Het wordt misschien nog wel leuker; er zijn een pak meer renners die een stuk minder te verliezen hebben.quote:
Dat wil juist iedereen en is de reden van dit soort grote valpartijen.quote:
Die zal wel weer zo hard gevallen zijn dat ie morgen bij de eerste beste berg gelijk lost.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:18 schreef Lutte het volgende:
AarrrgHet ging juist zo lekker, keek uit naar Gesink in de bergen. Het is ook altijd wat
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:17 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben blij dat er een fotofinish was ik twijfelde nog
Dit gebeurt jaar op jaar. Gesink is samen met Frank Schleck de grootste brokkenpiloot van het peleton. Die twee zijn altijd betrokken bij dit soort dingen, omdat ze niet kunnen sturen.quote:
Het is niet verplicht te kijken luisteren, he.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:19 schreef Pedroso het volgende:
Als VDB2 maar niet op het podium komt, ben helemaal klaar met die Wuyts.
Quotequote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:19 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Die zal wel weer zo hard gevallen zijn dat ie morgen bij de eerste beste berg gelijk lost.
Volgend jaar zijn de verschillen in het klassement na de eerste drie etappes hopelijk wel wat groter, en wordt het wat minder nerveus.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:18 schreef Felagund het volgende:
[..]
Volgend jaar minder op de Tour gokken.
Die valt in de tijdrit..quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:19 schreef Marcoss het volgende:
1 week Tour gehad, nog geen berg gezien en Menchov staat al top-5. Die gaat de Tour winnen!
Als hij al opstapt, Gesink en vallen is een recept voor iets breken.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:19 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Die zal wel weer zo hard gevallen zijn dat ie morgen bij de eerste beste berg gelijk lost.
Als die net bij een kasteeltje zat heeft die ook niks gezien.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:19 schreef DennisDeBengel het volgende:
Waar blijft die herhaling van de val? Die helikopter hangt er de hele rit boven..
Sneu inderdaad.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:20 schreef sausagin het volgende:
Haha boeckmans zijn ketting breekt bij de sprint. Balen voor hem. Altijd wel iets voor in de finale , vorige verkeerd gereden.
Jaja, daar is er weer eentje!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:16 schreef RogerGarcia het volgende:
Gokken ze met verdomme 3 kopmannen op de tour, de vuelta en giro laten ze lopen en dan kunnen ze gvd niet even vooraan zitten in het peloton als je valpartijen kunt verwachten. Wat een faalploeg is het ook.
Aan jou de eer zou ik zeggenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:20 schreef knep het volgende:
Kunnen we al poolen hoeveel botbreuken er zijn?
Dat weet toch niemand? Nogmaals, is er een herhaling geweest want iedereen zegt dit en ik heb niks gezien.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
Tja, de valpartij mag dan wel niet Gesinks schuld zijn en het is pech enzo, maar het is wel ieder jaar pech.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |