En echt schoon is het daar vaak ook nietquote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:58 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het is zelfs goedkoper om die forenzen helemaal niet te vervoeren, hun salaris gewoon te storten en ze thuis te laten.
Heb ook een docu daar over gezien. Dan zijn er bijvoorbeeld op een station waarvan 2 mensen per uur vertrekken, zeker 15 personeelsleden aanwezig. Kaartjesverkopers, schoonmakers , een opzichter, et cetera. In Nederland staat er op een vrij druk station vaak enkel een kaartjesautomaat. Helaas geen warme wachtplaats meer of verse koffie. Wij moeten hyperefficient zijn om de Grieken te kunnen blijven ondersteunen. Maar ik denk toch dat je beter in Griekenland op een perron kunt staan dan op een koud winterperron in NL.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:13 schreef HansvanOchten het volgende:
Ach er was laatst ook een keer een item hierover op de radio.
Een of ander nietszeggend dorpje wat een compleet vliegveld heeft aangelegd om "toeristen/mensen met een vakantiehuis" te faciliteren.
Vorig jaar opgeleverd en vervolgens nooit 1 vliegtuig op geland. Alleen een eenzame bewaker die er af toe komt ter controle
Binnenkort gaat het vliegveld hier ook open met dank aan EU-geld. En alle monumenten worden prachtig opgeknapt met dank aan EU-geld. Net als de wegen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:13 schreef HansvanOchten het volgende:
Ach er was laatst ook een keer een item hierover op de radio.
Een of ander nietszeggend dorpje wat een compleet vliegveld heeft aangelegd om "toeristen/mensen met een vakantiehuis" te faciliteren.
Vorig jaar opgeleverd en vervolgens nooit 1 vliegtuig op geland. Alleen een eenzame bewaker die er af toe komt ter controle
Dit is hetzelfde spoorbedrijf dat de EU dacht te kunnen privatiseren voor enkele miljardenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:58 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het is zelfs goedkoper om die forenzen helemaal niet te vervoeren, hun salaris gewoon te storten en ze thuis te laten.
Heb ook een docu daar over gezien. Dan zijn er bijvoorbeeld op een station waarvan 2 mensen per uur vertrekken, zeker 15 personeelsleden aanwezig. Kaartjesverkopers, schoonmakers, een opzichter, et cetera. In Nederland staat er op een vrij druk station vaak enkel een kaartjesautomaat. Helaas geen warme wachtplaats meer of verse koffie. Wij moeten hyperefficient zijn om de Grieken te kunnen blijven ondersteunen. Maar ik denk toch dat je beter in Griekenland op een perron kunt staan dan op een koud winterperron in NL.
Waar is hier?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Binnenkort gaat het vliegveld hier ook open met dank aan EU-geld. En alle monumenten worden prachtig opgeknapt met dank aan EU-geld. Net als de wegen.
EU!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ga een subsidie-aanvraag doen om een landbouwbedrijf op te starten. Stuk grond kopen met een krot erop voor in totaal 1000 euro, voor vijftig euro aan kippen rond laten lopen en 15.000 subsidie krijgen EU![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |