Niet gunstig voor de PVV om dat te noemen, dus niet gunstig voor rechts. En uiteraard ook geen reactiemogelijkheid onder het bericht. Normaal kunnen reaguurders overal hun gal spuwen, maar onder dit bericht mag niemand reageren. Want dan zouden er reacties komen waarin wordt gemeld dat de mensen Henk en Ingrid heten.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:35 schreef Kluts het volgende:
Wel apart op zich dat hetzelfde artikel ook in de Televaag staat, maar daar wordt met geen woord gerept over de grappige toevalligheid dat het stel Henk en Ingrid heet.
http://www.telegraaf.nl/b(...)isch_conflict__.html
Dat het het gewenste effect heeft op het domste deel van de Nederlanders was het discussiepunt niet.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:59 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dat is waar. Blank is immers zo onderhand niet meer de standaard beschrijving...
dat is niet meer dan eenkolommertje en zal niemand opvallen of verder geen thema zijn.. pas als mensen er achtergronden bij horen; of een slachtoffer of dader allochtoon of juist autochtoon is, en zelfs schijnbaar de namen, hebben jan-en-aleman opeens een 'mening' en voor je het weet gaan mensen zelfs over landelijke politiek partijen en thema's discussieren aan de hand van zulk een berichtje...quote:do 05 jul 2012, 16:10
Slachtoffer burenruzie Almelo overleden
ALMELO - Een 64-jarige man uit Almelo die zaterdag tijdens een burenruzie tegen de grond werd geslagen, is in het ziekenhuis aan zijn verwondingen overleden. Dat meldde de politie Twente donderdag.
Zijn 61-jarige buurman en diens zoon van 23 jaar zijn donderdag door de raadkamer van de rechtbank in Almelo in bewaring gesteld. Een buurvrouw van 59 jaar en de 36-jarige zoon van het slachtoffer zijn op vrije voeten gesteld, maar blijven nog wel verdachte.
De 59-jarige vrouw kreeg ruzie met haar buurman van 36 jaar. Zowel haar gezin als de vader van de buurman bemoeiden zich ermee, waarna over en weer is geslagen. De politie is nog bezig met het onderzoek.
Dat was vooral PowNews.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:39 schreef Mylene het volgende:
Wat een ONZ, de Telegraaf heeft juist meer vuiligheid over de PVV naar buiten gebracht dan iedere andere krant.
Maar niet iedereen heeft een hekel aan medemensen op basis van hun afkomst.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:00 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Iedereen discrimineert. Ik doe er echter niet schijnheilig over.
Iedereen is stiekem wel een beetje xenofoob.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:35 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Maar niet iedereen heeft een hekel aan medemensen op basis van hun afkomst.
Het toont eerder aan dat de Telegraaf er als de kippen bij is als een allochtoon iets doet en dat uiteraard vermeldt, maar nu, als die slachtoffer is, niks zegt over de herkomst. Dat heeft wat racistisch.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:16 schreef RM-rf het volgende:
Interssant overigens dat oorspronkelijk de telegraaf inderdaad niets anders berichtte dan:
[..]
dat is niet meer dan eenkolommertje en zal niemand opvallen of verder geen thema zijn.. pas als mensen er achtergronden bij horen; of een slachtoffer of dader allochtoon of juist autochtoon is, en zelfs schijnbaar de namen, hebben jan-en-aleman opeens een 'mening' en voor je het weet gaan mensen zelfs over landelijke politiek partijen en thema's discussieren aan de hand van zulk een berichtje...
Ik ook niet. Wel op basis van hun denkbeelden (oftewel religie).quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:35 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Maar niet iedereen heeft een hekel aan medemensen op basis van hun afkomst.
Man, moet je jouw familie eens horen als je met iemand van buiten de eigen groep wil aanpappen. Ga mij nou niets vertellen over de extreme discriminatie die doodnormaal is in 9 vd 10 immigranten groepen in NL.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:03 schreef De_Guidance het volgende:
Wat jij schijnheiligheid noemt heet beschaving maar ik weet dat die nog niet zo ver gevorderd is bij sommige Hagenaren.
als het er niet bijstaat zijn het nederlanders, foobjequote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:04 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Het toont eerder aan dat de Telegraaf er als de kippen bij is als een allochtoon iets doet en dat uiteraard vermeldt, maar nu, als die slachtoffer is, niks zegt over de herkomst. Dat heeft wat racistisch.
Jouw haat tegen Turken zit wel diep, ik dacht dat het enkel politiek was maar je hekel aan Turken is blijkbaar van racistische aard.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:33 schreef FemacampSurvivor het volgende:
Ok er is dus een turkse man met zoon die constant keihard provocerende muziek draaien zonder dat de anonieme snitch dat erg vindt maar als Henk dan zijn eigen muziek aanzet is dat ineens een probleem?
Als dan de zoon van de provocerende man ongegeneerd naar binnen staat te gluren en Ingrid zegt daar wat van krijgt ze direct rake klappen.
Als Henk de agressieve vader van de zoon uit zelfverdediging een klap geeft om zijn vrouw te beschermen en de provocerende agressieve man dan ongelukkig komt te vallen en daar helaas aan overlijdt is een typisch gevalletje van een tragisch ongeval.
Henk zijn politieke overtuiging heeft helemaal niets mee te maken.
De zoon van de provocerende turk zou sowieso aangeklaagd moeten worden voor stalking en de anonieme bewoonster voor smaad.
Mijn tante is getrouwd met een Nederlandse man en ze hebben al twee lieve kinderen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:47 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Man, moet je jouw familie eens horen als je met iemand van buiten de eigen groep wil aanpappen. Ga mij nou niets vertellen over de extreme discriminatie die doodnormaal is in 9 vd 10 immigranten groepen in NL.
quote:
Gebruik je zelf je familie als voorbeeld en dan beledigd zijn als er wat over je familie gezegd wordt erg typisch inderdaad.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:48 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Mijn tante is getrouwd met een Nederlandse man en ze hebben al twee lieve kinderen.
Er is nooit een probleem van gemaakt en we zien haar nog regelmatig.
En wil je hier niet steeds mijn familie bij betrekken debiele Haagse tokkie?
Het was een antwoord op een vraag over mijn famile.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:30 schreef FemacampSurvivor het volgende:
[..]
Gebruik je zelf je familie als voorbeeld en dan beledigd zijn als er wat over je familie gezegd wordt erg typisch inderdaad.
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:13 schreef FemacampSurvivor het volgende:
Dat Karam Ingrid aan het begluren/stalken was, toen zij daar wat van zei heeft Karam, Ingrid geslagen waarop haar man en zoon haar te hult schoten.
Maar die vader heet iziz, dus wie de neuk is wie?quote:Ingrid kreeg ruzie met de 36-jarige zoon van Karam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |