abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113832772

Tijdens de tour iedere avond zo rond de klok van 23.00 op Nederland 1.

Voor verhalen van de crew: http://backstage.united4all.nl/Backstage/Home.html
En foto's van dezelfde groep: http://www.flickr.com/photos/unitedmp/sets/72157630295074790/
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_113832784
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 00:13 schreef Keauning het volgende:
Gaan ze nu voetbal met wielrennen vergelijken.

Please. :')
Het gaat me om de arrogantie waarmee heel veel mensen in de voetbalwereld, maar ook de voetbalfans die een bloedhekel hebben aan wielrennen, tegen de wielersport aankijken. Echt gadverdamme, de arrogantie spat ervan af. In het voetbal gebeurt niets verkeerds en als er toch iets verkeerds gebeurd dan houden we toch gewoon met zijn allen onze bek en vegen we het onder het tapijt.

Echt :r
pi_113832866
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 00:16 schreef TheArt het volgende:

[..]

Het gaat me om de arrogantie waarmee heel veel mensen in de voetbalwereld, maar ook de voetbalfans die een bloedhekel hebben aan wielrennen, tegen de wielersport aankijken. Echt gadverdamme, de arrogantie spat ervan af. In het voetbal gebeurt niets verkeerds en als er toch iets verkeerds gebeurd dan houden we toch gewoon met zijn allen onze bek en vegen we het onder het tapijt.

In het voetbal heb je er ook vrij weinig aan, dus ivm wielrennen gebeurt er ook nauwelijks wat verkeerds. En als we over een doofpot gaan praten, dan komt wielrennen nog altijd met stipt op één.
pi_113832869
quote:

[..]

Ik heb een hekel aan mensen die alles over een kam scheren......

Over dat fan gebeuren..
Groot fan van User Wotte
pi_113832879
Mart.....laat die pen nou eens met rust :D
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_113832885
quote:

[..]

Dus als een voetbalfan een hekel aan wielrennen heeft is hij arrogant in jouw optiek omdat er ook dingen fout zijn in het voetbal? :D
pi_113832949
quote:

[..]

Je zag het al bij TdJ net. Danny zegt dat er in het voetbal nauwelijks gecontroleerd wordt. Genee en Spijkerman wimpelen het af en zeggen dat er weldegelijk gecontroleerd word en de discussie is gedaan.

Er wordt smakelijk gelachen om de anekdotes van Johan Derksen, die doodleuk verklaard vroeger regelmatig van de foute pilletjes gesnoept heeft.
  vrijdag 6 juli 2012 @ 00:19:38 #8
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_113832958
quote:

[..]

Ik hou van wielrennen.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_113833015
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 00:17 schreef Keauning het volgende:

[..]

In het voetbal heb je er ook vrij weinig aan, dus ivm wielrennen gebeurt er ook nauwelijks wat verkeerds.
Lolwhut? Zelfde argument als in het tennis. Het is technische sport, dus voegt doping weinig toe. Tuurlijk.
pi_113833093
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 00:19 schreef marcodej het volgende:

[..]

Je zag het al bij TdJ net. Danny zegt dat er in het voetbal nauwelijks gecontroleerd wordt. Genee en Spijkerman wimpelen het af en zeggen dat er weldegelijk gecontroleerd word en de discussie is gedaan.

Er wordt smakelijk gelachen om de anekdotes van Johan Derksen, die doodleuk verklaard vroeger regelmatig van de foute pilletjes gesnoept heeft.
Wat is je punt nou precies?
pi_113833142
Hoeveel wordt er in het voetbal dan gecontroleerd? Ik hoor er nooit wat over, dat klopt.

Maar ik wist ook bijvoorbeeld niet eens dat Formule 1 coureurs elke dag whereabouts moeten invullen en regelmatig gecontroleerd worden, op dezelfde manier als wielrenners, aldus Alonso (en dat is een enorme wielerliefhebber). Het is niet zo dat iets niet gebeurd als het niet bekend is.
pi_113833177
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 00:20 schreef marcodej het volgende:

[..]

Lolwhut? Zelfde argument als in het tennis. Het is technische sport, dus voegt doping weinig toe. Tuurlijk.
Kun je lachen wat je wilt, maar het is voor een groot gedeelte zo. Techniek en inzicht krijg je niet van doping. Voetbal is voor een groot gedeelte hierop gebaseerd. Bij wielrennen is het fysieke aspect gewoon zooo veel meer belangrijk.
  vrijdag 6 juli 2012 @ 00:24:33 #13
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_113833196
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 00:23 schreef Panthera. het volgende:
Hoeveel wordt er in het voetbal dan gecontroleerd? Ik hoor er nooit wat over, dat klopt.

Maar ik wist ook bijvoorbeeld niet eens dat Formule 1 coureurs elke dag whereabouts moeten invullen en regelmatig gecontroleerd worden, op dezelfde manier als wielrenners, aldus Alonso (en dat is een enorme wielerliefhebber). Het is niet zo dat iets niet gebeurd als het niet bekend is.
Valt wel mee bij F1 man.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_113833207
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 00:23 schreef Panthera. het volgende:

Nou, op het EK werd de Nederlandse selectie nog geheel in hun hotel gecontroleerd meen ik. Ook verhaaltje van Bouma is bekend.
  vrijdag 6 juli 2012 @ 00:24:57 #15
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_113833211
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 00:24 schreef Keauning het volgende:

[..]

Kun je lachen wat je wilt, maar het is voor een groot gedeelte zo. Techniek en inzicht krijg je niet van doping. Voetbal is voor een groot gedeelte hierop gebaseerd. Bij wielrennen is het fysieke aspect gewoon zooo veel meer belangrijk.
Na elke wedstrijd is er wel een dopingcontrole voor een paar spelers :)
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_113833220
Het is wel zo dat je techniek veel beter kan gebruiken als je niet moe bent, of minder moe dan de tegenstander. Het zal misschien minder voordeel opleveren, maar ook voetballers hebben wel degelijk voordeel bij doping.
pi_113833234
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 00:24 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Valt wel mee bij F1 man.
Hoe bedoel je dit? Wat valt mee? Gebruik, controle?
pi_113833245
quote:

[..]

Net als in het wielrennen hoorde ik vandaag is er na elke wedstrijd een loting tussen alle spelers voor een plasje.
  vrijdag 6 juli 2012 @ 00:25:57 #19
321038 feeling_sinister
ABC-Always Be Closing
pi_113833254
quote:

[..]

Staat niet in vergelijking met de off-competition controles in het wielrennen.
"Do you still smoke a lot of pot?" "Oh, every day. But not a lot."
"Our first assignment is a documentary. They're like real movies but with ugly people."
"Well, I gotta go learn a bunch of people's names before I fire them."
  vrijdag 6 juli 2012 @ 00:26:10 #20
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_113833265
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 00:25 schreef Panthera. het volgende:

[..]

Hoe bedoel je dit? Wat valt mee? Gebruik, controle?
Controle. Doping heeft voor F1 coureurs niet zo veel effect, vandaar dat de nood ook een stuk minder is.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_113833275
quote:

[..]

Omdat het veel minder belangrijk is, wilt niet zeggen dat er niet op gecontroleerd moet worden. Dat hoor je mij ook niet zeggen.
  vrijdag 6 juli 2012 @ 00:26:47 #22
6941 APK
Factual, I think.
pi_113833289
Verhalen over dope zijn ook goed voor de kijkcijfers.
Hoort er gewoon bij.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  vrijdag 6 juli 2012 @ 00:26:48 #23
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_113833290
quote:
6s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 00:25 schreef feeling_sinister het volgende:

[..]

Staat niet in vergelijking met de off-competition controles in het wielrennen.
Klopt, maar dat is ook onzin omdat doping voor een lange periode in je lichaam blijft, dus is de random check overal ook geldverspilling.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_113833298
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 00:18 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Dus als een voetbalfan een hekel aan wielrennen heeft is hij arrogant in jouw optiek omdat er ook dingen fout zijn in het voetbal? :D
Och de ´voetbalfans die een hekel hebben aan wielrennen´ doet er niet heel veel toe en had ik beter kunnen weglaten.
En over dat over één kam scheren. Dat wordt toch met wielrenners zelf ook gedaan? Wielrenners zijn toch ook allemaal doodordinaire slikkers?

quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 00:24 schreef Keauning het volgende:

[..]

Oh wat is dit vreselijk naïef. In het tennis zijn er een aantal jaar terug een slootje Argentijnen betrapt, die het nog goed deden ook. Coria, Canas, Puerta, noem ze maar op. Waarom? Omdat doping niet zou helpen? Kom nou toch op zeg.
pi_113833326
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 00:26 schreef TheArt het volgende:

[..]

Och de ´voetbalfans die een hekel hebben aan wielrennen´ doet er niet heel veel toe en had ik beter kunnen weglaten.
En over dat over één kam scheren. Dat wordt toch met wielrenners zelf ook gedaan? Wielrenners zijn toch ook allemaal doodordinaire slikkers?

[..]

Oh wat is dit vreselijk naïef. In het tennis zijn er een aantal jaar terug een slootje Argentijnen betrapt, die het nog goed deden ook. Coria, Canas, Puerta, noem ze maar op. Waarom? Omdat doping niet zou helpen? Kom nou toch op zeg.
Zeg ook niet dat het niet helpt, leer eens lezen. Daarbij heb ik het niet over tennis, maar over voetbal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')