Je was die held toch niet waardquote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:52 schreef Doublepain het volgende:
Het is tijd om vaarwel te zeggen tegen BMI
Waarom zou je, je hebt toch nooit beltegoedquote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik neem mijn telefoon niet eens mee op vakantie
Heb gewoon een aboquote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waarom zou je, je hebt toch nooit beltegoed
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:52 schreef Doublepain het volgende:
Het is tijd om vaarwel te zeggen tegen BMI
BMI?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik mag hem op één of andere manier niet.
rasistquote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik mag hem op één of andere manier niet.
Blake is verre van neger. Al is hij wel een half bloedje.quote:
Blake.quote:
Toen ik nog studeerde was Pizzahut op het station dé ontmoetingsplek voor Somaliërs. Je verstond niks van dat gebrabbel, behalve het woord beltegoedquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The white man with black blood![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Toen ik nog studeerde was Pizzahut op het station dé ontmoetingsplek voor Somaliërs. Je verstond niks van dat gebrabbel, behalve het woord beltegoed
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]Hij kan echt goed dunken. Maar dat is ook echt alles.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The white man with black blood![]()
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Ajax zit in de Lutte, wat deed Ferguson in Amsterdam danquote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:01 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Ferguson zat weer in Amsterdam om hem.. Het is tijd dat hij weggaat
Zijn shitfacequote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij kan echt goed dunken. Maar dat is ook echt alles.
Vragen aan het bestuur hoeveel ze willen, hij gaf zelfs een blanco chequequote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ajax zit in de Lutte, wat deed Ferguson in Amsterdam dan
Minimaal 30miljoen vragen voor die geweldenaarquote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Vragen aan het bestuur hoeveel ze willen, hij gaf zelfs een blanco cheque
Dat is zijn shirtje + handtekening waard jaquote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Minimaal 30miljoen vragen voor die geweldenaar
Met zijn handtekening tekent ie een contractquote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat is zijn shirtje + handtekening waard ja
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Met zijn handtekening tekent ie een contract
[ afbeelding ]
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:01 schreef stevenmac26 het volgende:
Madame_Paon heeft om duistere redenen haat aan voetbal terwijl het overduidelijk is dat een beetje sporten geen kwaad kan, en zeker niet voor haar
quote:
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:11 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ben je 12 jaar oud? Je gedraagt je namelijk wel zo.
Vraag mij af waar ze zich mee bemoeitquote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:15 schreef Happel het volgende:
Best een schatje hoor die Madame_Paon. Kan altijd zo gezellig uit de hoek komen.
Ze wilt gewoon een beef.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Vraag mij af waar ze zich mee bemoeit
Doen alle vrouwen dat niet? Zich bemoeien met dingen waar ze eigenlijk gewoon hun bek moeten houden en opkankeren.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Vraag mij af waar ze zich mee bemoeit
Goed puntquote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:16 schreef Happel het volgende:
[..]
Doen alle vrouwen dat niet? Zich bemoeien met dingen waar ze eigenlijk gewoon hun bek moeten houden en opkankeren.
Knappe vrouwen mogen dat.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:16 schreef Happel het volgende:
[..]
Doen alle vrouwen dat niet? Zich bemoeien met dingen waar ze eigenlijk gewoon hun bek moeten houden en opkankeren.
Lekker generaliseren, net alsof sommige mannen dat soort praktijken nooit doen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:16 schreef Happel het volgende:
[..]
waar bemoei jij je mee?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Lekker generaliseren, net alsof sommige mannen dat soort praktijken nooit doen.
Als jullie 2 uur achter elkaar praten, dan proberen wij tenminste met een oplossing te komen. Maar dat willen jullie weer niet.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Lekker generaliseren, net alsof sommige mannen dat soort praktijken nooit doen.
Verwachte reactie.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
waar bemoei jij je mee?
Je weet niet waar het om gaat flipsels
Wie is jullie? En oplossing voor wat? Wees eens duidelijk man.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:20 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Als jullie 2 uur achter elkaar praten, dan proberen wij tenminste met een oplossing te komen. Maar dat willen jullie weer niet.
Zware leven.
je vindt haar gezeur terecht of ons gezeur op haar?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Verwachte reactie.
En toevallig heb ik madam dingest gezeur wel meegekregen dus ik weet wel waar het over gaat en dat vind ik ook terecht. Om nou alle vrouwen in hetzelfde hokje te douwen als haar, vind ik jammer.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Verwachte reactie.
En toevallig heb ik madam dingest gezeur wel meegekregen dus ik weet wel waar het over gaat en dat vind ik ook terecht. Om nou alle vrouwen in hetzelfde hokje te douwen als haar, vind ik jammer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |