quote:Slepende burenruzie werd Aziz (64) uit Almelo fataal
6-7-12 - 10:41 bron: Algemeen Dagblad
’Henk en Ingrid hebben hekel aan Turken’
Bij een vechtpartij tussen meerdere familieleden van een Turks en Nederlands gezin in Almelo werd Aziz Kara (64) tegen de grond geslagen. Hij kreeg één klap van buurman Henk, viel op zijn achterhoofd en raakte direct in coma. Hij overleed gisteren. Er ging een slepende burenruzie aan de escalatie vooraf.
Het gezin Kara woont sinds 2005 in de Violierstraat in Almelo en hun achtertuin grenst aan die van Henk (61) en Ingrid (59) van der W. Volgens buurtgenoten maakten die er geen geheim van een hekel te hebben aan Turken.
Fel lampje
'Toen ze hier kwamen wonen, ging het nog redelijk. We verzorgden elkaars plantjes en we nodigden ze uit op verjaardagen. Andersom werden we nooit uitgenodigd,' zegt een bewoonster in het AD over het Nederlandse stel.
'Als ze het over de Turkse buren spraken, hadden ze het altijd over de 'maffia' en zo. Ze maakten discriminerende opmerkingen en maakten van alles een probleem.'
Zo klaagde Van der W. als de auto van het Turkse gezin bij hun in de straat stond geparkeerd. En Henk plantte opeens coniferen in de tuin, omdat hij last had van een fel brandend lampje in hun kamer. Als Kara Turkse muziek op had staan, zetten zij Nederlandse smartlappen op.
Escalatie
Zaterdag escaleerde het conflict. Ingrid kreeg ruzie met de 36-jarige zoon van Karam, toen die zijn auto in de straat parkeerde. Ze voelde zich door hem 'begluurd'. Henk en hun zoon Wiebe (23) bemoeiden zich met de woordenwisseling. Er vielen rake klappen.
Aziz Kara schoot zijn zoon te hulp. Hij kreeg één klap van buurman Henk, viel op zijn achterhoofd en raakte direct in coma. Gisteren overleed hij. De familie, vrienden, collega's en buren kunnen het nog niet geloven. Naast ongeloof heerst er vooral veel verdriet.
Geliefde man
Volgens de buurt was Kara een rustige en zeer geliefde man. 'Hij zorgde nooit voor overlast,' aldus zijn buurvrouw. 'Het was een goed geïntegreerde familie. Dat kun je van het Nederlandse gezin niet zeggen. Dat zijn buitenbeentjes. Ze zijn niet erg sociaal, zeggen nooit gedag.'
Een buurtgenoot: Als de Turkse buurman last had van de blauwe regen in onze achtertuin, kwam hij aan de deur vragen of hij er wat van af mocht knippen. Zo netjes.'
Henk en zijn zoon zitten vast na een beslissing van de raadkamer van de rechtbank in Almelo gisteren. Ingrid van der W. en de zoon van Kara zijn vrij, maar worden nog wel beschouwd als verdachten
quote:'Dat kun je van het Nederlandse gezin niet zeggen. Dat zijn buitenbeentjes. Ze zijn niet erg sociaal, zeggen nooit gedag.'
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:26 schreef Marlan het volgende:
Wilders' schuld? Dat echtpaar was voor het leven getekend. Elke keer als Wilders het over zijn kiezers had, in de vorm van Henk en Ingrid, werden deze twee door de maatschappij als Tokkies neergezet. Dit echtpaar treft geen schuld, ze zijn gedemoniseerd door de media en de politiek....
Wilders' schuld? Dat echtpaar was voor het leven getekend. Elke keer als Wilders het over zijn kiezers had, in de vorm van Henk en Ingrid, werden deze twee door de maatschappij als Tokkies neergezet. Dit echtpaar treft geen schuld, ze zijn gedemoniseerd door de media en de politiek....
20 jaar geleden:quote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:22 schreef Braddie het volgende:
Sneu sneu, als het nou marokkanen waren geweestTurken zijn inderdaad echt hele fatsoenlijke mensen
Belachelijk. Er zijn meerdere mensen betrokken geweest bij de vechtpartij, als die elkaar als dader aan gaan wijzen moeten ze vrijgesproken worden, dat is immers recht.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:31 schreef DS4 het volgende:
Als dit verhaal overeenstemt met de feiten dan mag ik hopen dat Henk zijn leven mag slijten in de cel.
Walgelijk.
Overigens ook een beetje onpasselijk van opmerkingen zoals D_H ze weer plaatst...
Afijn, ontopic. Best triest nieuws, maar dat is het altijd als er doden zijn te betreuren. Over schuldigen kun je geen antwoord geven, immers we waren er niet bij en weten niet wat er allemaal gebeurd is.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:32 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Belachelijk. Er zijn meerdere mensen betrokken geweest bij de vechtpartij, als die elkaar als dader aan gaan wijzen moeten ze vrijgesproken worden, dat is immers recht.
".... En zij getroosten zich geen enkele moeite om kennis te nemen van onze rijke cultuur. Bij het horen van namen als Ad Visser en Loeki Knol kijken ze je laf en ongeïnteresseerd in de ogen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:31 schreef S1nn3rz het volgende:
En wat is de nieuwswaarde? Elke dag worden er bejaarden beroofd door marokkanen en turken, verkrachten ze meisjes, schelden ze dames uit voor hoer, vallen ze mensen lastig in zwembaden, overvallen ze juweliers door het ganse land, stelen ze fietsen, scooters, computers, kraken ze kluizen en willen ze geen normale baan zoeken.
Hier hetzelfde....quote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:27 schreef fratsman het volgende:
Ik dacht eerst; flauwe grap. Blijken ze echt zo te heten!![]()
![]()
Hans T. had idd een vooruitziende blik.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:36 schreef RM-rf het volgende:
[..]
".... En zij getroosten zich geen enkele moeite om kennis te nemen van onze rijke cultuur. Bij het horen van namen als Ad Visser en Loeki Knol kijken ze je laf en ongeïnteresseerd in de ogen.
Jullie zullen wel begrijpen jongens en meisjes, dat voor de werkman de maat nu toch bijna vol is. De werkman wil van zijn rust genieten, in plaats van de hele nacht naar het gejammer van een doodbloedend schaap te moeten luisteren.
Maar, gelukkig, zijn er ook nog andere mensen. Mensen, zoals Wimpie Bosboom, die zich niet bang laten maken maar zeggen waar het op staat. Als wij samen onder leiding van deze inspirerende figuur, de moed hebben om de handen ineen te slaan en schoon schip te maken, dan zal de werkman en zijn nijvere huisvrouw binnenkort weer een veilig blokje om kunnen maken zonder de hete knoflookadem in de nek te voelen.
Zo, dit wilde ik even kwijt, daar bij die molen, die mooie molen."
We hebben een Q! We hebben een F! We hebben een T!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:30 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
20 jaar geleden:
Sneu sneu, als het nou Turken waren geweestSurinamers zijn inderdaad echt hele fatsoenlijke mensen"
Over 20 jaar:
Sneu sneu, als het nou Roemenen waren geweestMarokkanen zijn inderdaad echt hele fatsoenlijke mensen"
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:30 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
20 jaar geleden:
Sneu sneu, als het nou Turken waren geweestSurinamers zijn inderdaad echt hele fatsoenlijke mensen"
Over 20 jaar:
Sneu sneu, als het nou Roemenen waren geweestMarokkanen zijn inderdaad echt hele fatsoenlijke mensen"
Tja...(!)
Anyway, on-topic: zwaar klote nieuws, en hopelijk gaan de daders langdurig de cel in, waar ze thuishoren. Randdebielen.
Grapje toch.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:26 schreef Marlan het volgende:
En nu blijken ze zich echt niet normaal te kunnen gedragen...quote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:26 schreef Marlan het volgende:
Henk en Ingrid's zijn niet eens de echte tokkies, volgens mij zijn de meeste FOK!kers zelfs Henk en Ingrid's. Maar dit zijn natuurlijk wel zieke geesten, al hadden ze Anne Fleur en Roderick geheten.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:41 schreef remlof het volgende:
[..]
En nu blijken ze zich echt niet normaal te kunnen gedragen...
Jij bent duidelijk nog nooit in een dorp geweestquote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:24 schreef Wokkel het volgende:
Triest verhaal.
Die mensen uit de buurt zijn duidelijk nog nooit in een stad geweest
[..]
Wilders heeft nooit ergens schuld aan Wilders draagt nooit ergens aan bij, Wilders lost ook nooit wat op. De man roeptoetert maar wat raak voor een knaak en zijn fanclub vindt het allemaal prachtig.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:43 schreef Jellereppe het volgende:
Het is de schuld van Wilders.Alstublief bok een eind op.
no shit heeft met immigranten en integreren te maken. er blijven bij de 1e/2e en 3e generatie altijd problemen dat bij de 4e en 5e worden opgelostquote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:30 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
20 jaar geleden:
Over 20 jaar:
Tja...(!)
Anyway, on-topic: zwaar klote nieuws, en hopelijk gaan de daders langdurig de cel in, waar ze thuishoren. Randdebielen.
Sowieso pluk je de users die een beetje racist zijn er door dit topic zo uit. Op zich wel handig.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:45 schreef o.us het volgende:
[..]
Klopt het is de schuld van de illuminati!
Ach, een beetje sleaze & dirty in de politiek kan geen kwaad.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wilders heeft nooit ergens schuld aan, Wilders draagt nooit ergens aan bij, Wilders lost ook nooit wat op. De man roeptoetert maar wat raak voor een knaak en zijn fanclub vindt het allemaal prachtig.
Wilders:
Waarom is de vraag of deze mensen nou het slachtoffer of uitlokker zijn relevant?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:45 schreef Bastoenie het volgende:
Ik heb ook al een ander artikel gelezen waarin de situatie min of meer omgedraaid is en de Turkse familie de zwarte piet krijgt toegespeeld. Maar goed aan je username te zien kan ik wel snappen waarom je deze postZal vast aan beide kanten wel lekker uit de hand gelopen zijn.
Jaquote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wilders heeft nooit ergens schuld aan, Wilders draagt nooit ergens aan bij, Wilders lost ook nooit wat op. De man roeptoetert maar wat raak voor een knaak en zijn fanclub vindt het allemaal prachtig.
Wilders:
Precies het beeld dat de meeste van ons zullen hebben bij dit nieuwsbericht.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:54 schreef Ga.aguyim het volgende:
Ben eigenlijk wel benieuwd hor ze eruit zien... Zoiets ofzo;
[ afbeelding ]
Heb je een link van dat artikel ?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:45 schreef Bastoenie het volgende:
Ik heb ook al een ander artikel gelezen waarin de situatie min of meer omgedraaid is en de Turkse familie de zwarte piet krijgt toegespeeld. Maar goed aan je username te zien kan ik wel snappen waarom je deze postZal vast aan beide kanten wel lekker uit de hand gelopen zijn.
Schandalig, beetje NL-talige muziek opzetten, wat een discriminerende tokkiesquote:Als Kara Turkse muziek op had staan, zetten zij Nederlandse smartlappen op'
Met mijn usernaam heeft het niets te maken schat, ik vind het gewoon grappig dat Henk en Ingrid ruzie hebben met de Turkse buren, ik bedoel; mooier komen ze niet hoor. Verder kan ik geen oordeel vellen over de Turkse buurman, is Henk in mijn ogen fout dus zeg het maar.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:45 schreef Bastoenie het volgende:
Ben ik ook wel benieuwd naar.quote:
Maar dat geld voor elke bevolkingsgroep ter wereld.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:15 schreef Ulx het volgende:
Met het risico dat D_H me weer tot politiek correcte linkse hippie zal bestempelen:
Er zijn ook mensen die Henk of Ingrid heten die wèl fatsoenlijk zijn Het feit dat iemand tot de Henks of Ingrids behoort wil helemaal niet zeggen dat het gelijk maar een crimineel is. Natuurlijk, uit de OP blijkt dat er problemen zijn met deze mensen, maar moeten we dan niet proberen deze te voorkomen? Bijvoorbeeld met een cursusje hoe men zich dient te gedragen in Nederland? Maar toch, ik denk dat het slechts een paar rotte appels zijn die voor de complete groep de sfeer verpesten
Ditquote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:27 schreef fratsman het volgende:
Ik dacht eerst; flauwe grap. Blijken ze echt zo te heten!![]()
![]()
Ho ho. Tot nu wordt ons natuurlijk een gekleurd beeld geschetst door het verhaal in de OP.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:35 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Dit
Maar dan nog, wat ben je dan voor belachelijke familie, dat je zo'n hekel kan hebben aan je buren die blijkbaar verder geen kwaad doen.
Turken zijn over het algemeen netjes, helaas praten ze vaak zo hard.... zo ook mijn nieuwe bovenbuurman. Beetje jammer maar verder geen klachten.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:39 schreef maickeltje het volgende:
De zoon van de overleden man ken ik...naar mijn weten is dat een zeer nette familie.
Het is ook nooit goed, hé.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:42 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Turken zijn over het algemeen netjes, helaas praten ze vaak zo hard.... zo ook mijn nieuwe bovenbuurman. Beetje jammer maar verder geen klachten.
Doe eens rustigquote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:46 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Het is ook nooit goed, hé.Altijd maar klagen. Get a life als je niks nuttigs te vertellen hebt. Turken zijn over het algemeen aardige mensen. Heb zelf veel respect voor ze.
Uiteraard. Dat is altijd zo. Ik denk gewoon dat arme Henk een spasme had en per ongeluk een klap op het (platte) achterhoofd van de Turk gaf.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:40 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Ho ho. Tot nu wordt ons natuurlijk een gekleurd beeld geschetst door het verhaal in de OP.
Lees mijn post nu nog eens..... en dan gewoon terwijl je in- en uitademt.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:46 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Het is ook nooit goed, hé.Altijd maar klagen. Get a life als je niks nuttigs te vertellen hebt. Turken zijn over het algemeen aardige mensen. Heb zelf veel respect voor ze.
Nou, dat wordt doorgaans ook gedaan wanneer er weer eens bericht wordt over een misdrijf waar mensen met een "noord-afrikaans" uiterlijk oid benoemd worden, dus waarom zou dat in deze ook niet mogen?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:09 schreef Bastoenie het volgende:
@Kluts: Het gaat mij erom dat er al meteen een beeld geschetst wordt over een van de twee. Ook de topictitel is dan alweer dat ik denk van ja.. Media.. Terwijl het onderzoek van de politie nog in volle gang is. Zet er dan een meer algemeen artikel neer en discussieer dan gewoon.
Oh, het is geen aanval op jou, maar als het alleen maar hard praten is, dan heb je niks te klagen. Niet baggeren met Turken, ze hebben lekkere kebab en shoarma.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:51 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Lees mijn post nu nog eens..... en dan gewoon terwijl je in- en uitademt.
Ik denk dat het onderzoek zal uitwijzen wat er precies gebeurd isquote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Uiteraard. Dat is altijd zo. Ik denk gewoon dat arme Henk een spasme had en per ongeluk een klap op het (platte) achterhoofd van de Turk gaf.
Het is Almelo.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:57 schreef maickeltje het volgende:
De straat waar het gebeurd is wonen ook eigenlijk geen tokkies
Volgens mij is de relevantie dat de man een turkse achtergrond had voor dat geval van doodslag even gering als dat de buren met wie hij ruzie had 'henk en ingrid' net toevallig heetten..quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:54 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Oh, het is geen aanval op jou, maar als het alleen maar hard praten is, dan heb je niks te klagen. Niet baggeren met Turken, ze hebben lekkere kebab en shoarma.
quote:
Kennelijk ook de beste Haringen van Nederland. Althans, dat hoorde ik vandaag op de radio.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:54 schreef Jellereppe het volgende:
Niet baggeren met Turken, ze hebben lekkere kebab en shoarma.
Dat laatste is inderdaad niet zo relevant, maar de Turkse achtergrond aldus de OP wel. Het is natuurlijk de vraag of dat verhaal klopt en het moet ook netjes uitgezocht worden, maar er wordt wel gesuggereerd dat de problemen niet voortkwamen uit het gedrag van het slachtoffer, maar zijn afkomst.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:01 schreef RM-rf het volgende:
Volgens mij is de relevantie dat de man een turkse achtergrond had voor dat geval van doodslag even gering als dat de buren met wie hij ruzie had 'henk en ingrid' net toevallig heetten..
Klopt! Als dat geen integratie is, dan weet ik het ook niet meer.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:12 schreef DS4 het volgende:
[..]
Kennelijk ook de beste Haringen van Nederland. Althans, dat hoorde ik vandaag op de radio.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:15 schreef Kluts het volgende:
Klopt! Als dat geen integratie is, dan weet ik het ook niet meer.
Wow, leuk om te horen. Turken for live.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:12 schreef DS4 het volgende:
[..]
Kennelijk ook de beste Haringen van Nederland. Althans, dat hoorde ik vandaag op de radio.
Als de Buren niet toevallig ook 'Henk en Ingrid' geheten hadden, en de leuk suggestieve kop: ’Henk en Ingrid hebben hekel aan Turken" vermoed ik dat de krant in zulke situaties volstaat met een eenvoudig eenkolomertje met 'Man in Almelo doodgeslagen na burenruzie'...quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:15 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dat laatste is inderdaad niet zo relevant, maar de Turkse achtergrond aldus de OP wel.
Je moet ook de context lezen. Het gaat erom dat kuthoeren henk en ingrid nederlandse muziek opzetten uit provocatie.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:04 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Schandalig, beetje NL-talige muziek opzetten, wat een discriminerende tokkies
Reageer dan niet.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:53 schreef maickeltje het volgende:
[..]
onee dan kan jij het natuurlijk veeeeeel beter beoordelen...! Weer zo'n onzin reactie dus
Nle muziek is provocatie?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:50 schreef Ephesis het volgende:
[..]
Je moet ook de context lezen. Het gaat erom dat kuthoeren henk en ingrid nederlandse muziek opzetten uit provocatie.
Ik hou er toch ook over op? Ik ging er niet over door hoor.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:55 schreef Netsplitter het volgende:
Dat almere gemekker mag gewoon lekker stoppen.
Voegt werkelijk geen ruk toe aan dit topic voor de rest.
Waar heb jij het over, het gaat over Almelo.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:55 schreef Netsplitter het volgende:
Dat almere gemekker mag gewoon lekker stoppen.
Voegt werkelijk geen ruk toe aan dit topic voor de rest.
Nee. Als je het opzet omdat je het leuk vindt niet.quote:
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee. Als je het opzet omdat je het leuk vindt niet.
Wel als je het opzet om je buren voor de zoveelste keer eens te klieren.
Waaruit maak jij op dat ze het deden als provocatie? Misschien luisteren ze liever niet naar Turkse muziek en zetten daarom hun eigen muziekje op? Dat is meer een reactie op een actie.quote:Als Kara Turkse muziek op had staan, zetten zij Nederlandse smartlappen op
Dat maak ik op uit het feit dat deze mensen hun Turkse buurman al meppen als hij zijn auto in de weg zet, dus ff aanbellen omdat je vindt dat het te hard staat lijkt me niet iets waar deze mensen op gekomen zijn.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:01 schreef Wokkel het volgende:
[..]
[..]
Waaruit maak jij op dat ze het deden als provocatie? Misschien luisteren ze liever niet naar Turkse muziek en zetten daarom hun eigen muziekje op? Dat is meer een reactie op een actie.
Aan de andere kant, dit zijn van die Rijdende Rechter lui, die vinden altijd wel een reden om te kankeren.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:15 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dat laatste is inderdaad niet zo relevant, maar de Turkse achtergrond aldus de OP wel. Het is natuurlijk de vraag of dat verhaal klopt en het moet ook netjes uitgezocht worden, maar er wordt wel gesuggereerd dat de problemen niet voortkwamen uit het gedrag van het slachtoffer, maar zijn afkomst.
Oh ok. En Turkse muziek opzetten is wel top?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee. Als je het opzet omdat je het leuk vindt niet.
Wel als je het opzet om je buren voor de zoveelste keer eens te klieren.
Ben bang van niet. Zie die meppende taxi chauffeur. 20 maanden dus na 1 jaar al weer op straat. Tja, maar dat is de heilige rechtspraak van de al keihard staffende onfeilbare Nle rechters dus daar moet je het maar mee eens zijn.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:05 schreef Nielsch het volgende:
Daag Henk, daaje lekke de rest vaan je leven in de cel maag zitte!
Smartlappen wel ja!quote:
Fixedquote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:05 schreef Nielsch het volgende:
Daag Henk, daaje lekke de rest vaan je leven een paar maanden in de cel maag zitte!
Ok punt voor jou. Maar dat valse kattegejank is nou ook niet echt om over naar huis te schrijven.quote:
jij reageert alsof je Almelo zo goed kent...dat blijkt wel weer.quote:
Ok sorry schat voor mijn te snelle reactiequote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:11 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Met mijn usernaam heeft het niets te maken schat, ik vind het gewoon grappig dat Henk en Ingrid ruzie hebben met de Turkse buren, ik bedoel; mooier komen ze niet hoor. Verder kan ik geen oordeel vellen over de Turkse buurman, is Henk in mijn ogen fout dus zeg het maar.
[..]
Ben ik ook wel benieuwd naar.
Oud-Turkse muziek kan ik ook niet waarderen nee. Maar je hebt ook moderne Turkse muziek en daar zit best iets bij wat te pruimen is.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:15 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Ok punt voor jou. Maar dat valse kattegejank is nou ook niet echt om over naar huis te schrijven.
Even serieus, ik erger me enorm aan je gewoonte om in elke post wel een keer een uitroepteken tussen haakjes te plaatsen. Ik snap niet hoe ik het moet interpreteren en ik vind het vreemd overkomen...(!).quote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:30 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
20 jaar geleden:
Over 20 jaar:
Tja...(!)
Weer zo'n klapjosti die bij elke gelegenheid Wilders erbij moet betrekkenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:26 schreef Marlan het volgende:
Kun je nou echt niet begrijpen dat het niet gaat om het feit dat men naar NL-talige muziek luisterde?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:04 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Schandalig, beetje NL-talige muziek opzetten, wat een discriminerende tokkies
Je wringt jezelf wel heel erg in bochten om er weer zo'n "alles wat Nederlands is wordt gediscrimineerd"-smaakje aan te geven he?quote:
Het gaat er om dat ze uitgerekend op het moment dat de buren Turkse muziek op gingen zetten Nederlandse smartlappen opzetten. Dat is geen provocatie, maar vaak wel een signaal dat ze zich waarschijnlijk ergens tegen wilden verzetten.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:11 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Oh ok. En Turkse muziek opzetten is wel top?
Er zijn weinig andere 'feiten' te bekennen in de OP, dus al het andere verzin je erbij.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:43 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Kun je nou echt niet begrijpen dat het niet gaat om het feit dat men naar NL-talige muziek luisterde?
Daar mag jij je best aan ergeren hoor. Geen enkel probleem.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:29 schreef Merkie het volgende:
[..]
Even serieus, ik erger me enorm aan je gewoonte om in elke post wel een keer een uitroepteken tussen haakjes te plaatsen. Ik snap niet hoe ik het moet interpreteren en ik vind het vreemd overkomen...(!).
DH is degene die met zijn sarcastische opmerking probeert te doen alsof de schrijvers van het artikel alleen al het luisteren naar Nederlandse muziek zien als discriminerend. Wanneer je een beetje begrijpend kunt lezen wordt uit de context goed duidelijk dat de zin die DH quote (zie hieronder) totaal niet zo bedoeld is.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:48 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Er zijn weinig andere 'feiten' te bekennen in de OP, dus al het andere verzin je erbij.
quote:Als Kara Turkse muziek op had staan, zetten zij Nederlandse smartlappen op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |