Ze staan erbij, maar: 77,5 cm en 8,6 kg.quote:Op donderdag 12 juli 2012 13:35 schreef ferrari_rood het volgende:
Floris nog van harte gefeliciteerd
Danic wat waren de stats van Eva gisteren?
Wij doen het tegenwoordig altijd in de houdgreep. Dot zittend op de commode met haar rug tegen mijn (of Mrs V's) buik. Linkerarm zo om haar heen dat ze met haar handen niet bij haar mond komt, borstel rechts. Dan wisselend succes, ene keer werkt ze enigszins mee in het begin, andere keer helemaal niet. Maar we doen het elke dag hetzelfde en dat went wel. Afhankelijk van haar reactie hou ik ook met links haar hoofd nog stil en de goeie kant op.quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:41 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik weet dat ik er al eerder over begonnen ben maar heeft iemand toch nog ideeën voor het tandenpoetsen?
Mark doet echt niks geks maar Olivier gaat er elke avond zo van over de zeik dat het eindigt in brullen zonder adem te halen![]()
Ja hier is het ook geen feest, hoewel wanneer we dat samen voor de spiegel doen vindt ie het een stuk leuker.quote:Op maandag 16 juli 2012 01:28 schreef Sannne het volgende:
Tis hier gezellig hoorde ik? Dan komen wij er ook bij!
Tandenpoetsen is hier ook wel een drama zeg! Onder gaat wel, maar boven... Pff!
BV na het poetsen? Poets je dan niet voor niks?quote:Op maandag 16 juli 2012 09:31 schreef Juud79 het volgende:
Hier wil Lientje wel tandenpoetsen, maar dan vooral zelf.![]()
Dus ik poets eerst onder protest, en daarna mag ze het zelf doen en vervolgens heb ik geduld totdat ze er klaar mee is.
Vaak werkt het wel om te zeggen dat ze BV krijgt, en dat we de borstel gaan wegleggen.
Geef je een gil als je gaat? Wij hebben een jaarkaart.. leuk om eens af te sprekenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:30 schreef Pvoesss het volgende:
oeee wissel daar wil ik zo graag snel weer heen..![]()
![]()
![]()
Daar was mijn feestje op mijn 5e![]()
eens kijken hoe ver dat vanaf onze vakantie locatie is.
En ik ben zo trots op hem, hij is zo dol op tekenen.. hij doet niets liever dan dat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |