We leven op dit moment een commerciële sekte. Geleid door de elite van de NWO. We worden gehersenspoeld en opgehitst (massamedia en mond op mond reclame) om spullen te kopen wat we toch niet nodig hebben.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:57 schreef Molurus het volgende:
Eng, maar zolang ze zich aan de wet houden... niet ingrijpen.
Maar kinderen in dat soort ellende betrekken zou best verboden mogen zijn.
In jouw geval zal dat een internet abonnement zijn, zeker?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:07 schreef Macabrefuture het volgende:
[..]
We leven op dit moment een commerciële sekte. Geleid door de elite van de NWO. We worden gehersenspoeld en opgehitst (massamedia en mond op mond reclame) om spullen te kopen wat we toch niet nodig hebben.
Scherp! Je haalt me de woorden uit de mond.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:20 schreef BerjanII het volgende:
[..]
In jouw geval zal dat een internet abonnement zijn, zeker?
Kan helaas niet zonder, maar zit er wel minder achter..quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:20 schreef BerjanII het volgende:
[..]
In jouw geval zal dat een internet abonnement zijn, zeker?
Wel relaxt. Kun je tenminste je eigen waarheid bedenken.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:24 schreef Macabrefuture het volgende:
[..]
Kan helaas niet zonder, maar zit er wel minder achter..
De tv heb ik uit huis gedaan, en ben in detox wat er in de media gebeurt.
Die heb ik niet in pachtquote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:25 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Wel relaxt. Kun je tenminste je eigen waarheid bedenken.
Een vermoeden, en meer een benaming voor de elite. Hun toekomst kan ik niet voorspellen. Maar dat er een elite is, is wel duidelijk toch?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:26 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Dus dat gedoe van die NWO is helemaal niet waar?
Ja hoor, maar dat die van de wereld een grote sekte hebben gemaakt...quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:28 schreef Macabrefuture het volgende:
[..]
Een vermoeden, en meer een benaming voor de elite. Hun toekomst kan ik niet voorspellen. Maar dat er een elite is, is wel duidelijk toch?
wéér zo'n figuur...quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:07 schreef Macabrefuture het volgende:
We leven op dit moment een commerciële sekte. Geleid door de elite van de NWO.
Jawel. De marktideologie.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:37 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ja hoor, maar dat die van de wereld een grote sekte hebben gemaakt...
Heb nauwelijks YT filmpjes daarover van gezien, en lui als Alex Jones en die Xander zijn slechts roeptoeters van christelijke eindtijd sektes.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:53 schreef Scabies het volgende:
[..]
wéér zo'n figuur...![]()
laat me raden, je hebt een paar youtube filmpjes gekeken en weet nu de waarheid...?
Hoe weet jij dat allemaal? Toch niet uit de media hè?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 07:24 schreef Macabrefuture het volgende:
[..]
Heb nauwelijks YT filmpjes daarover van gezien, en lui als Alex Jones en die Xander zijn slechts roeptoeters van christelijke eindtijd sektes.
Wil jij zeggen dat bedrijven als Shell, Goldman Sachs, BV Oranje, Unilever etc etc etc. Op dit moment niet mede de koers bepalen in de wereld?
Waarschijnlijk de reden waarom we zo geweldig mee doen aan de EU, is dat de markt daarom vraagt. De neoliberale koers.
Als je dat eenmaal weet dan is het volgens mij simpel om het te spelen vooral omdat zo weinig mensen het kennen. Zoals die cult expert het uitlegde hoe die Miller een spiraal opbouwde en mensen er in meezoog. Heb zelf ook zulke figuren meegemaakt (alhoewel wat kleinschaliger en onschuldiger) en het is inderdaad zo, alsof je normale tegenargumenten opeens gevoelsmatig negatief zijn of niet kloppen.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 02:55 schreef Cockwhale het volgende:
Weer zo'n gozer die op slimme wijze een psychologisch spelletje met mensen speelt. En hij weet bijzonder goed hoe het psychologisch werkt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |