Geen slowchat aubquote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:27 schreef GroenerDanGras het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer er een mod komt met de woorden; minder offtopic en gebagger aub.
Tevens opgeschoont
Mods always win.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:28 schreef draadstalig het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hulp uit onverwachte hoek. Meer bitches die opkomen voor mod. Slotje zal niet meer nodig zijn.. Mods aan winnende hand
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:27 schreef GroenerDanGras het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer er een mod komt met de woorden; minder offtopic en gebagger aub.
Tevens opgeschoont
Aldus rukkend naast elkaarquote:
Ja echt hè, dit kan toch gewoon niet...quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:29 schreef RensAjacied het volgende:
Echt trieste mensen lopen er rond in ONZ.
ik ben voor de verliezende partij. Dus ik help je.. Onsmakelijke OPquote:
Ja hè, nou...quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een trieste debielen zitten hier zeg. Téring hee
Ga huilen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:28 schreef draadstalig het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hulp uit onverwachte hoek. Meer bitches die opkomen voor mod. Slotje zal niet meer nodig zijn.. Mods aan winnende hand
Je kan ook gewoon zeggen dat dit een triest verhaal is en dat gelach erom kan even maar jullie zijn kankersneu.quote:
Wie is jullie?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:30 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon zeggen dat dit een triest verhaal is en dat gelach erom kan even maar jullie zijn kankersneu.
Snel, doe aangiftequote:
Aan wiens kant sta jij nou eigenlijk?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:32 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ga janken man... alsof je hier wel om kan lachen en dat als mod
Jullie is Jodenvolkquote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jullie is een persoon. Het is een meisje. Aparte woordspeling
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |