En of degene die jou uitscheldt toevallig een fan is van Allah, nietwaar?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:11 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Neuh. Niet perse. Hangt van de gehele situatie/voorgeschiedenis af he.
werd er kankerbek gezegd?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:10 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
In een woordenwisseling schreeuwen dat je lekker je (kanker)bek dicht moet houden is natuurlijk gewoon schelden.
En hoe rood het voor je ogen ziet.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:11 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Neuh. Niet perse. Hangt van de gehele situatie/voorgeschiedenis af he.
Ik begrijp dat het in bible-belt kringen normaal is tegen mensen te schreeuwen dat ze hun bek moeten houden.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oh, dan zag ik het eerste instantie toch goed.
Maar goed, ik begrijp dat het in Tokkie-kringen normaal is om direct beginnen te rammen als iemand zegt dat je je bek moet houden.
Ik heb geen idee hoe men in de bible belt reageert.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:13 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik begrijp dat het in bible-belt kringen normaal is tegen mensen te schreeuwen dat ze hun bek moeten houden.
Nee hoor, maar jij en je vrindje Remlof mogen het gewoon over het onderwerp hebben ipv over mij.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En of degene die jou uitscheldt toevallig een fan is van Allah, nietwaar?
ga je hier nog antwoord op geven hofstadtgruppe?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:12 schreef maickeltje het volgende:
[..]
werd er kankerbek gezegd?
En je moet je bek houden is geen schelden. het is een ordinaire manier van iemand vragen zijn mond te houden.
En die manier kan ik mij goed voorstellen van deniz.
En al zou je het schelden vinden...prima
is dat een reden iemand te wurgen?
Is dat een reden om op iemand in te slaan?
Het is zeker geen reden iemand dood te slaan nee. Maar het plaatst het hele verhaal al in iets ander perspectief. Want er wordt geopperd dat het slachtoffer doodgeslagen werd omdat hij Turk is terwijl nu blijkt dat de zoon des huizes een opgewonden standje is (met blijkbaar een half hooligan verleden) die ruzie krijgt met de buurvrouw omdat hij z'n auto neerpleurt en begint te schreeuwen dat ze dr bek moet houden. Vanuit daar is het geëscaleerd zo te zien.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:20 schreef maickeltje het volgende:
[..]
ga je hier nog antwoord op geven hofstadtgruppe?
- Fanatieke voetbalsupporter = geen halve hooligan.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:24 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Het is zeker geen reden iemand dood te slaan nee. Maar het plaatst het hele verhaal al in iets ander perspectief. Want er wordt geopperd dat het slachtoffer doodgeslagen werd omdat hij Turk is terwijl nu blijkt dat de zoon des huizes een opgewonden standje is (met blijkbaar een half hooligan verleden) die ruzie krijgt met de buurvrouw omdat hij z'n auto neerpleurt en begint te schreeuwen dat ze dr bek moet houden. Vanuit daar is het geëscaleerd zo te zien.
Haha geweldig, je negeert ook gewoon de bovenstaande post.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:58 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Tegen iemand houd je bek schreeuwen is normaal natuurlijk.
het heeft geen nut een discussie met hem aan te gaan....quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Haha geweldig, je negeert ook gewoon de bovenstaande post.
Meneer maakt op dit forum voor van alles uit, maar gaat hier moeilijk lopen doen over 'houd je bek'.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:02 schreef maickeltje het volgende:
[..]
het heeft geen nut een discussie met hem aan te gaan....
je heeft hem 10 feiten op een rij en hij valt terug op houd je bek.
Eh nee? Die komt nb uit mijn linkje.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Haha geweldig, je negeert ook gewoon de bovenstaande post.
Klopt, als iemand dat zegt mag je ze doodslaan.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:58 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Tegen iemand houd je bek schreeuwen is normaal natuurlijk.
Hoor haar, als iemand non stop scheld (on-line) ben jij het wel, maar je begrijpt hopelijk wel dat als je op straat tegen iemand die tegen je begint 'HOUD JE BEK' gaat schreeuwen dat een grote kans op een ruzie oplevert? Of is dat te ingewikkeld?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Meneer maakt op dit forum voor van alles uit, maar gaat hier moeilijk lopen doen over 'houd je bek'.
Dat staat daar niet.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:04 schreef xminator het volgende:
[..]
Klopt, als iemand dat zegt mag je ze doodslaan.
je bent gewoon triest, je valt nu alweer terug op houd je bek...krijg je er een stijve plassert van ofzo?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:05 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Hoor haar, als iemand non stop scheld (on-line) ben jij het wel, maar je begrijpt hopelijk wel dat als je op straat tegen iemand die tegen je begint 'HOUD JE BEK' gaat schreeuwen dat een grote kans op een ruzie oplevert? Of is dat te ingewikkeld?
Nee, jij wel?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:05 schreef maickeltje het volgende:
[..]
je bent gewoon triest, je valt nu alweer terug op houd je bek...krijg je er een stijve plassert van ofzo?
Ik ben wel benieuwd naar de andere kant van het verhaal, want het is een vrij eenzijdig stuk wat alleen van 1 kant de boel belicht en ik wil wel eens weten hoe dat gevecht nou is gegaan en wie de 1e klappen gaf.quote:Dan hoort Deniz ineens schreeuw. Haar echtgenoot Henk van W. komt op hem afrennen. Hij neemt zich voor de 60-jarige man niets te doen. Hij verwacht alleen niet dat Van W. hem direct bij zijn lurven grijpt en begint te slaan. Dan verliest ook hij zijn beheersing en wordt er over en weer gemept. Ook Ingrid van W. mengt zich in het gevecht en slaat Kara van achteren. Deniz: ‘Ik weet wat ik moet doen om iemand van me af te houden en te laten stoppen met slaan. Op een gegeven moment zakte Van W. iets in elkaar. Toen stopten ik en zijn vrouw ook.’
Je hebt toch echt een beste steek los als je begint te matten wanneer iemand houd je bek roept.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:05 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Hoor haar, als iemand non stop scheld (on-line) ben jij het wel, maar je begrijpt hopelijk wel dat als je op straat tegen iemand die tegen je begint 'HOUD JE BEK' gaat schreeuwen dat een grote kans op een ruzie oplevert? Of is dat te ingewikkeld?
Ook dat staat er niet. Kan je nu echt niet lezen of ben je verblind of zo?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je hebt toch echt een beste steek los als je begint te matten wanneer iemand houd je bek roept.
Actie - Reactie.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:07 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nee, jij wel?
FEIT is dat de zoon begint met schelden en ook gewoon gezellig aan het meppen is. Zo zelfs dat de buurman neergaat:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar de andere kant van het verhaal, want het is een vrij eenzijdig stuk wat alleen van 1 kant de boel belicht en ik wil wel eens weten hoe dat gevecht nou is gegaan en wie de 1e klappen gaf.
Actie= Deniz geeft grote bek tegen vrouw Henkquote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:11 schreef maickeltje het volgende:
[..]
Actie - Reactie.
Jij type hier alleen de reactie maar de actie laat je achter wege.
Actie = Henk valt Deniz aan en wurgt hem.
Reacite= Deniz verdedigd zich.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |