Aan jou de eer zou ik zeggenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:20 schreef knep het volgende:
Kunnen we al poolen hoeveel botbreuken er zijn?
Dat weet toch niemand? Nogmaals, is er een herhaling geweest want iedereen zegt dit en ik heb niks gezien.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
Tja, de valpartij mag dan wel niet Gesinks schuld zijn en het is pech enzo, maar het is wel ieder jaar pech.
Inderdaad, te veel klassementsrenners die erbij lagen, zou erg zonde zijn voor de wedstrijd als het hierdoor al wordt bepaald.quote:
Gesink kan beter voor etappewinst gaan volgend jaar.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:19 schreef The_Avatar het volgende:
Elk jaar word Gesink uitgeschakeld door een valpartij.
Peter Velitsquote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Klöden en Monfort er nog bij
Zijn mijn dark horses.
Was ook een beetje wishfull thinkingquote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:21 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zou mooi zijn, ben alleen bang dat het niet gebeurt
Top, heb je 18 Nederlanders aan de start en amper 1 kan er op de been blijven.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:21 schreef marcodej het volgende:
Curvers en Van Hummel enige Nederlanders in de eerste groep. Andere vijftien Nederlanders op achterstand.
2quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:22 schreef Ericr het volgende:
[..]
Top, heb je 18 Nederlanders aan de start en amper 1 kan er op de been blijven.
Ja, van Hummel 4equote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:22 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Extreem zuur dagje voor het Nederlands wielrennen.
En pech of geen pech, ik vind het gewoon verreweg het vervelendste onderdeel van het wielrennen
Op Evans, Sanchez en Monfort na eigenlijk best een onaantrekkelijke lijst.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mannen die in het klassement wat kunnen op 4 seconden van Sagan:
Evans
Nibali
Klöden
Wiggins
S. Sanchez
vdBroeck
Monfort
Wiggins
Velits
Leipheimer
Zubeldia
Menchov
en that's it.
Of er gewoon achter zitten he. Zag Hoogerland bijvoorbeeld op zijn gemakje op een fiets wachten, ongehavend.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:22 schreef Ericr het volgende:
[..]
Top, heb je 18 Nederlanders aan de start en amper 1 kan er op de been blijven.
Froome zat er ook bijquote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Evans
Nibali
Klöden
Wiggins
S. Sanchez
vdBroeck
Monfort
Wiggins
Velits
Leipheimer
Zubeldia
Menchov
en that's it.
Ach het hoort ook bij de koersquote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:21 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zou mooi zijn, ben alleen bang dat het niet gebeurt
twitter:thorerk twitterde op vrijdag 06-07-2012 om 17:22:17@inrng Danish TV showing a yelling and screaming angry Frank Schleck at the finish line - causing a girl to burst into tears behind him... reageer retweet
Waarom, omdat dat leuker is voor de kijkers?quote:
Vind ik niet heel weinig, als je ziet wat er allemaal al gevallen is.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Evans
Nibali
Klöden
Wiggins
S. Sanchez
vdBroeck
Monfort
Wiggins
Velits
Leipheimer
Zubeldia
Menchov
en that's it.
Aan die helicopterbeelden te zien leek het net of hij er net aan kwam vliegen, hij zal er net niet boven hebben gezeten waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:21 schreef Paxcon het volgende:
Zijn er geen beelden dan van ofzo? Anders laat je dat toch zien als regie?
Inderdaad. Heel veel wieltjesplakkers en tijdrijders. Al is Velits wel prima.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:23 schreef Reya het volgende:
[..]
Op Evans, Sanchez en Monfort na eigenlijk best een onaantrekkelijke lijst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |