Ik kan het morgen niet zien, maar ik verwacht eerder dat Chavanel weg gaat zakken in het klassement. En Vino zou in dienst rijden van Brajkovic dus die zal zich ook wel rustig houden.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:50 schreef Boezeidekoe het volgende:
Hopen dat de favorieten op deze berg gaan knallen, en niet naar elkaar gaan zitten loeren.
Verwacht wat van Vino en Chavanel.
Exact mijn gedachten.. Laatste 3 km worden spannend om te zien wie er van de groep van 15 tourpretendenten weg gaat zakken, meer niet. Zal me verbazen als de verschillen meer dan 1 minuut worden. Er liggen ook geen boni-seconden op de top he?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:49 schreef SaintOfKillers het volgende:
Zal wel een tegenvaller worden. Een of andere Euskaltel zal wel voorop blijven en in het peloton worden er pas in de slotkilometer wat flauwe prikjes uitgedeeld. Er zullen er uiteraard wel een paar door het ijs zakken, maar ze gaan echt nog niet aanvallen wanneer ze de onderlinge verhoudingen nog niet kennen.
Als Costa nog goed in vorm is, is dit inderdaad wel wat voor hem.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:53 schreef Gitank2 het volgende:
Etappe voor een man als Rui Costa, maar die staat nog te kort in het klassement.
Tenzij hij wegrijdt terwijl de rest naar elkaar staart.
Maar waarschijnlijk wordt het gewoon een vluchter die al tijd genoeg heeft verloren.
5,9km á 8,5%quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:08 schreef sittingtuck het volgende:
Is dit te vergelijken met bijvoorbeeld de muur van huy?
WTF bazel jij nou weer?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:14 schreef Alleskids het volgende:
objectief gezien komt de valpartij perfect uit, net voor de eerste echte uitdagende bergettappe. Deze onbedoelde vervroeging van het dagelijkse valschema - het was gepland binnen de veilige 3 km zone, net als alle andere koersdagen tot nu toe., helaas heeft iemand per ongeluk de komma verkeerd gezet, het had pas bij 2, 50 km moeten gebeuren ipv nu 25,0 km. Een aantal reners wordt nu extra geprikkeld uit furstratie, anderen omdat ze een vrijere hand krijgen nu ze door de opgelopen achterstand meer speelruimte krijgen. De tour begint wel erg voorspelbaar te worden de laatste jaren met de standaard verloop van de ettappes.
* vlakke etappes: ontsnapping / kat en muis spel / op tijd gepakt / massasprint
* berg etappes: onbenulige rijders ontsnappen / klassment aspiratie rijders kijken km's naar elkaar / pas op laatste 300 meter iets proberen
Eens. Verder denk ik dat Valverde ( toch niet érg geraakt of ben ik nu helemaal mis? ), Nibali én Basso huis gaan houden.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik doe een gokje en ik zeg Rolland, volgens mij is die nu getergd iets te laten zien nadat hij net als velen tijd heeft verloren. Leek mij ook niet zwaar gevallen. Wiggins en Evans zullen wel naar elkaar blijven staren.
Hier ook maar danquote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:09 schreef JC14 het volgende:
[..]
Eens. Verder denk ik dat Valverde ( toch niet érg geraakt of ben ik nu helemaal mis? ), Nibali én Basso huis gaan houden.
quote:“At the first crash, the roads were wet, a Rabobank riders fell just ahead of me and the riders coming behind, including me, couldn't avoid him. I got some bruises on the left side, but nothing important. At the second crash, we were riding really, really fast, everyone was trying to make the fore and things happened as you could expect from that. People is riding crazy, it seems like everyone is going to win the Tour. I was almost still already, but one rider couldn't brake, made me fall and, when I was at the ground, another one hit me hard on my thigh. It was a sharp blow below my hip and that's what hurts me the most, and surely it will do more when my body gets colder. This is the Tour: we know there are so many crashes and this time was mine, but everything is not lost either. More than the two minutes I conceeded, which is something I can't do anything for now, I'm most worried about how I will get to sleep tonight and get up tomorrow. We know that there's a mountain stage there and that makes everything more difficult, but there shouldn't be any troubles to start and we will see how everything does."
Oei. Ik blijf in een mirakel geloven voor Alejandro. Blijft echt een geniale renner.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:21 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Hier ook maar dan. Valverde in een interview vanavond:
[..]
Dit.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:41 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik hoop maar dat Gesink, Mollema en Kruijswijk het laten lopen als het morgen niet lukt. Dan heb je namelijk kans dat ze je volgende week laten rijden...
Laat Kruijswijk nog voor die witte trui gaan.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:41 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik hoop maar dat Gesink, Mollema en Kruijswijk het laten lopen als het morgen niet lukt. Dan heb je namelijk kans dat ze je volgende week laten rijden...
twitter:bramtankink twitterde op zaterdag 07-07-2012 om 09:55:16Aan tafel werd er alweer gelachen, en vaak met commentaar, 'valt best mee'. Maar bij opstaan hoorde je toch wel een kreuntje bij de meesten reageer retweet
Ik dacht van niet:quote:Op zaterdag 7 juli 2012 09:59 schreef Ajacied422 het volgende:
NOS gaat pas 14:10 live, is er nog een kanaal dat eerder live gaat?
twitter:s_kruijswijk twitterde op zaterdag 07-07-2012 om 10:14:43Feeling okay after the crash, certainly when I see the rest of our team! Spirit is still good here, try to make the best of it! #Attackieren reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |