Vind ik niet heel weinig, als je ziet wat er allemaal al gevallen is.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mannen die in het klassement wat kunnen op 4 seconden van Sagan:
Evans
Nibali
Klöden
Wiggins
S. Sanchez
vdBroeck
Monfort
Wiggins
Velits
Leipheimer
Zubeldia
Menchov
en that's it.
Aan die helicopterbeelden te zien leek het net of hij er net aan kwam vliegen, hij zal er net niet boven hebben gezeten waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:21 schreef Paxcon het volgende:
Zijn er geen beelden dan van ofzo? Anders laat je dat toch zien als regie?
Inderdaad. Heel veel wieltjesplakkers en tijdrijders. Al is Velits wel prima.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:23 schreef Reya het volgende:
[..]
Op Evans, Sanchez en Monfort na eigenlijk best een onaantrekkelijke lijst.
Ach, die gasten vragen er tegenwoordig ook wel om. Je kan nu eenmaal niet met 50 man bij de eerste 20 rijden.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:22 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Extreem zuur dagje voor het Nederlands wielrennen.
En pech of geen pech, ik vind het gewoon verreweg het vervelendste onderdeel van het wielrennen
eerste groepquote:
Die heeft al eerder achterstand gepakt en nam ik om die reden niet mee. Van Garderen is ook niet noemenswaardig.quote:
Boeien.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:21 schreef Pedroso het volgende:
Nu maar afwachten wat de verwondingen zijn bij Mollema, Gesink, Schleck etc.
Dat uittenue is echt fantastischquote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:24 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
Aan die helicopterbeelden te zien leek het net of hij er net aan kwam vliegen, hij zal er net niet boven hebben gezeten waarschijnlijk.
btw: al een fcg tenuetje gekocht voor komend seizoen? Ben zelfs de trotse bezitter van een fcg uitteneu 2012-2013 (die zwart-groene)![]()
![]()
Ik noem hier alleen de mogelijke mannen voor een top 20, Monfort, Zubeldia en Velits zijn absoluut geen kanshebbers voor een topklassement.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:24 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Vind ik niet heel weinig, als je ziet wat er allemaal al gevallen is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |