Tuurlijk nietquote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:08 schreef Maver24 het volgende:
heel de tour naar de klote door die valpartij,
denken jullie dat de organisatie een oogje gaat toeknijpen ??
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:07 schreef Panthera. het volgende:
Het is ook niet zo dat Gesink en Mollema werden opgehouden, ze vielen gewoon zelf. Dan kan je alles en iedereen verwijten maken, maar ze blijven dus niet op de fiets zitten.
Mag niet.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:08 schreef Maver24 het volgende:
heel de tour naar de klote door die valpartij,
denken jullie dat de organisatie een oogje gaat toeknijpen ??
Die is nooit in koers geweestquote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Met Boogard in koers was dit de Rabo ploeg nooit overkomen.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:09 schreef Ericr het volgende:
Op naar de OS dan maar, duel Evans - Wiggins kan me gestolen worden.
tenzij hummeltje wintquote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:09 schreef Zhero het volgende:
Die kut etappe winst interesseert me nou echt geen reet meer
Elke keer weer met Herbertquote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:09 schreef Bastiefcg het volgende:
Ach hou op herbert, hij heeft 1.7 seconde
Jep als er eenmaal verschillen zijn dan zijn er gewoon minder klassementsrenners die kort staan.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:08 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
ja, met zoveel sprint etappes achter elkaar vraag je er ook wel om. Vorig jaar zeiden ze nog wel dat het door het gemis van de proloog kwam.. ja dat zien we nu :S
Neuh. Die heeft deze keer gewoon mazzel.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:10 schreef Pedroso het volgende:
Nu maar hopen dat die laffe VDB2 ook eerdaags op z'n bek gaat.
Ik hoop op Nibali, Sanchez en vdBroeck. Evans - Wiggins hoeft voor mij echt niet.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:09 schreef Ericr het volgende:
Op naar de OS dan maar, duel Evans - Wiggins kan me gestolen worden.
Rojas ookquote:
Ploeg koerst al een hele week attent vooraan. Het blijft een loterij, maar je kan je kansen ook wel vergroten.quote:
Die reed nochtans de zee in op de Passage du Gois.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Met Boogard in koers was dit de Rabo ploeg nooit overkomen.
Da's waar, hij vergroot z'n kansen door de trein van Greipelquote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:11 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ploeg koerst al een hele week attent vooraan. Het blijft een loterij, maar je kan je kansen ook wel vergroten.
Ook dat is paradoxaal: juist doordat iedereen vooraan wil koersen, ontstaan er valpartijen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:11 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ploeg koerst al een hele week attent vooraan. Het blijft een loterij, maar je kan je kansen ook wel vergroten.
Met gehavende renners win je niks.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:11 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik zie het probleem niet nu heel het Nederlandse teams eruit is qua klassement winnen ze misschien nog eens wat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |