Goedzo, grote jongen dat je bentquote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga straks een zigeunerschnitzel eten jongens. Veel leuker dan dit verloederde kuttopic
Wat nou, 'en dat als mod'.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:32 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ga janken man... alsof je hier wel om kan lachen en dat als mod
Hou je mond manquote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:34 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Wat nou, 'en dat als mod'.Als een normale user zo'n topic opent doe je alsof er niks aan de hand is, en loop je gewoon door, je geeft geen neuk. Enkel en alleen omdat TS nu een kleurtje heeft moet er een drama van gemaakt worden.
Serieus, ga zelf janken.
Waar komt het woord Janken eigenlijk vandaan?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:34 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Wat nou, 'en dat als mod'.Als een normale user zo'n topic opent doe je alsof er niks aan de hand is, en loop je gewoon door, je geeft geen neuk. Enkel en alleen omdat TS nu een kleurtje heeft moet er een drama van gemaakt worden.
Serieus, ga zelf janken.
Waarom werd jouw sollicitatie als mod niet geaccepteerd?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:34 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Serieus, ga zelf janken.
Ook laten voorkauwen?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik laat het door mijn moeder in stukjes snijden. Heulemaal niet groot.
Dat mag niet want zigeuners zijn ook mensen. Stel je voor dat ik een topic open en zeg dat ik een ajacied422schnitzel ga eten kijken of je dan nog zo praat.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga straks een zigeunerschnitzel eten jongens. Veel leuker dan dit verloederde kuttopic
Ik wou wat zeggen, maar dat slaat op crewbashquote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:35 schreef Weka het volgende:
[..]
Waarom werd jouw sollicitatie als mod niet geaccepteerd?
Omdat zijn mond al vol zit met de ballen van de modjes.. Eerst eruit halenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:35 schreef Weka het volgende:
[..]
Waarom werd jouw sollicitatie als mod niet geaccepteerd?
Stoere jongens.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:34 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Serieus, ga zelf janken.
http://www.google.nl/sear(...)fdf&biw=1280&bih=963quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:35 schreef mister.bucket het volgende:
[..]
Dat mag niet want zigeuners zijn ook mensen. Stel je voor dat ik een topic open en zeg dat ik een ajacied422schnitzel ga eten kijken of je dan nog zo praat.
JOH, je opent echt een wereld voor mequote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://www.google.nl/sear(...)fdf&biw=1280&bih=963
Zigeunerschnitzels bestaan serieus
En dat terwijl Stinho net terug is van een banquote:
Ik doe momenteel nog niets verkeerd. Eet alleen een lekker schnitzeltjequote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En dat terwijl Stinho net terug is van een ban
Meeeh "normale users" worden ook op de vingers getikt bij een "verkeerd" topic. Mods niet. Ga kontje kruipen, anaalridderquote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:34 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Serieus, ga zelf janken.
Deze is veeel lekkerderquote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://www.google.nl/sear(...)fdf&biw=1280&bih=963
Zigeunerschnitzels bestaan serieus
* Stilquote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:36 schreef Weka het volgende:
BBQSausage is de verpersoonlijking van slijm.
Spreek voor jezelf. Ik heb ook een kutmongolenlijstjequote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:37 schreef Jachtgeweer het volgende:
Jullie zijn allemaal een stel kut mongolen, behalve Lithia
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |