Goedzo, grote jongen dat je bentquote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga straks een zigeunerschnitzel eten jongens. Veel leuker dan dit verloederde kuttopic
Wat nou, 'en dat als mod'.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:32 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ga janken man... alsof je hier wel om kan lachen en dat als mod
Hou je mond manquote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:34 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Wat nou, 'en dat als mod'.Als een normale user zo'n topic opent doe je alsof er niks aan de hand is, en loop je gewoon door, je geeft geen neuk. Enkel en alleen omdat TS nu een kleurtje heeft moet er een drama van gemaakt worden.
Serieus, ga zelf janken.
Waar komt het woord Janken eigenlijk vandaan?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:34 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Wat nou, 'en dat als mod'.Als een normale user zo'n topic opent doe je alsof er niks aan de hand is, en loop je gewoon door, je geeft geen neuk. Enkel en alleen omdat TS nu een kleurtje heeft moet er een drama van gemaakt worden.
Serieus, ga zelf janken.
Waarom werd jouw sollicitatie als mod niet geaccepteerd?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:34 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Serieus, ga zelf janken.
Ook laten voorkauwen?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik laat het door mijn moeder in stukjes snijden. Heulemaal niet groot.
Dat mag niet want zigeuners zijn ook mensen. Stel je voor dat ik een topic open en zeg dat ik een ajacied422schnitzel ga eten kijken of je dan nog zo praat.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga straks een zigeunerschnitzel eten jongens. Veel leuker dan dit verloederde kuttopic
Ik wou wat zeggen, maar dat slaat op crewbashquote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:35 schreef Weka het volgende:
[..]
Waarom werd jouw sollicitatie als mod niet geaccepteerd?
Omdat zijn mond al vol zit met de ballen van de modjes.. Eerst eruit halenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:35 schreef Weka het volgende:
[..]
Waarom werd jouw sollicitatie als mod niet geaccepteerd?
Stoere jongens.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:34 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Serieus, ga zelf janken.
http://www.google.nl/sear(...)fdf&biw=1280&bih=963quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:35 schreef mister.bucket het volgende:
[..]
Dat mag niet want zigeuners zijn ook mensen. Stel je voor dat ik een topic open en zeg dat ik een ajacied422schnitzel ga eten kijken of je dan nog zo praat.
JOH, je opent echt een wereld voor mequote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://www.google.nl/sear(...)fdf&biw=1280&bih=963
Zigeunerschnitzels bestaan serieus
En dat terwijl Stinho net terug is van een banquote:
Ik doe momenteel nog niets verkeerd. Eet alleen een lekker schnitzeltjequote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En dat terwijl Stinho net terug is van een ban
Meeeh "normale users" worden ook op de vingers getikt bij een "verkeerd" topic. Mods niet. Ga kontje kruipen, anaalridderquote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:34 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Serieus, ga zelf janken.
Deze is veeel lekkerderquote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://www.google.nl/sear(...)fdf&biw=1280&bih=963
Zigeunerschnitzels bestaan serieus
* Stilquote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:36 schreef Weka het volgende:
BBQSausage is de verpersoonlijking van slijm.
Spreek voor jezelf. Ik heb ook een kutmongolenlijstjequote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:37 schreef Jachtgeweer het volgende:
Jullie zijn allemaal een stel kut mongolen, behalve Lithia
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:37 schreef Jachtgeweer het volgende:
Jullie zijn allemaal een stel kut mongolen, behalve Lithia
iddquote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:37 schreef draadstalig het volgende:
[..]
Meeeh "normale users" worden ook op de vingers getikt bij een "verkeerd" topic. Mods niet. Ga kontje kruipen, anaalridder
ja want als geen kleurtje dit topic had gemaakt was die op slot gegaan.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:34 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Serieus, ga zelf janken.
Hey, alles goed?quote:
Henk en Ingrid zijn tokkies, net als de meeste users die hier postenquote:
Dat zijn dan ook absoluut geen kuttopics.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Aldus iemand die op elk topic van tong reageert.
Nee, enkel aan bier.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Denken jullie bij Remlof ook aan witlof?
Het wordt niet verheerlijkt, relax.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:39 schreef RensAjacied het volgende:
Snap niet waarom je dit kan verheerlijken hoor. Dan ben je zelf zo'n PVV jostie.
Wanstaltig bedoel je.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:39 schreef Doublepain het volgende:
Maar ontopic, Henk en Ingrid.. Hoe toepasselijk!
Smegmanus leest stiekem mee, hij zit momenteel te eten op het terras. Laptopje erbij. Maar toen las hij onze reacties en de atlantische oceaan was gekomen van verdrietquote:
Wie noem je een snotneus, mij? Zoek je ruzie ofzo?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:52 schreef Oerbeer het volgende:
Iedereen over de zeik. Waar gaat het over zeg. Sneuneuzen
Er staat toch duidelijk sneuneusquote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wie noem je een snotneus, mij? Zoek je ruzie ofzo?
Oh oeps dan hoef ik me ook niet aangesproken te voelen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:54 schreef OegaBoegaBoogie het volgende:
[..]
Er staat toch duidelijk sneuneus
quote:
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:27 schreef fratsman het volgende:
Ik dacht eerst; flauwe grap. Blijken ze echt zo te heten!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:36 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Hier hetzelfde....![]()
Sneu voor de man en familie maar hoe toevallig is dit!
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:19 schreef Hathor het volgende:
Toen ik de TT las dacht ik nog even aan een grap.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:14 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Het is triest, maar dat het hier nou echt een Henk en Ingrid betreft, daar moet je ongewild toch wel om lachen
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:26 schreef Mutant01 het volgende:
Je zou nu maar Henk of Ingrid heten zeg.
Heb daar echt medelijden mee.
Dus eigenlijk zitten de echte ONZ-ers in NWSquote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:00 schreef Lithia het volgende:
in dat NWS topic doen ze er zo luchtig over.
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Kom vechten dan.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wie noem je een snotneus, mij? Zoek je ruzie ofzo?
Weet je het zeker? Ik heb wel eens een karate film gezien.quote:
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Ik heb wel eens een karate film gezien.
Dan had het ook niet in ONZ gehoeven.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:01 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Wie zegt dat je het grappig hoort te vinden?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |