Vrouwen neit hoorquote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:58 schreef Saind het volgende:
Alle Hongaren zijn lelijk, allemaal, stuk voor stuk
Saind arriveert op vakantiebestemming en gaat gelijk even status op VBL Slowchat updatenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:58 schreef Saind het volgende:
Alle Hongaren zijn lelijk, allemaal, stuk voor stuk
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Saind arriveert op vakantiebestemming en gaat gelijk even status op VBL Slowchat updaten
Ik neem mijn telefoon niet eens mee op vakantiequote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:27 schreef Tarado het volgende:
[..]Onbegrijpelijk hoe belangrijk sommige mensen FOK vinden
Oké dat gaat wel te verquote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik neem mijn telefoon niet eens mee op vakantie
Je was die held toch niet waardquote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:52 schreef Doublepain het volgende:
Het is tijd om vaarwel te zeggen tegen BMI
Waarom zou je, je hebt toch nooit beltegoedquote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik neem mijn telefoon niet eens mee op vakantie
Heb gewoon een aboquote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waarom zou je, je hebt toch nooit beltegoed
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:52 schreef Doublepain het volgende:
Het is tijd om vaarwel te zeggen tegen BMI
BMI?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik mag hem op één of andere manier niet.
rasistquote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik mag hem op één of andere manier niet.
Blake is verre van neger. Al is hij wel een half bloedje.quote:
Blake.quote:
Toen ik nog studeerde was Pizzahut op het station dé ontmoetingsplek voor Somaliërs. Je verstond niks van dat gebrabbel, behalve het woord beltegoedquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The white man with black blood![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Toen ik nog studeerde was Pizzahut op het station dé ontmoetingsplek voor Somaliërs. Je verstond niks van dat gebrabbel, behalve het woord beltegoed
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]Hij kan echt goed dunken. Maar dat is ook echt alles.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The white man with black blood![]()
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |