quote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:32 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Belachelijk. Er zijn meerdere mensen betrokken geweest bij de vechtpartij, als die elkaar als dader aan gaan wijzen moeten ze vrijgesproken worden, dat is immers recht.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:31 schreef RM-rf het volgende:
er zijn slechts enkele kut-Henk-en-Ingrids die het voor de rest van de normale Henken en Ingrids verpesten.
Stuk voor stuk briljante reacties. Waarvoor bij deze erkenning.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:26 schreef Marlan het volgende:
Wilders' schuld? Dat echtpaar was voor het leven getekend. Elke keer als Wilders het over zijn kiezers had, in de vorm van Henk en Ingrid, werden deze twee door de maatschappij als Tokkies neergezet. Dit echtpaar treft geen schuld, ze zijn gedemoniseerd door de media en de politiek....
De context die je er zelf bij hebt verzonnen?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:52 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
DH is degene die met zijn sarcastische opmerking probeert te doen alsof de schrijvers van het artikel alleen al het luisteren naar Nederlandse muziek zien als discriminerend. Wanneer je een beetje begrijpend kunt lezen wordt uit de context goed duidelijk dat de zin die DH quote (zie hieronder) totaal niet zo bedoeld is.
[..]
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat maak ik op uit het feit dat deze mensen hun Turkse buurman al meppen als hij zijn auto in de weg zet, dus ff aanbellen omdat je vindt dat het te hard staat lijkt me niet iets waar deze mensen op gekomen zijn.
Nee hoor. Ik lees gewoon de hele zin:quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:01 schreef Wokkel het volgende:
[..]
De context die je er zelf bij hebt verzonnen?
[..]
Dikgedrukte is context genoeg. En daaruit wordt goed duidelijk dat de schrijvers van het artikel de zin dus niet neerzetten om te suggereren dat het luisteren naar Nederlandse smartlappen opzichzelf al iets discriminerends is, zoals DH dus suggereert.quote:Als Kara Turkse muziek op had staan, zetten zij Nederlandse smartlappen op.
Je hoeft ook geen namen te noemen om te verduidelijken wat je nu eigenlijk bedoeld.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:11 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
Lees alle reacties maar icm PH
Edit: Er zit ook een tintje hypocrisie bijNoem maar geen namen
Jawel omdat ik zei icm PH. Dan moet je namen hebben om te linken wat er hypocriet aan isquote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je hoeft ook geen namen te noemen om te verduidelijken wat je nu eigenlijk bedoeld.
Ik weet niet eens waar je op doelt met PH.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:16 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
Jawel omdat ik zei icm PH. Dan moet je namen hebben om te linken wat er hypocriet aan is
Je bent niet de enige. Ik heb echt geen flauw idee waar Partyboy1991 het nou over heeftquote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waar je op doelt met PH.
PostHistorie ( Postgeschiedenis ) Namelijk: 'sommige' mensen hebben een hele andere mening dat dat zij hier vertellen in vergelijkbare situaties, in andere topicsquote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waar je op doelt met PH.
Dat vond ik dus ook toen ik het las. De actie op zich is zo fout als wat maar hoe groot is de kans dat Henk en Ingrid echt samenwonen én een conflict hebben met de Turkse buurmanquote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:14 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Het is triest, maar dat het hier nou echt een Henk en Ingrid betreft, daar moet je ongewild toch wel om lachen
Stoer hoor!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:23 schreef Partyboy1991 het volgende:
Maargoed om het ontopic te houden: snap je het niet, dan is het jouw probleem en dan stuur je maar een DM en als ik de behoefte heb om daarop te antwoorden dan merk je het wel Kluts en KreKker
Misschien kreeg Wilders wel heleboel boze brieven over buitenlanders van dit stel. Wie weet heeft Wilders uiteindelijk de namen gebaseerd op zijn trouwste klaagbriefschrijvers: Henk en Ingrid van der W.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:23 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Dat vond ik dus ook toen ik het las. De actie op zich is zo fout als wat maar hoe groot is de kans dat Henk en Ingrid echt samenwonen én een conflict hebben met de Turkse buurman
Nu impliceer je dat Henk en Ingrid kunnen lezen en schrijven, dat gaat wel heel ver hoor.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:28 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Misschien kreeg Wilders wel heleboel boze brieven over buitenlanders van dit stel. Wie weet heeft Wilders uiteindelijk de namen gebaseerd op zijn trouwste klaagbriefschrijvers: Henk en Ingrid van der W.
Waar neemt hij het op voor ze?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:47 schreef Ulx het volgende:
Maar goed. Wilders neemt het dus op voor deze moordenaars? Goed dat te weten.
Huh? Waar staat dat?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:47 schreef Ulx het volgende:
Maar goed. Wilders neemt het dus op voor deze moordenaars? Goed dat te weten.
Rustig, het is Ulx maarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |