Het is ook nooit goed, hé.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:42 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Turken zijn over het algemeen netjes, helaas praten ze vaak zo hard.... zo ook mijn nieuwe bovenbuurman. Beetje jammer maar verder geen klachten.
 Altijd maar klagen. Get a life als je niks nuttigs te vertellen hebt. Turken zijn over het algemeen aardige mensen. Heb zelf veel respect voor ze.
 Altijd maar klagen. Get a life als je niks nuttigs te vertellen hebt. Turken zijn over het algemeen aardige mensen. Heb zelf veel respect voor ze.

Doe eens rustigquote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:46 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Het is ook nooit goed, hé.Altijd maar klagen. Get a life als je niks nuttigs te vertellen hebt. Turken zijn over het algemeen aardige mensen. Heb zelf veel respect voor ze.
 dat zegt ie toch ook.
 dat zegt ie toch ook.

Uiteraard. Dat is altijd zo. Ik denk gewoon dat arme Henk een spasme had en per ongeluk een klap op het (platte) achterhoofd van de Turk gaf.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:40 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Ho ho. Tot nu wordt ons natuurlijk een gekleurd beeld geschetst door het verhaal in de OP.

Lees mijn post nu nog eens..... en dan gewoon terwijl je in- en uitademt.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:46 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Het is ook nooit goed, hé.Altijd maar klagen. Get a life als je niks nuttigs te vertellen hebt. Turken zijn over het algemeen aardige mensen. Heb zelf veel respect voor ze.

Nou, dat wordt doorgaans ook gedaan wanneer er weer eens bericht wordt over een misdrijf waar mensen met een "noord-afrikaans" uiterlijk oid benoemd worden, dus waarom zou dat in deze ook niet mogen?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:09 schreef Bastoenie het volgende:
@Kluts: Het gaat mij erom dat er al meteen een beeld geschetst wordt over een van de twee. Ook de topictitel is dan alweer dat ik denk van ja.. Media.. Terwijl het onderzoek van de politie nog in volle gang is. Zet er dan een meer algemeen artikel neer en discussieer dan gewoon.

Oh, het is geen aanval op jou, maar als het alleen maar hard praten is, dan heb je niks te klagen. Niet baggeren met Turken, ze hebben lekkere kebab en shoarma.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:51 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Lees mijn post nu nog eens..... en dan gewoon terwijl je in- en uitademt.

Ik denk dat het onderzoek zal uitwijzen wat er precies gebeurd isquote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Uiteraard. Dat is altijd zo. Ik denk gewoon dat arme Henk een spasme had en per ongeluk een klap op het (platte) achterhoofd van de Turk gaf.

Het is Almelo.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:57 schreef maickeltje het volgende:
De straat waar het gebeurd is wonen ook eigenlijk geen tokkies

Volgens mij is de relevantie dat de man een turkse achtergrond had voor dat geval van doodslag even gering als dat de buren met wie hij ruzie had 'henk en ingrid' net toevallig heetten..quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:54 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Oh, het is geen aanval op jou, maar als het alleen maar hard praten is, dan heb je niks te klagen. Niet baggeren met Turken, ze hebben lekkere kebab en shoarma.

quote:
 Nooit in Almelo geweest zeker.
 Nooit in Almelo geweest zeker.

Kennelijk ook de beste Haringen van Nederland. Althans, dat hoorde ik vandaag op de radio.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:54 schreef Jellereppe het volgende:
Niet baggeren met Turken, ze hebben lekkere kebab en shoarma.

Dat laatste is inderdaad niet zo relevant, maar de Turkse achtergrond aldus de OP wel. Het is natuurlijk de vraag of dat verhaal klopt en het moet ook netjes uitgezocht worden, maar er wordt wel gesuggereerd dat de problemen niet voortkwamen uit het gedrag van het slachtoffer, maar zijn afkomst.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:01 schreef RM-rf het volgende:
Volgens mij is de relevantie dat de man een turkse achtergrond had voor dat geval van doodslag even gering als dat de buren met wie hij ruzie had 'henk en ingrid' net toevallig heetten..

Klopt! Als dat geen integratie is, dan weet ik het ook niet meer.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:12 schreef DS4 het volgende:
[..]
Kennelijk ook de beste Haringen van Nederland. Althans, dat hoorde ik vandaag op de radio.

quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:15 schreef Kluts het volgende:
Klopt! Als dat geen integratie is, dan weet ik het ook niet meer.

Wow, leuk om te horen. Turken for live.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:12 schreef DS4 het volgende:
[..]
Kennelijk ook de beste Haringen van Nederland. Althans, dat hoorde ik vandaag op de radio.

Als de Buren niet toevallig ook 'Henk en Ingrid' geheten hadden, en de leuk suggestieve kop: ’Henk en Ingrid hebben hekel aan Turken" vermoed ik dat de krant in zulke situaties volstaat met een eenvoudig eenkolomertje met 'Man in Almelo doodgeslagen na burenruzie'...quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:15 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dat laatste is inderdaad niet zo relevant, maar de Turkse achtergrond aldus de OP wel.

Je moet ook de context lezen. Het gaat erom dat kuthoeren henk en ingrid nederlandse muziek opzetten uit provocatie.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:04 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Schandalig, beetje NL-talige muziek opzetten, wat een discriminerende tokkies

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |