Hij zat niet op zijn eigen fiets..quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:30 schreef Gremen het volgende:
Toch raar dat hij die groep nog moet laten gaan
Waarom? Hij reed toen ( als ik me niet vergis ) op de fiets van Luis Leon Sanchez. Dus tsja...quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:30 schreef Gremen het volgende:
Toch raar dat hij die groep nog moet laten gaan
Bron? De snackbar?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Situatie van Poels schijnt levensbedreigend te zijn.
Een fiets waarbij het zadel zo'n 10 cm lager staat. En dat is een gigantisch groot verschil.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:31 schreef JC14 het volgende:
[..]
Waarom? Hij reed toen ( als ik me niet vergis ) op de fiets van Luis Leon Sanchez. Dus tsja...
grappig man.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Situatie van Poels schijnt levensbedreigend te zijn.
Danny Nelissen zegt dat bij TdJ hoor ik viaviaquote:
Precies wat ik ook bedoelde.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:33 schreef TheArt het volgende:
[..]
Een fiets waarbij het zadel zo'n 10 cm lager staat. En dat is een gigantisch groot verschil.
TdJquote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Danny Nelissen zegt dat bij TdJ hoor ik viavia
Helaas is dit geen grap.quote:
Je hoeft het niet te geloven.quote:
Het is voorlopig gewoon niet waar. Dat DACHT Nelissen. Hij had geen informatie. De laatste informatie kwam uit het ziekenhuis: stabiel, niets levensbedreigend.quote:
Gewoon even in [img] zetten?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:33 schreef reddevil1408 het volgende:
pic.twitter.com/EOp83M5k
Tom Danielson
gastquote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je hoeft het niet te geloven.
Situatie is wel stabiel, maar hopen dat het beter gaat dus.
Ah, ok. Beter om te horen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:35 schreef TheArt het volgende:
[..]
Het is voorlopig gewoon niet waar. Dat DACHT Nelissen. Hij had geen informatie. De laatste informatie kwam uit het ziekenhuis: stabiel, niets levensbedreigend.
Ook de berichten van Vacansoleil op Twitter laten helemaal geen levensbedreigende situatie zien.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |