het lijkt me duidelijk dat hij net een lavement krijgt.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:32 schreef groenen het volgende:
Tijdstraf zou op zijn plaats zijn voor Gesink als ik die foto zo zie.
Mijn Ests is niet meer wat het geweest is, maar Google Translate zegt dit:quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:39 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
http://blog.paf.com/ratta(...)ju-onne-uhel-lollil/
quote:"Stage VI (totally f***ed how there are so many morons in the bunch and how much luck one could have)
Day: 207km, flat but nervy because there was a decent amount of wind. From km 0 there was a lot of pushing and everyone went full gas. The highlights of the day were the falls and there we alot of them. In the second to last crash, 60km before the finish, the road got really narrow on the uphill and riders everybody were blocking their wheels. I managed to break too, but I felt how a lot of others smashed each other and fell.
This was followed by some more pushing and shoving and I was around the 80th place, where about 25km from the finish everybody crashed big on the downhill. The only thing I remember was, that I tucked my head, because otherwise an other bike would've crashed into me. I luckily survived the crash (at speed 65-70km/h) and got into a little bunch with me, Gallopin and Horner - all very good time trial riders. The gap between the bunch was about 200m and even by giving it our all it took us 6km to take back that 200m.
When we catched the bunch I was like in a coma (that's an exact translation, don't know how to put it..), but after a few breathers I felt ok again, because it is very easy to ride in the back!
15km from the finish by backwheel punctured and damnit, I thought, f**k, it's over now. But I digged all in and my teammates di Gregorio and Dumoulin' pushed me. Through a miracle we got to the 3km mark and I raised my hand. I showed the referees that my tire was punctured and I got a nod for "yes" and got my ending time the same as the others. So much for today.
Some words about the idiots: I don't know how the crashes happen, I've never organized something that dangerous in the bunch. But some riders block their brakes in 70km/h for every little fly they see. Morons. Now the first and the psycho week is over and the tour is just starting for me. And in the overall I'm in position....
Tomorrow I need every Estonian to wish me luck, because the stage ends on a 7km and a steep mountain. There it will be clear, how others stand. I think, I'm ready! In the start I also posted some pictures about my teammate Fouchard, who came into the bus with a wide smile and threw some jokes!"
Ach ja, een Frans team heh.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:43 schreef Sheepcidus het volgende:
Zijn blog naar het engels vertaald:
[..]
twitter:TourDeJose twitterde op vrijdag 06-07-2012 om 19:44:07Crash report: suspected rib fractures for Freire (KAT), Poels (VCD) and Wynants (RAB) #tdf12 reageer retweet
Wanneer alle klassementsrenners bij de eerste 20 in het peloton willen rijden krijg je dus dit soort capriolen als we de hele tour al zien, en ook voorgaande jaren hebben gezien.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:20 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Vooraan zitten is het veiligste, jij zei" Ik snap niet, wat ik al eerder zei, dat de renners zelf nog steeds niet doorhebben dat je hiermee (dat wringen om maar vooraan te blijven) je eigen kansen om zeep helpt". Hieruit moet ik begrijpen dat je dus niet bedoelt dat de renners ergens anders moeten positioneren, dat dacht ik namelijk en snap nog steeds niet hoe ik je posting dan moet lezen
"We zien wel" inderdaad...quote:
Tankink krijgt het nog druk.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:47 schreef marcodej het volgende:
twitter:TourDeJose twitterde op vrijdag 06-07-2012 om 19:44:07Crash report: suspected rib fractures for Freire (KAT), Poels (VCD) and Wynants (RAB) #tdf12 reageer retweet
Ze reden rond plek 50, en daar gebeurde het.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:48 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Wanneer alle klassementsrenners bij de eerste 20 in het peloton willen rijden krijg je dus dit soort capriolen als we de hele tour al zien, en ook voorgaande jaren hebben gezien.
Wanneer iedereen op de paar sprintersploegen na met wat mannetjes gewoon "meepeddelen" verlaag je mijns inziens de kans op een valpartij. Tuurlijk kan je dan zeggen dat je altijd nog achter een valpartij kan zitten, maar ik denk dat op deze manier het aantal klassementsrenners met tijdverlies een stuk minder zal zijn dan de manier waarop het nu gaat.
Ik bedoel dus wel dat ze zichzelf ergens anders moeten positioneren, maar niet met z'n alle achteraan natuurlijk. Want dan flikkert iedereen daar op de grondMaar wees gewoon content als je op plek 37 rondrijd, ipv plek 16.
Ik heb deze crash niet gezien, maar zoals ik al zei: Weinig kans dat ze zomaar ineens omvallen, grotere kans dat het komt omdat er mensen naar voren willen dringen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:49 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ze reden rond plek 50, en daar gebeurde het.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is het probleem waar Ducrot morgen de hele dag over gaat zitten uitweiden.twitter:maduc twitterde op vrijdag 06-07-2012 om 19:45:17Berichten uit het Peloton over ploegleiders die hun renners massaal naar voor dirigeren. “heb mijn oortje uitgegooid” aldus Voeckler reageer retweet
Gesink bevestigd dus twee gebroken ribben vaen geperforeerde long van Wynants.twitter:RGUpdate twitterde op vrijdag 06-07-2012 om 19:50:47#Rabocyclingteam's summary of today: 8riders started, 15crashes, 2broken ribs, one punctured lung, 1square meter of skin missing... reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |