Bij de vrouwen Petra Kvitovaquote:
Nee, maar het viel me wel op dat er een groot verschil tussen de 2e set en de andere sets zaten wat betreft het niveau van Djokovic. Voordat iedereen weer gaat vertellen dat Federer helemaal terug is...quote:
Daar vond ik beide zeker gelijk in niveau. Het ging hier echt om 1 of 2 punten.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:34 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, als Federer zijn niveau van de eerste set had volgehouden had hij in drie sets gewonnen.
Federer is niet helemaal terug volgens jou?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:36 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Nee, maar het viel me wel op dat er een groot verschil tussen de 2e set en de andere sets zaten wat betreft het niveau van Djokovic. Voordat iedereen weer gaat vertellen dat Federer helemaal terug is...
[..]
Daar vond ik beide zeker gelijk in niveau. Het ging hier echt om 1 of 2 punten.
Ik denk dat hij nog steeds iets achterloopt op Djokovic.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:38 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Federer is niet helemaal terug volgens jou?
Federer is nooit weggeweest. Hij is misschien iets langzamer geworden, maar de concurrentie is gewoon beter geworden. Hij verliest niet voor niets eigenlijk alleen van Djoko of Nadal, de rest veegt hij nog steeds met de vloer aan, een enkele uitzondering daargelaten.quote:
Dat is wel heel jammer. Ook al zou het het zowiezo een niet erg interessante wedstrijd worden.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:41 schreef danusz1986 het volgende:
Of het niet al duidelijk genoeg is dat Serena gaat winnen!
Damesfinale Wimbledon op de tocht
Van onze Telesportredactie
LONDEN - De damesfinale op Wimbledon is in gevaar. De Poolse finaliste Agnieszka Radwanska kampt met een infectie aan de luchtwegen en heeft moeite met praten, maakte ze vrijdag bekend.
Radwanska heeft weinig tijd om te herstellen, want ze moet zaterdag al aantreden tegen de Amerikaanse Serena Williams.
Voor Radwanska is het te hopen dat ze er snel bovenop komt. Ze plaatste zich voor het eerst in haar carrière voor de finale van een grandslamtoernooi.
Na haar zege in de halve eindstrijd op de Duitse Angelique Kerber werd haar gesprek met de pers ook al ingekort omdat ze voortdurend moest hoesten.
Voor de wedstrijd al choken, dat is een nieuwequote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:42 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Dat is wel heel jammer. Ook al zou het het zowiezo een niet erg interessante wedstrijd worden.
Murray gaat Wimbledon winnenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:42 schreef Norrage het volgende:
Ik hoop vooral dat Murray (als Murray) een setje pakt tegen Fedje. Anders is het zo zielig
Mag ook van mijquote:
Helemaal niet. Eind vorig jaar schreef hij ook een paar toernooien op zijn naam, de masters waar de 8 beste spelers spelen is ook geen kleintje, ook gewonnen. Dit jaar ook al 4 toernooien gewonnen. In driekwart jaar 7 toernooien gewonnen, ook masters. En nog zeggen dat hij weg is geweest, not.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:47 schreef Norrage het volgende:
Murray gaat Fedje van de baan meppen zondag. Hij zal ineens zeldzaam aanvallend spelen en Fedje de hoeken van de baan in sturen. Fedje komt er niet aan te pas. En Murray is ontketend, zoals Goku in Dragonball Z toen Piccolo werd vermoord door Frieza. Nu gaat Murray Super Scot worden en verliest hij het hele jaar geen wedstrijd meer. En maakt hij eindelijk zijn potentie waar. En hij slaat een tweener winner op matchpoint.Zet die spoiler er nou niet bij NorrageSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Wij moeten een beetje tegenwicht bieden.
Ah, de moeder van Andy.quote:
Logisch. Je mag na het eten niet meer kijken?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:56 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ah, de moeder van Andy.Ga de wedstrijd ook een uurtje volgen, daarna is het tennis af voor mij voor vandaag.
Dit.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:42 schreef Norrage het volgende:
[..]
Federer is nooit weggeweest. Hij is misschien iets langzamer geworden, maar de concurrentie is gewoon beter geworden. Hij verliest niet voor niets eigenlijk alleen van Djoko of Nadal, de rest veegt hij nog steeds met de vloer aan, een enkele uitzondering daargelaten.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:43 schreef Norrage het volgende:
[..]
Voor de wedstrijd al choken, dat is een nieuwe
Haha ik zag em ook al jaquote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:03 schreef Federer-fan het volgende:
Wie is die man met dat grijze haar en die hoed die altijd in de Royal Box zit?
Oh, jawel. Maar ga iets anders doen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:59 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Logisch. Je mag na het eten niet meer kijken?
Fijn voor je.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:04 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Oh, jawel. Maar ga iets anders doen.
Het lukt ook met de forehand.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:06 schreef Federer-fan het volgende:
Prachtige crosscourtbackhand van Murray.
Stream gaat wel doorquote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:11 schreef Norrage het volgende:
Gaat de NOS er nou weer uit godverdomme?
NOS
Ja, geeft aan dat alleen de top vier een bedreiging is voor de top vier.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:16 schreef Splackavellie02 het volgende:
Toch leuk om te zien hoe erg het toernooi open ligt als er 1 speler weg valt. Murray kan opeens de finale halen, en Federer kan weer nummer 1 worden.
Dat was toch al de derde hold?quote:
Ja, maar wel de eerste van Tsongaquote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:17 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat was toch al de derde hold?
Fantastische backhand weer van Murray. Wat een mooie slag is dat toch.
Ja.quote:
Ik vraag me af hoe dat over een paar jaar gaat zijn. Ik zie Nadal en Djokovic niet zo lang aan de top staan als Federer doet, en ik zie ook geen jonge spelers die de allround game hebben om tot dat niveau te komen als de huidige toppers achteruit gaan. Gulbis heeft het talent, maar die lijkt tennis niet serieus genoeg te nemen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:17 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, geeft aan dat alleen de top vier een bedreiging is voor de top vier.
3-0 in sets. Hooguit 4 sets! Publiek zou het helemaal niet heel erg vinden als Federer zou winnen!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:06 schreef Jellereppe het volgende:
De finale Federer - Murray. Mark my words.
Nja, aan de andere kant, juist omdat er niemand aan lijkt te komen die de plaats van de toppers lijkt te gaan innemen zouden Nadal en Djokovic lang aan de top kunnen blijven.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:20 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe dat over een paar jaar gaat zijn. Ik zie Nadal en Djokovic niet zo lang aan de top staan als Federer doet, en ik zie ook geen jonge spelers die de allround game hebben om tot dat niveau te komen als de huidige toppers achteruit gaan. Gulbis heeft het talent, maar die lijkt tennis niet serieus genoeg te nemen.
Helemaal niet erg lijkt me ook niet helemaal juist. Misschien een beetje hoe het voor de ouders voor Venus en Serena is. Die kunnen daar ook niet naar kijken omdat er toch een van de twee verdrietig wordt.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:20 schreef danusz1986 het volgende:
[..]
3-0 in sets. Hooguit 4 sets! Publiek zou het helemaal niet heel erg vinden als Federer zou winnen!
Dat kan, maar hoe gaat dat over een jaar of vijf dan? Misschien dat Murray dan eindelijk een keer een slan kan pakken, en Ferrer eens Roland Garros pakt als Nadal z'n knieën kapot heeft gelopen. Maar vooralsnog zijn er geen 19- of 20-jarige spelers die genoeg belofte tonen om het huidige niveau te halen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:21 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nja, aan de andere kant, juist omdat er niemand aan lijkt te komen die de plaats van de toppers lijkt te gaan innemen zouden Nadal en Djokovic lang aan de top kunnen blijven.
Dat bedoel ik, misschien staan Nadal en Djokovic over vijf jaar nog steeds aan de top. Er moet wel iemand komen die beter is, anders blijven ze daar staan.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:26 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dat kan, maar hoe gaat dat over een jaar of vijf dan? Misschien dat Murray dan eindelijk een keer een slan kan pakken, en Ferrer eens Roland Garros pakt als Nadal z'n knieën kapot heeft gelopen. Maar vooralsnog zijn er geen 19- of 20-jarige spelers die genoeg belofte tonen om het huidige niveau te halen.
Ja, klopt. Heeft vooral ook te maken met het feit dat de ondergronden meer op elkaar zijn gaan lijken qua snelheid.quote:Ik heb het idee dat we de afgelopen vijf, zes jaar verschrikkelijk verwend zijn met tennis van het allerhoogste niveau en record na record dat gebroken werd. Een paar jaar geleden was Agassi bijvoorbeeld nog de enige die vier Slams op drie verschillende ondergronden had gewonnen, en in de laatste vier jaar zijn daar drie personen bij gekomen..
Dan kan hij in de finale weer lekker falenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:27 schreef Splackavellie02 het volgende:
Murray staat overigens wel heerlijk te spelen!
dat is dan ook het probleem.. Als zij minder worden, maar toch aan de top blijven, betekent dat dat het niveau van toptennis achteruit gaat..quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:28 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, misschien staan Nadal en Djokovic over vijf jaar nog steeds aan de top. Er moet wel iemand komen die beter is, anders blijven ze daar staan.
Ja, klopt. Vind het alleen zo gek dat er eigenlijk niemand lijkt te zijn van wie je zou verwachten dat ze over twee jaar een bedreiging vormen voor de top. Degenen die het meest worden genoemd de laatste tijd zijn Isner en Raonic maar dat zie ik ook niet echt gebeuren.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:30 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
dat is dan ook het probleem.. Als zij minder worden, maar toch aan de top blijven, betekent dat dat het niveau van toptennis achteruit gaat..
Die zijn beiden niet veelzijdig genoeg om echte toppers te worden. Dan zie ik nog eerder Tomic aan de top komen, al hoop ik echt dat dat niet gebeurt, want zijn spel ziet er niet uit.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:33 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, klopt. Vind het alleen zo gek dat er eigenlijk niemand lijkt te zijn van wie je zou verwachten dat ze over twee jaar een bedreiging vormen voor de top. Degenen die het meest worden genoemd de laatste tijd zijn Isner en Raonic maar dat zie ik ook niet echt gebeuren.
Vind ik ook.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:39 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Die zijn beiden niet veelzijdig genoeg om echte toppers te worden. Dan zie ik nog eerder Tomic aan de top komen, al hoop ik echt dat dat niet gebeurt, want zijn spel ziet er niet uit.
Harrison lijkt me ook weinig.quote:Misschien dat Harrison nog wat potten kan breken in de toekomst. [...]
En het is een strontvervelend mannetjequote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:39 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Die zijn beiden niet veelzijdig genoeg om echte toppers te worden. Dan zie ik nog eerder Tomic aan de top komen, al hoop ik echt dat dat niet gebeurt, want zijn spel ziet er niet uit.
Niet weer wat?quote:
Raonic gaat er echt wel komen denk ik, Harrison misschien ook wel. Goffin is ook wel aardig. En dan zijn er nog mensen als Dolgopolov en Cilic die het misschien wel gaan halen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:39 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Misschien dat Harrison nog wat potten kan breken in de toekomst. Het wordt wel weer eens tijd dat er een goede Amerikaanse speler opduikt.
Ben benieuwd hoe Brits hij is als Fed hem zondag in 3 sets geeft.quote:
Denk niet dat Ferrer op z'n 35ste RG nog eens gaat pakken.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:26 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dat kan, maar hoe gaat dat over een jaar of vijf dan? Misschien dat Murray dan eindelijk een keer een slan kan pakken, en Ferrer eens Roland Garros pakt als Nadal z'n knieën kapot heeft gelopen
Djokovic nietquote:. Maar vooralsnog zijn er geen 19- of 20-jarige spelers die genoeg belofte tonen om het huidige niveau te halen.
Ik heb het idee dat we de afgelopen vijf, zes jaar verschrikkelijk verwend zijn met tennis van het allerhoogste niveau en record na record dat gebroken werd. Een paar jaar geleden was Agassi bijvoorbeeld nog de enige die vier Slams op drie verschillende ondergronden had gewonnen, en in de laatste vier jaar zijn daar drie personen bij gekomen..
Beste van de wereld daarin.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:56 schreef Norrage het volgende:
Wat een briljante returns steeds van murray...
Vraag me af of hij daarin ook de beste ooit is of dat bijvoorbeeld Connors of Agassi dat is.quote:
Dat is uiteraard Agassi. Maar op dit moment is Murray wel de beste returner.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:59 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Vraag me af of hij daarin ook de beste ooit is of dat bijvoorbeeld Connors of Agassi dat is.
Oké.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:04 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dat is uiteraard Agassi. Maar op dit moment is Murray wel de beste returner.
Je hebt gelijk inderdaad, Djokovic choketequote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:57 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Denk niet dat Ferrer op z'n 35ste RG nog eens gaat pakken.
[..]
Djokovic niet. Wel met je eens dat dit een zeer mooi tijdperk is inderdaad.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:02 schreef Norrage het volgende:
Murray heel goed, maar tsonga is niet de tsonga van vorig jaar..
+quote:"Jo came to our studio and I asked to look at his finger, which he hurt at Queen’s, and the finger is twice the size that it should be. It’s very swollen, and it’s not 100 per cent. I asked him whether it was hurting him on certain shots and he was cagey about it. I don’t think he’s coming into the match at 100 per cent fitness.”
quote:Tsonga: "It's still painful, but it's OK, I can play with it."
Q asks if affecting any strokes...
Tsonga: "urrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr rrrrrrrrrrrrrrr (smiles a lot), depends on the stroke (laughs)"
Hij heeft spinazie gegeten jaquote:
Mjah, Als Murray in de finale staat, horen Schotten er volgens die Engelsen opeens wel bijquote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:12 schreef Norrage het volgende:
2-0
Wtf, krijgen we een Britse finalist ongelooflijk?
Niet echt, Henman in 2001 ook al.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:12 schreef Norrage het volgende:
2-0
Wtf, krijgen we een Britse finalist ongelooflijk?
Nee hoorquote:
hmm paar keer halve finale, maar geen finale neequote:
Ja die volg ik al 4 jaar ofzoquote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:17 schreef Tim86 het volgende:
Daarom bestaat de de AndyMurrayoMeter dan ook
http://andymurrayometer.com/
Ja vorig jaar tegen Fed raakte Tsonga ook geen bal in de eerste 2 sets.... en toen werd hij onverslaanbaar.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:20 schreef Tim86 het volgende:
Typische Murray game..even concentratieverlies..dat blijft erin zitten bij hem. Vraag is nu of Tsonga, zoals zo vaak, nu meteen door kan drukken en het momentum echt over kan nemen. Zou niet de eerste keer zijn.
Heb vandaag niet het gevoel dat dit gaat gebeuren though.
Deciding these things since 2005quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:17 schreef Tim86 het volgende:
Daarom bestaat de de AndyMurrayoMeter dan ook
http://andymurrayometer.com/
Huh.quote:
Zo ging dat op de AO toenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:25 schreef Salamando het volgende:
JoshEvans_ "British star Andy Murray through to Wimbledon final" "Scottish player Andy Murray loses final to Federer"
Ja, leuk maar een grap die wel heel erg voor het inkoppen ligt.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:25 schreef Salamando het volgende:
JoshEvans_ "British star Andy Murray through to Wimbledon final" "Scottish player Andy Murray loses final to Federer"
Dit is dus meerdere keren echt gebeurdquote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:28 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, leuk maar een grap die wel heel erg voor het inkoppen ligt.
Ja, dat deed ik daarna. Maar ik ga niet eerst alle posts lezen sinds ik weg ben geweest voordat ik iets post.quote:
Dat kon je toch niet uit die beelden halen..je zag dat hij baalde van de lob en toen verbaasd/opgelucht was.quote:
Ik vroeg het me gewoon af.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat kon je toch niet uit die beelden halen..je zag dat hij baalde van de lob en toen verbaasd/opgelucht was.
Hij zal gewoon voor Murray zijn, maar hij zit daar vooral om gewoon een leuke pot tennis te zien.quote:
Nee, Peter Fleming,de vroegere dubbelpartner van McEnroe.quote:
Deed hij vorig jaar op Wimbledon heel vaakquote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:39 schreef Federer-fan het volgende:
Tsonga slaat zijn backhand nu opeens met één hand?
Dan zat ik weer lekker op te letten.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Deed hij vorig jaar op Wimbledon heel vaak
lol ik twijfelde al, maar zag het in een flits.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:42 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, Peter Fleming,de vroegere dubbelpartner van McEnroe.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:45 schreef alors het volgende:
Hahah die grijze met die snor en die naast hem met zonnebril konden zo een duo uit een boevenfilm zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Federer vooral erg goed. Nole haalde zijn normale niveau in set 1 en 2 voor een groot deel wel.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:48 schreef CoolStoryBro het volgende:
Wtf net terug van mijn werk, Fed van Nole gewonnen? Was Fed zo goed of Nole zo belabberd? Eg haalden Nole zijn normale niveau?
Fed heel goed, Nole de laatste 2 sets erg matig.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:48 schreef CoolStoryBro het volgende:
Wtf net terug van mijn werk, Fed van Nole gewonnen? Was Fed zo goed of Nole zo belabberd? Eg haalden Nole zijn normale niveau?
Ja, overkwam mij ook een keer. Ik stond vlak bij het net en kreeg daar een smash. Was niet fijn.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:52 schreef alors het volgende:
kreeg ie de bal in zijn zaakje ofzo? watskeburt?
ik zag net de hh ja... pijnlijk...quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:52 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, overkwam mij ook een keer. Ik stond vlak bij het net en kreeg daar een smash. Was niet fijn.
lolquote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:53 schreef Mykonos het volgende:
Haha, iemand in het publiek roept na dat incident "new balls please"
Ik denk dat ze doelden op dat incident met Tsonga, niet dat de tennisballen moeten worden vervangen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:53 schreef Mykonos het volgende:
Haha, iemand in het publiek roept na dat incident "new balls please"
Zeker omdat ie een neger isquote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:56 schreef Hazzard het volgende:
Ik weet niet wat McEnroe voor micropenis heeft, maar die bal leek in de herhaling toch gewoon een voltreffer en niet veels te laag om een voltreffer te zijn toch?
Mwoah, vond Murray het 2e deel van de set wel gewoon weer dominant..rebreak zat er alleen net niet meer in. Normaliter gaat hij nu gewoon weer heersen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:54 schreef Norrage het volgende:
Pff ik zet mijn geld nu denk ik eerder op tsonga in hoor. Ik weet niet.
McEnroe is een neger? Sorry hoor, het is hier geen ONZ.quote:
dat is mijn vermoeden ook jaquote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:10 schreef tja77 het volgende:
murray gaat dit trouwens gewoon winnen, en zondag in 3 sets verliezen
Drama hè..quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:10 schreef tja77 het volgende:
Beide spelers zijn onderhevig aan hun eigen zeer matige 2e service. Is volgens mij ook meteen het zwakke punt van beide heren. In de 2e set stond tsonga als een natte krant te retourneren, en viel de 2e service van Murray niet eens aan.
Als Murray een 2e service slaat van 84 mph die meer dan een halve meter binnen de lijnen valt, en Tsonga gaat hem terugslicen, dan doe je ECHT iets niet goed.
3e set deed Tsonga dat wat beter, maar die 2e service van beide heren....kom op zeg...
Hallo.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:14 schreef Energized het volgende:
Federer! Wat sta je heerlijk te spelen! En maar 2 unforced errors op je backhand. Gogogo!
Tevens eerste post
Kijk met zo'n vriendin zou ik ook liever andere dingen doen dan ballen meppen tegen een negertquote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:17 schreef theSummoner het volgende:
Andy kijkt altijd alsof hij er zo weinig lol in heeft
QFTquote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:19 schreef tja77 het volgende:
[..]
Kijk met zo'n vriendin zou ik ook liever andere dingen doen dan ballen meppen tegen een negert
Tegen deze tsonga kan je niet veel anders...quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:21 schreef DeeBee het volgende:
Murray...
En dan vooral dat schelden op van alles en nog wat en gebaartjes naar z'n box alsof het aan externe zaken ligt. Misschien moet je gewoon niet als een laffe twat spelen, kneus.
Allez!
En dan de hele tijd met zo'n verveelde blik op dr harses... veel plezierquote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:19 schreef tja77 het volgende:
[..]
Kijk met zo'n vriendin zou ik ook liever andere dingen doen dan ballen meppen tegen een negert
Ach, zo zien Mirka en Xisca (spel?) er ook uit als hun man/vriend speelt. Alleen Jelena zie je duidelijk meeleven.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:22 schreef alors het volgende:
[..]
En dan de hele tijd met zo'n verveelde blik op dr harses... veel plezier
De laatste punten niet nee!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:22 schreef Norrage het volgende:
[..]
Tegen deze tsonga kan je niet veel anders...
Ik denk dat ze dan wel anders uit d'r ogen kijkt....hoop ikquote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:22 schreef alors het volgende:
[..]
En dan de hele tijd met zo'n verveelde blik op dr harses... veel plezier
4-4 in de 4e set. Murray staat 2-1 voor in sets en mag zo serveren.quote:
Have negert, mind youquote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:19 schreef tja77 het volgende:
[..]
thanksquote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:30 schreef Niox het volgende:
[..]
4-4 in de 4e set. Murray staat 2-1 voor in sets en mag zo serveren.
Moet je eens een minuutje in de zon kijken en daarna in de schaduw.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:42 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Was aan de schaduwkant...naast z'n stoel
Hij zit toch niet in de zonquote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:42 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Moet je eens een minuutje in de zon kijken en daarna in de schaduw.
Lol de scheids zit in de schaduw.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:42 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Moet je eens een minuutje in de zon kijken en daarna in de schaduw.
Geweldige discussie ditquote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:44 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Kun je nog naar de zon op het veld kijken. Reflecteert goed hoor.
Ja natuurlijk baal ik daarvan en dan deze faalhaas in de finale met zijn zure bakkesquote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:46 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Geweldige discussie dit
Andy![]()
![]()
![]()
Trouwens Alors, baal je niet dat Nadal er zo vroeg uit was?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |