Dat zeg ik al een paar posts inderdaad dat die niet in 1941 uit gratie is geraaktquote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
[..]
Daarom begreep ik deze post van je niet. Die klopt dus niet.
In 41 verloor de wehrmacht al flink wat manschappen in het oosten maar het werd pas kritiek in 43.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:29 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Die verliezen kwamen toch pas later tijdens de oorlog?
Niet al in '41 toch?
Ah ok.quote:Op zondag 8 juli 2012 08:57 schreef Woestijnvos het volgende:
[..]
In 41 verloor de wehrmacht al flink wat manschappen in het oosten maar het werd pas kritiek in 43.
quote:
Nee hoor, de zgn redders van Hitles zijn een hoax, zou ook al een Brit geweest zijn die hem gered had.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 09:33 schreef BrandX het volgende:
mss dat hij tijdens WO1 Hitler's leven heeft gered een keertje?
zal wel altijd gissen blijven denk ik.
De mannen hebben in hetzelfde regiment 16.RIR gediend.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 10:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik hou het er op dat het met de ervaringen/herinneringen aan het front bij Ieper te maken heeft.
Ik denk dat het uit de gratie raken van Wiedemann de oorzaak was van het beeindigen van de bescherming van Hess.quote:Es war dieselbe Abteilung, in der auch Adolf Hitler als Meldegänger eingesetzt und dessen Vorgesetzter Wiedemann war. Auf diesem Weg lernten sich die beiden Männer kennen.
Vooral plaatsen als je wat tegenkomtquote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:29 schreef Cobra4 het volgende:
Wel interessant dit hele verhaal trouwens. Zeker nu er steeds meer informatie boven tafel komt.
http://necrometrics.com/20c5m.htm#Secondquote:Op zondag 8 juli 2012 09:20 schreef Woestijnvos het volgende:
[..]ik heb ergens eens een lijst gezien met de verlies cijfers maar kan het niet meer vinden waren er toch heel wat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |