SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Nibb-It : 12 juli
Remco026 : 12 juli
M.K: 1 september
Rave_NL: 10 december
Statistieken vorige maand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Topicreeks: DEF SC
En die van jou maar daar ging t niet om. Ik vroeg gisteravond wat en daar gaat t nu nog over omdat ik afwezig was de afgelopen ± 24u.quote:
quote:
En traagquote:
Wie de fuck ben jij eigenlijk? Dat heb ik nooit begrepen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]zo lang nodig hebben om te openen.... zouden de mariniers kunnen zijn
Ik had het over abstracte kunst: COBRA en al die andere crap.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:45 schreef Thaboel het volgende:
[..]
En jij bent een pcgame makende muziekhippie!
Tja, Clan ging vroegtijdig met pensioen, want die had zich voorgenomen om mijn hele doopceel door te lichtenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:48 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Wie de fuck ben jij eigenlijk? Dat heb ik nooit begrepen.
En ik over pc game muziek en al die andere crapquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:49 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik had het over abstracte kunst: COBRA en al die andere crap.
Een game is niks zonder audioquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:50 schreef Thaboel het volgende:
[..]
En ik over pc game muziek en al die andere crap
Niet alleen volkomen langs de vraag lullen, maar zelfs zo dat het nuchter niet te volgen valt.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tja, Clan ging vroegtijdig met pensioen, want die had zich voorgenomen om mijn hele doopceel door te lichten
Ja, want ik moest hier schenken....quote:
Ja, een KUBuquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:51 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Niet alleen volkomen langs de vraag lullen, maar zelfs zo dat het nuchter niet te volgen valt.
Burger zeker?
En de SC is beter zonder samquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nah, Sam is wel leukquote:
Zie het als een proeftijd. Zodra je terug bent stemmen we wel of we je terug willen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:53 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Dan heb je de komende 2 weken geluk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |