abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114455810
Hofstad, de enige reden dat jij nu plots de andere kant van het verhaal wilt weten, is omdat het slachtoffer een Turk is en de dader een Hollandse Tokkie.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  vrijdag 20 juli 2012 @ 12:13:53 #277
265283 maickeltje
Nothing to lose
pi_114455828
hij zal wel een tokkie zijn
pi_114455847
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 12:10 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ook dat staat er niet. Kan je nu echt niet lezen of ben je verblind of zo?

Maar goed, neem eens de proef op de som en ga bij een stel gasten op straat eens aankijken totdat ze wat terugzeggen en dan "HOUD JE BEK JOH!" bleren. Succes ^O^
Wat probeer je nou telkens te zeggen? Eerst zeg je dat er niet staat dat zo een reactie een fysieke aanval (doodslaan) uitlokt, vervolgens schrijf je het tegenovergestelde. Als er reacties komen zeg je simpel: dat staat daar niet.

Leg dan is uit wat jij ermee bedoelt.
pi_114455864
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 12:13 schreef KoosVogels het volgende:
Hofstad, de enige reden dat jij nu plots de andere kant van het verhaal wilt weten, is omdat het slachtoffer een Turk is en de dader een Hollandse Tokkie.
Nee omdat er hard geblerd wordt dat het een 'racistische moord' is. Terwijl het gewoon op een uit de hand gelopen burenruzie lijkt.

En dat is ook de reden waarom jij erop duikt: slachtoffer zielige allochtoon, dader PVV Tokkie.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_114455873
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 12:12 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Actie= Deniz geeft grote bek tegen vrouw Henk
Reactie= Henk valt Deniz aan
Ja joh, negeer anders de complete voorgeschiedenis.
pi_114455889
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 12:14 schreef xminator het volgende:

[..]

Wat probeer je nou telkens te zeggen? Eerst zeg je dat er niet staat dat zo een reactie een fysieke aanval (doodslaan) uitlokt, vervolgens schrijf je het tegenovergestelde. Als er reacties komen zeg je simpel: dat staat daar niet.

Leg dan is uit wat jij ermee bedoelt.
Ik zeg niet dat het normaal is dat je daarvoor doodgeslagen wordt, zoals jij suggereerde. Staat er heel duidelijk hoor.
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_114455927
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 12:14 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ja joh, negeer anders de complete voorgeschiedenis.
Waaronder deze?

quote:
Zoon Deniz Kara koopt in 2000 een eengezinswoning in de Almelose Violierstraat, maar hij verhuist twee jaar later vanwege werk naar de Randstad. Zijn ouders nemen de ruime vijf kamerwoning met voor- en achtertuin van hem over. Problemen met achterburen Henk en Ingrid van W. heeft Deniz Kara toen hij er woonde nooit gehad.
pi_114455943
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 12:13 schreef KoosVogels het volgende:
Dat denk ik ook ja. Als een Turk een Nederlander had doodgeslagen, had Hofstadtgruppe vast niet doorgevraagd naar de andere kant van het verhaal.

Volgens mij moet je gewoon leren accepteren dat je in Nederland ook aso's als Henk en Ingrid hebt die goed geïntegreerde, zich fatsoenlijk gedragende Turken doodslaan. Is trouwens sowieso beter: mensen op hun gedrag beoordelen, in plaats van hun afkomst of achtergrond.
pi_114455948
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 12:14 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Nee omdat er hard geblerd wordt dat het een 'racistische moord' is. Terwijl het gewoon op een uit de hand gelopen burenruzie lijkt.

En dat is ook de reden waarom jij erop duikt: slachtoffer zielige allochtoon, dader PVV Tokkie.
Ik beweer niet dat het een racistische moord is, alleen dat jouw rechtvaardiging voor de uitgedeelde klappen onzin is.
pi_114455949
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 12:15 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat het normaal is dat je daarvoor doodgeslagen wordt, zoals jij suggereerde. Staat er heel duidelijk hoor.
Maar dat het wel normaal is dat je gaat vechten/fysiek worden?

Niks rechtvaardigt het om fysiek te worden. Gewoon met je takken van anderen afblijven.
pi_114456238
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 12:16 schreef xminator het volgende:

[..]

Maar dat het wel normaal is dat je gaat vechten/fysiek worden?
Nee rechtvaardigt het niet, maar je moet natuurlijk niet gek staan te kijken dat het bleren van houd je bek vrij makkelijk kan escaleren in een ruzie die dan fysiek kan worden. Lijkt mij dat een ieder die niet volledig autist is en op de zolderkamer zijn leven doorbrengt dat zelf ook wel weet.
quote:
Niks rechtvaardigt het om fysiek te worden. Gewoon met je takken van anderen afblijven.
Dat is natuurlijk ook weer niet waar, maar in dit geval is het zeker niet gerechtvaardigd.
pi_114456274
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 12:16 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik beweer niet dat het een racistische moord is, alleen dat jouw rechtvaardiging voor de uitgedeelde klappen onzin is.
De Turkse gemeenschap suggereert het toch wel: http://www.republiekalloc(...)ische-motieven-moord
pi_114456329
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 11:08 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Begin jij gelijk te rammen als iemand zegt dat jij je bek moet houden?
Koos, hou je bek eens en stop met posten hier.
pi_114456424
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 12:22 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

De Turkse gemeenschap suggereert het toch wel: http://www.republiekalloc(...)ische-motieven-moord
Wat heb ik daarmee te ruften? Je bent met mij aan het discussiëren, niet met die allochtoni's.
pi_114456429
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 12:22 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Het is geen doelbewuste moord, het zijn fatale klappen geweest. Dat Henk en Ingrid een hekel aan Turken hebben, is bekend. Maar het is primair een uit de hand gelopen ruzie met fatale gevolgen; het racistische motief is niet relevant. Dat zou alleen meespelen bij een doelgerichte moord.
pi_114456454
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 12:25 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wat heb ik daarmee te ruften? Je bent met mij aan het discussiëren, niet met die allochtoni's.
Dat is de tendens he, daarom gooi ik wat van mijn beroemde analyses en nuanceringen in de strijd.
  vrijdag 20 juli 2012 @ 12:27:09 #292
265283 maickeltje
Nothing to lose
pi_114456486
quote:
15s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 12:16 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Dat denk ik ook ja. Als een Turk een Nederlander had doodgeslagen, had Hofstadtgruppe vast niet doorgevraagd naar de andere kant van het verhaal.

Volgens mij moet je gewoon leren accepteren dat je in Nederland ook aso's als Henk en Ingrid hebt die goed geïntegreerde, zich fatsoenlijk gedragende Turken doodslaan. Is trouwens sowieso beter: mensen op hun gedrag beoordelen, in plaats van hun afkomst of achtergrond.
Een waar woord.. _O_
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  vrijdag 20 juli 2012 @ 12:31:09 #294
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_114456661
Altijd weer die racisten die elkaars gedrag goedpraten. Nooit hoor je eens een excuus uit de racistengemeenschap of nemen ze afstand van de daden van hun mederacisten. :N
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_114456826
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 12:21 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Nee rechtvaardigt het niet, maar je moet natuurlijk niet gek staan te kijken dat het bleren van houd je bek vrij makkelijk kan escaleren in een ruzie die dan fysiek kan worden. Lijkt mij dat een ieder die niet volledig autist is en op de zolderkamer zijn leven doorbrengt dat zelf ook wel weet.

[..]

Dat is natuurlijk ook weer niet waar, maar in dit geval is het zeker niet gerechtvaardigd.
Vrij makkelijk :')? Je bent gewoon een tokkie 1st class als je door: "houd je bek" getriggered wordt om iemand te wurgen.
pi_114456880
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 12:31 schreef Perrin het volgende:
Altijd weer die racisten die elkaars gedrag goedpraten. Nooit hoor je eens een excuus uit de racistengemeenschap of nemen ze afstand van de daden van hun mederacisten. :N
Ach ja, neem het hem niet kwalijk. Volgens mij komt hij nooit buiten en overigens denk ik ook dat hij zelf nog nooit allochtonen in levende lijve heeft ontmoet.
pi_114457002
quote:
Ziet er inderdaad uit als een echt ASO-familie...

Nee dus.

En dat er een sfeer van haat en afkeer heerst in dit land waardoor dit soort dingen kunnen plaatsvinden is terecht opgemerkt.
pi_114457230
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 12:35 schreef xminator het volgende:

[..]

Vrij makkelijk :')? Je bent gewoon een tokkie 1st class als je door: "houd je bek" getriggered wordt om iemand te wurgen.
Die familie Kara woont zo te zien aan een drukke doorgaande weg, die ook nog her-ingericht wordt/werd, met maar aan 1 kant van de weg parkeerplaatsen. En dan gaan deze mensen lopen zeuren als ze de auto af en toe bij hen in de straat zetten? Wie denken ze wel niet dat ze zijn?
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  vrijdag 20 juli 2012 @ 12:48:33 #299
265283 maickeltje
Nothing to lose
pi_114457394
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 12:44 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Die familie Kara woont zo te zien aan een drukke doorgaande weg, die ook nog her-ingericht wordt/werd, met maar aan 1 kant van de weg parkeerplaatsen. En dan gaan deze mensen lopen zeuren als ze de auto af en toe bij hen in de straat zetten? Wie denken ze wel niet dat ze zijn?
klopt drukke straat, aan 1 kant parkeren. ze wonen naast een postkantoor waar je ook nog eens een pinautomaat hebt dus veel mensen die daar de auto neerzetten
pi_114457395
quote:
6s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 12:26 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Dat is de tendens he, daarom gooi ik wat van mijn beroemde analyses en nuanceringen in de strijd.
Ik begrijp dat je opgewonden raakt van deze gebeurtenis , maar je valt nu wel voor heel Fok door de mand.
Ik zou wel aan mijn reputatie denken als ik jou was.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')