ja dan wel.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:05 schreef Evie het volgende: [..] Ook niet als ik het wil en dronken ben?
![]()
Beter zet jij iets anders van mij rechtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
volgende week.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:23 schreef Evie het volgende:
[..]
Wanneer kom ik je zomaar tegen in utrecht?
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:24 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Beter zet jij iets anders van mij rechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo lang wachten?quote:
dus
Hmz .. Ik moet nog overgehaald worden!quote:
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:38 schreef Murdera het volgende:
Dames die te lui zijn om Dawg actief te hosselen.
huiliequote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zou maar gaan, anders kom ik je wel ff opzoeken.
Oequote:
Get used to itquote:
Men pest wie men lief heeft, dus als dat geen batsen gaat worden!quote:
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:08 schreef Barbusse het volgende:
Heb ik zomaar een vuurvliegje bash gemist
quote:
Daarom!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Men pest wie men lief heeft, dus als dat geen batsen gaat worden!
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Men pest wie men lief heeft, dus als dat geen batsen gaat worden!
quote:
Aan de andere kant, als Mur de huilie dit al pesten noemt, zal het slechts ontaarden in een kusje in de lucht naast de wang.quote:
geloof het ookquote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
Aan de andere kant, als Mur de huilie dit al pesten noemt, zal het slechts ontaarden in een kusje in de lucht naast de wang.
Hij was al om 6 uur op het station, maar liep nogal verdwaasd rond.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:03 schreef Flippiee het volgende:
Heeft iemand hier toevallig Kaneel zijn nummer. We wachten nog op hem. Zou diegene dat kunnen DMen?
Ik denk dat Evie oprecht zou genieten als ze mij aan het huilen zou maken.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
Aan de andere kant, als Mur de huilie dit al pesten noemt, zal het slechts ontaarden in een kusje in de lucht naast de wang.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:13 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb vast even ter complementering eine TR gemacht btw.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hij was al om 6 uur op het station, maar liep nogal verdwaasd rond.
[..]
Ik denk dat Evie oprecht zou genieten als ze mij aan het huilen zou maken.
Alles om de gemiddelde R&P´er scherp te houden èn een reden te geven even de blits te maken in de feedback natuurlijk.quote:
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:18 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik denk dat bij een Evie-Mur samensmelting er 1 is die het niet zal overleven.
Ik heb nog niet helemaal duidelijk wie dat dan zal zijn.
ik las dat yvonne nogal boos was omdat een of andere rel vanuit hier een half fb-topic gevuld heeft?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Alles om de gemiddelde R&P´er scherp te houden èn een reden te geven even de blits te maken in de feedback natuurlijk.
Ik denk dat we samen wel een goede kans maken op wereldoverheersing.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:18 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik denk dat bij een Evie-Mur samensmelting er 1 is die het niet zal overleven.
Ik heb nog niet helemaal duidelijk wie dat dan zal zijn.
?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:19 schreef dawg het volgende:
[..]
ik las dat yvonne nogal boos was omdat een of andere rel vanuit hier een half fb-topic gevuld heeft?
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik denk dat we samen wel een goede kans maken op wereldoverheersing.
jammer is datquote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:20 schreef dawg het volgende:
ze had alles verwijderd dus ik kon het niet teruglezen.
Jij gaat het dus niet overleven dusquote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik denk dat we samen wel een goede kans maken op wereldoverheersing.
murdera is nog een broekie heh.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij gaat het dus niet overleven dus
oh oki. dus je komt morgen hier?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:21 schreef Evie het volgende:
[..]was een vrolijke lach.. geen uitlachlach
Truequote:
Hij zit dus nog niet op de juiste emotionele golflengte waarmee hij jou verslaafd kan maken aan zijn expressie van zijn zelfverzekerde gevoelens.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:21 schreef Evie het volgende:
[..]was een vrolijke lach.. geen uitlachlach
Hoe bevalt de nieuwe baan Huppel?quote:
ik hecht ook veel te veel aan resultaat.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hij zit dus nog niet op de juiste emotionele golflengte waarmee hij jou verslaafd kan maken aan zijn expressie van zijn zelfverzekerde gevoelens.
mweh moet ik kaartjes kopen mwehhhquote:
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hij zit dus nog niet op de juiste emotionele golflengte waarmee hij jou verslaafd kan maken aan zijn expressie van zijn zelfverzekerde gevoelens.
Geen idee nog om eerlijk te zijn. Ik werk sowieso de vakantie maar 2 dagen in de week. Is eigenlijk te kort om echt iets te doen (een administratie reorganiseren is een hoop werk).quote:
Je had gewoon door je emotionele golflengte moeten laten weten dat je echt voor haar gaat maar als er binnen 10 minuten geen resultaat is er 100 anderen zijn. En oogcontact is geen resultaat he? Er moet minimaal gevingerd worden.quote:
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee nog om eerlijk te zijn. Ik werk sowieso de vakantie maar 2 dagen in de week. Is eigenlijk te kort om echt iets te doen (een administratie reorganiseren is een hoop werk).
Daarnaast heb ik 2 collega's de 1 staat echt heel erg open voor mijn suggesties en de ander ja uhm niet.
Zo was ik donderdag een half uur bezig met uitleggen dat het echt veel handiger werkt met archiveren als ze 1 lijn gaan trekken en niet bedrijven als "van dorp" en "van hout" onder de V wegzetten terwijl "van os" gewoon braaf onder de O staat.
Toen ik haar eindelijk om had ben ik de rest van de dag druk geweest met het hele archief op zn kop zetten.
Goed teken.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:28 schreef Royco1 het volgende:
Pfff ik suck echt in de muziek van nu, merendeel van de artiesten zegt me gewoon helemaal niks
Same herequote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:28 schreef Royco1 het volgende:
Pfff ik suck echt in de muziek van nu, merendeel van de artiesten zegt me gewoon helemaal niks
Komt goed hoor, die tegenstribbelaar zit nu in Kroatiëquote:
Nou idd.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als ik het zo hoor heb ik ook niet het idee dat ik er iets aan mis
wtfquote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je had gewoon door je emotionele golflengte moeten laten weten dat je echt voor haar gaat maar als er binnen 10 minuten geen resultaat is er 100 anderen zijn. En oogcontact is geen resultaat he? Er moet minimaal gevingerd worden.
Werd tijd ookquote:
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:28 schreef Royco1 het volgende:
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je had gewoon door je emotionele golflengte moeten laten weten dat je echt voor haar gaat maar als er binnen 10 minuten geen resultaat is er 100 anderen zijn. En oogcontact is geen resultaat he? Er moet minimaal gevingerd worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
Helemaal vol geplamuurd?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:41 schreef Evie het volgende:
omg heb me uit verveling net opgemaakt.. zie er niet meer uit![]()
Mehhhh
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:41 schreef Evie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, dat hoort dus niet jouw reactie te zijn.quote:
Oogschaduw tot aan je wenkbrouwen?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:43 schreef Evie het volgende:
[..]
Doe niet aan plamuur of foundation... jakkie!
Gelukkig ben ik nog een beetje normaal im Kopfquote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als je je avatar tijdelijk had aangepast naar zijn avatar had ik geloofd dat hij het was
quote:
Toch niet zo'n emo look he?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:46 schreef Evie het volgende:
[..]
Nee ook niet.. maar wel oogschaduw en veels te veel eyeliner
En felrode lippenstift?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:48 schreef Evie het volgende:
[..]
Nee dat niet.. maar te veel voor mijn doen
Zoiets?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:48 schreef Samzz het volgende:
Ik draag bijna geen oogschaduw. Tenzij ik wil killen met m'n ogen. Mono weet wel wat dat inhoudt.
quote:
Nee joh hups dat is helemaal niet eng ofzo!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Een vriendin van dateding volgt mijn updates nu op FB.
Ik vind het eng!!
Dank je wel schatjes, nu ben ik wel iets gerust gesteldquote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee joh hups dat is helemaal niet eng ofzo!
Rustig aan joh!
vrouw naar mijn hart!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:43 schreef Evie het volgende:
[..]
Doe niet aan plamuur of foundation... jakkie!
Zoiets jaquote:
Geen dankquote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dank je wel schatjes, nu ben ik wel iets gerust gesteld
quote:
Zoek de foto wel een keer op. Huppel weet ook wel welke.quote:
quote:
Ik wacht geduldig afquote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zoek de foto wel een keer op. Huppel weet ook wel welke.
Wat weet huppel?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zoek de foto wel een keer op. Huppel weet ook wel welke.
Huppel stelt zich aan en dient te ontspannen met een biertje.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat weet huppel?
Huppel weet even helemaal niets, huppel heeft ff stress
Die foto waar ik een briefje vasthoudt met Monoquote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat weet huppel?
Hossel zal jequote:
Nee, morgen weer vroeg opquote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Huppel stelt zich aan en dient te ontspannen met een biertje.
Oh die!! Ja die is mooiquote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die foto waar ik een briefje vasthoudt met Monoerop.
Het is nu 19:59 uur, mutsquote:
Staat toch gewoon op mono zn FB?quote:
Zoiets jaquote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het is nu 19:59 uur, mutsOf moet je over 10 minuten al slapen?
Zal wel aan m'n telefoon liggen, maar ik kan 'm niet vinden.quote:
Ik heb je link naar de foto via DM gedaan, of zal ik even reageren op die foto zodat je notificatie krijgt?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zal wel aan m'n telefoon liggen, maar ik kan 'm niet vinden.
Nee, heb 'm.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb je link naar de foto via DM gedaan, of zal ik even reageren op die foto zodat je notificatie krijgt?
Waarom stress?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat weet huppel?
quote:
Nog niet!quote:
Verschil moet er wezenquote:
Gisteren om 4 uur alquote:
Het kan altijd beter zo te zienquote:
Ik klaag niet. Ik heb een heerlijk leven.quote:
Ik ook niet. Blij dat het weekend is dat welquote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik klaag niet. Ik heb een heerlijk leven.
/WEEKEND!!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ook niet. Blij dat het weekend is dat wel
Over anderhalf uurquote:
Jij moest naar bed van jezelf!quote:
Je doet het dan toch beter dan ik.. Ga lekker niet naar het strand, maar gewoon uit en lol hebbenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Over anderhalf uur![]()
Dan chillen aan het strand met een biertje![]()
Het ging me er meer om dat ik nuchter bleef hoorquote:
Ik hoorde gister een mooie.. : Doe mij maar een bh zonder tieten zei die gast tegen de ober..quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het ging me er meer om dat ik nuchter bleef hoor
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:32 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik hoorde gister een mooie.. : Doe mij maar een bh zonder tieten zei die gast tegen de ober..
OMG alcoholvrijbier.. wie drinkt dat nou weer?!!!
Zou jij het proeven?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:32 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik hoorde gister een mooie.. : Doe mij maar een bh zonder tieten zei die gast tegen de ober..
Bah bah bah !!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:32 schreef Evie het volgende:
[..]
Het komt hier ´s nachts niet meer onder de 25 graden. Heerlijk zitten bij een strandtentje, kampvuur, biertje erbijquote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:29 schreef Evie het volgende:
[..]
Je doet het dan toch beter dan ik.. Ga lekker niet naar het strand, maar gewoon uit en lol hebben![]()
(en een muurbloempje zijn omdat ik vanavond vast niet durf te danseniets met glas in voet gehad enzo..
)
bahquote:
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het komt hier ´s nachts niet meer onder de 25 graden. Heerlijk zitten bij een strandtentje, kampvuur, biertje erbijMet goed gezelschap relaxen totdat je de zon op ziet komen
![]()
ik zou een jointje dan wel missen denk ik.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het komt hier ´s nachts niet meer onder de 25 graden. Heerlijk zitten bij een strandtentje, kampvuur, biertje erbijMet goed gezelschap relaxen totdat je de zon op ziet komen
![]()
Is er ook, voor diegenen die willenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:43 schreef dawg het volgende:
[..]
ik zou een jointje dan wel missen denk ik.
Lekker hoorquote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
![]()
That, my dear, is how I spend my spare timequote:
Mwoah...wel makkelijk, maar de kwaliteit is niet altijd denderend. Tis hier nog altijd zwaar illegaalquote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:44 schreef dawg het volgende:
[..]
oh dan is het goed. makkelijk te krijgen daar eigenlijk?
PROEST!!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:44 schreef Royco1 het volgende:
Verdomme, ben ik weer geen bondscoach geworden
Ciao, have funquote:
Dan gaat Nederland niet eens de voorronden van een eindtournooi halenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:44 schreef Royco1 het volgende:
Verdomme, ben ik weer geen bondscoach geworden
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:06 schreef Huppelmuts het volgende:
Mensen die nu niet straciatella ijs met a-sociaal veel slagroom eten!
Wat weet jij nu weer van mijn voetbalkennisquote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan gaat Nederland niet eens de voorronden van een eindtournooi halen
Maar niet bij een biertjequote:
Denken dat die verwenden jochies van het Nederlands elftal naar jou gaan luisterenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat weet jij nu weer van mijn voetbalkennis
Je bent voor Feyenoord, welke voetbalkennis??quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat weet jij nu weer van mijn voetbalkennis
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je bent voor Feyenoord, welke voetbalkennis??
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je bent voor Feyenoord, welke voetbalkennis??
Mensen die zo niet op het strand gaan chillenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:06 schreef Huppelmuts het volgende:
Mensen die nu niet straciatella ijs met a-sociaal veel slagroom eten!
Soms he dan haat ik jou gewoonquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mensen die zo niet op het strand gaan chillen
Mensen die haten op mensen die chillen op het strandquote:
Ik ben gewoon strontjaloersquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mensen die haten op mensen die chillen op het strand
Dan moet je er wat aan doen.quote:
Gaat druk worden op Maltaquote:
Ik weet hetquote:
Dat is het toch alquote:
Dat durf ik niet hequote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:30 schreef Barbusse het volgende:
En binnenkort hier zwemmen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:30 schreef Barbusse het volgende:
[ afbeelding ]
Je bent een vis?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:30 schreef Barbusse het volgende:
[ afbeelding ]
Je springt van de rost zo het water in?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:30 schreef Barbusse het volgende:
[ afbeelding ]
Fuck...quote:
Holy kanker.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:30 schreef Barbusse het volgende:
[ afbeelding ]
Josjequote:
Te oud voor jouquote:
Zo heette mijn moeder.quote:
Pardon?quote:
Ze is van mijquote:
quote:
Altijd even poetisch ingesteld jij.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:49 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Wie je vader of stel jij je holletje open?
Spring erop. Bareback. Hij is nog maagd.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:49 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Wie je vader of stel jij je holletje open?
Maar je mag wel die ex K3 slet hebbenquote:
Kloptquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Altijd even poetisch ingesteld jij.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Spring erop. Bareback. Hij is nog maagd.
Ja, doeg. Das iets van 50 meterquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je springt van de rost zo het water in?
Hoho, rustig aan beginnen. Buk jij maar eerst.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Spring erop. Bareback. Hij is nog maagd.
Waarom zou ik? Ik kan vrouwen krijgen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoho, rustig aan beginnen. Buk jij maar eerst.
Zeilenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, doeg. Das iets van 50 meterNee, zeilbootje huren en met een stel vrienden ernaar toe zeilen
Ah, homo's gaan voor mannen omdat ze geen vrouwen kunnen krijgen?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Ik kan vrouwen krijgen.
Nou neequote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ah, homo's gaan voor mannen omdat ze geen vrouwen kunnen krijgen?
Jij en Tijn wel.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ah, homo's gaan voor mannen omdat ze geen vrouwen kunnen krijgen?
Je hoort het ayumu.
Pijpze!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:55 schreef Barbusse het volgende:
Deze jongen gaat zich klaarmaken voor strand, bier en shisha
Enjoy kerel!quote:
Hell Fucking Yeahquote:
Komt goed.quote:
Die hebben lekkerder konten om te likken.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:56 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Trouwens heb meer animo van vrouwen dan de mannekes
Vrouwenbillenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die hebben lekkerder konten om te likken.
Wat een beetje ontharingscreme allemaal wel niet kan doenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee ik kan niet krijgenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij en Tijn wel.
Niet zo generaliseren.
Dit dus.quote:
Ik generaliseer niet, ik maak een aanname hoe waar jij jouw vooroordeel op baseert.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij en Tijn wel.
Niet zo generaliseren.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Opgelost slotjequote:
Ik had het specifiek over jou, niet over andere mannen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik generaliseer niet, ik maak een aanname hoe waar jij jouw vooroordeel op baseert.
Daarom ook vooroordeelquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik had het specifiek over jou, niet over andere mannen.
Geef der een kans, geef der een strappon.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:58 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Kwam bij toeval nog laatst een leuke meid tegen van de middelbare school nog even knap toen had ze een oogje op mij nu nog steeds heb maar even duidelijk gemaakt dat ik meer van lullen houd... Ze was verdrietig
Je bent nog maagd, geloof ik. Niets vooroordeel dus.quote:
Over maagd zijn niet, dat andere verder wel.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je bent nog maagd, geloof ik. Niets vooroordeel dus.
Nee.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Geef der een kans, geef der een strappon.
Doe geen dingen die ik wel zou doenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:01 schreef Barbusse het volgende:
Okiedokies, it´s chillthefuckoutwithabeeratthebeach-o´clock![]()
[ afbeelding ]
![]()
En terechtquote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:06 schreef Evie het volgende:
[..]Ze is hardstikke lesbisch en gewoon van mij
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:01 schreef Barbusse het volgende:
Okiedokies, it´s chillthefuckoutwithabeeratthebeach-o´clock![]()
[ afbeelding ]
![]()
haha coolquote:
wtfffff hoe veilig is dat?quote:
Pussyquote:
Daar durf ik nu weer wel in.quote:
Vroeger met Bobbiejaanland die achtbanen ging ik mooi niet liever in dit kreng lijkt me veiligerquote:
Pics or it didn't happenquote:
Een echte cockblockerquote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:23 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
http://www.antirape.co.za(...)ticle&id=6&Itemid=18
Nu iets minder?
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:23 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Nu iets minder?
Wish I had one before!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:26 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Dat ding is een echte kut met weerhaakjes daar kom je noot meer van af
Draag je er dan ook eentje in je anus?quote:
Nee, maar dat is denk ik lastiger voor iemand om te bereiken voor ik ze dood heb..quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Draag je er dan ook eentje in je anus?
Ik zie geen katquote:
Uh ja, vandaar die smiley..quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:30 schreef Evie het volgende:
[..]
Stelletje jankerds was verdomme serieus bedoelt ja!
Ik ga niet klikken.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:23 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Nu iets minder?
Alleen verkrachters kunnen zo'n smile hebben in zo'n geval ...quote:
Wat een geweldig wijf ben je toch ook hequote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:29 schreef Evie het volgende:
[..]
Nee, maar dat is denk ik lastiger voor iemand om te bereiken voor ik ze dood heb..
Uh optie 3: Janken dat dat je helaas overkomen is?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:32 schreef Evie het volgende:
[..]
Alleen verkrachters kunnen zo'n smile hebben in zo'n geval ...Dus je mag kiezen...
Janken en door mij als verkrachter bestempeld worden, of niet janken en inzien dat dit een mega goed initiatief is.
Vrouw van mn woordquote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat een geweldig wijf ben je toch ook he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
ligt er aan hoe hij je benaderdquote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:29 schreef Evie het volgende:
[..]
Nee, maar dat is denk ik lastiger voor iemand om te bereiken voor ik ze dood heb..
Denk dat wanneer ik het overleef .. dat de volgende het serieus met de dood bekopen gaatquote:
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:34 schreef Evie het volgende:
[..]
Denk dat wanneer ik het overleef .. dat de volgende het serieus met de dood bekopen gaatEn zekerweten moet
En te makkelijkquote:
Precies daar zijn andere manieren voor..quote:
Thnxquote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:37 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Staat in mijn keldertje dus hoor het wel als het nodig is
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:38 schreef Evie het volgende:
[..]
Thnx
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mocht het wel gebeuren kom ik je bezoeken in de gevangenis of TBS kliniekquote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:37 schreef Evie het volgende:
[..]
Precies daar zijn andere manieren voor..
Laten we hopen dat ik dat nooit hoef toe te passen
Hij deed iig wel veiligquote:
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mocht het wel gebeuren kom ik je bezoeken in de gevangenis of TBS kliniek
Waarom niet?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:51 schreef Evie het volgende:
[..]Jongen daar hoef ik toch heel niet heen dan
Kaneelquote:
Hey Eviequote:
Have fun.. ik ga eerst eens wakker wordenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hey Evie![]()
Vrij, genieten is wat ik ga doen![]()
Ontbijtje op bed voor jou dan!quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:08 schreef Evie het volgende:
[..]
Have fun.. ik ga eerst eens wakker worden![]()
Dank je!!!quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ontbijtje op bed voor jou dan!
[ afbeelding ]
Mega lekker zelfsquote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:21 schreef tijnbrein het volgende:
Ziet er lekker uit ik krijg er trek van
Mmm zo maar even wat gaan eten danquote:
Maar dat is juist zo leukquote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:21 schreef Evie het volgende:
[..]
Dank je!!!o Dat heeft al heel lang niemand voor me gedaan
Is zeker leuk... zuchtquote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar dat is juist zo leukIk heb gisteren nog ontbijt op bed gekregen, en morgen ga ik er eentje geven
Ik zal het onthoudenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar dat is juist zo leukIk heb gisteren nog ontbijt op bed gekregen, en morgen ga ik er eentje geven
Moet je wel spulletjes in huis hebben he? Vrouwen houden van een vers sapje en aardbeien bij de koffiequote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zal het onthoudenmocht het ooit zo ver komen dat er iemand naast mij in bed ligt
Dan zal ik eens een ontbijtje op bed voor je maken als ik in NL ben. Met goede wake up-musicquote:
Succes gegarandeert kerel!quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zal het onthoudenmocht het ooit zo ver komen dat er iemand naast mij in bed ligt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |