Het gaat me om de arrogantie waarmee heel veel mensen in de voetbalwereld, maar ook de voetbalfans die een bloedhekel hebben aan wielrennen, tegen de wielersport aankijken. Echt gadverdamme, de arrogantie spat ervan af. In het voetbal gebeurt niets verkeerds en als er toch iets verkeerds gebeurd dan houden we toch gewoon met zijn allen onze bek en vegen we het onder het tapijt.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:13 schreef Keauning het volgende:
Gaan ze nu voetbal met wielrennen vergelijken.
Please.
In het voetbal heb je er ook vrij weinig aan, dus ivm wielrennen gebeurt er ook nauwelijks wat verkeerds. En als we over een doofpot gaan praten, dan komt wielrennen nog altijd met stipt op één.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:16 schreef TheArt het volgende:
[..]
Het gaat me om de arrogantie waarmee heel veel mensen in de voetbalwereld, maar ook de voetbalfans die een bloedhekel hebben aan wielrennen, tegen de wielersport aankijken. Echt gadverdamme, de arrogantie spat ervan af. In het voetbal gebeurt niets verkeerds en als er toch iets verkeerds gebeurd dan houden we toch gewoon met zijn allen onze bek en vegen we het onder het tapijt.
Echt
Ik heb een hekel aan mensen die alles over een kam scheren......quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:16 schreef TheArt het volgende:
[..]
Het gaat me om de arrogantie waarmee heel veel mensen in de voetbalwereld, maar ook de voetbalfans die een bloedhekel hebben aan wielrennen, tegen de wielersport aankijken. Echt gadverdamme, de arrogantie spat ervan af. In het voetbal gebeurt niets verkeerds en als er toch iets verkeerds gebeurd dan houden we toch gewoon met zijn allen onze bek en vegen we het onder het tapijt.
Echt
Dus als een voetbalfan een hekel aan wielrennen heeft is hij arrogant in jouw optiek omdat er ook dingen fout zijn in het voetbal?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:16 schreef TheArt het volgende:
[..]
Echt
Je zag het al bij TdJ net. Danny zegt dat er in het voetbal nauwelijks gecontroleerd wordt. Genee en Spijkerman wimpelen het af en zeggen dat er weldegelijk gecontroleerd word en de discussie is gedaan.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:16 schreef TheArt het volgende:
[..]
Echt
Ik hou van wielrennen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:16 schreef TheArt het volgende:
[..]
Echt
Lolwhut? Zelfde argument als in het tennis. Het is technische sport, dus voegt doping weinig toe. Tuurlijk.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:17 schreef Keauning het volgende:
[..]
In het voetbal heb je er ook vrij weinig aan, dus ivm wielrennen gebeurt er ook nauwelijks wat verkeerds.
Wat is je punt nou precies?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:19 schreef marcodej het volgende:
[..]
Je zag het al bij TdJ net. Danny zegt dat er in het voetbal nauwelijks gecontroleerd wordt. Genee en Spijkerman wimpelen het af en zeggen dat er weldegelijk gecontroleerd word en de discussie is gedaan.
Er wordt smakelijk gelachen om de anekdotes van Johan Derksen, die doodleuk verklaard vroeger regelmatig van de foute pilletjes gesnoept heeft.
Kun je lachen wat je wilt, maar het is voor een groot gedeelte zo. Techniek en inzicht krijg je niet van doping. Voetbal is voor een groot gedeelte hierop gebaseerd. Bij wielrennen is het fysieke aspect gewoon zooo veel meer belangrijk.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:20 schreef marcodej het volgende:
[..]
Lolwhut? Zelfde argument als in het tennis. Het is technische sport, dus voegt doping weinig toe. Tuurlijk.
Valt wel mee bij F1 man.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:23 schreef Panthera. het volgende:
Hoeveel wordt er in het voetbal dan gecontroleerd? Ik hoor er nooit wat over, dat klopt.
Maar ik wist ook bijvoorbeeld niet eens dat Formule 1 coureurs elke dag whereabouts moeten invullen en regelmatig gecontroleerd worden, op dezelfde manier als wielrenners, aldus Alonso (en dat is een enorme wielerliefhebber). Het is niet zo dat iets niet gebeurd als het niet bekend is.
Nou, op het EK werd de Nederlandse selectie nog geheel in hun hotel gecontroleerd meen ik. Ook verhaaltje van Bouma is bekend.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:23 schreef Panthera. het volgende:
Hoeveel wordt er in het voetbal dan gecontroleerd? Ik hoor er nooit wat over, dat klopt.
Maar ik wist ook bijvoorbeeld niet eens dat Formule 1 coureurs elke dag whereabouts moeten invullen en regelmatig gecontroleerd worden, op dezelfde manier als wielrenners, aldus Alonso (en dat is een enorme wielerliefhebber). Het is niet zo dat iets niet gebeurd als het niet bekend is.
Na elke wedstrijd is er wel een dopingcontrole voor een paar spelersquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:24 schreef Keauning het volgende:
[..]
Kun je lachen wat je wilt, maar het is voor een groot gedeelte zo. Techniek en inzicht krijg je niet van doping. Voetbal is voor een groot gedeelte hierop gebaseerd. Bij wielrennen is het fysieke aspect gewoon zooo veel meer belangrijk.
Net als in het wielrennen hoorde ik vandaag is er na elke wedstrijd een loting tussen alle spelers voor een plasje.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Na elke wedstrijd is er wel een dopingcontrole voor een paar spelers
Staat niet in vergelijking met de off-competition controles in het wielrennen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Controle. Doping heeft voor F1 coureurs niet zo veel effect, vandaar dat de nood ook een stuk minder is.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:25 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dit? Wat valt mee? Gebruik, controle?
Omdat het veel minder belangrijk is, wilt niet zeggen dat er niet op gecontroleerd moet worden. Dat hoor je mij ook niet zeggen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is ook onzin omdat doping voor een lange periode in je lichaam blijft, dus is de random check overal ook geldverspilling.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:25 schreef feeling_sinister het volgende:
[..]
Staat niet in vergelijking met de off-competition controles in het wielrennen.
Och de ´voetbalfans die een hekel hebben aan wielrennen´ doet er niet heel veel toe en had ik beter kunnen weglaten.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus als een voetbalfan een hekel aan wielrennen heeft is hij arrogant in jouw optiek omdat er ook dingen fout zijn in het voetbal?
Oh wat is dit vreselijk naïef. In het tennis zijn er een aantal jaar terug een slootje Argentijnen betrapt, die het nog goed deden ook. Coria, Canas, Puerta, noem ze maar op. Waarom? Omdat doping niet zou helpen? Kom nou toch op zeg.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:24 schreef Keauning het volgende:
[..]
Kun je lachen wat je wilt, maar het is voor een groot gedeelte zo. Techniek en inzicht krijg je niet van doping. Voetbal is voor een groot gedeelte hierop gebaseerd. Bij wielrennen is het fysieke aspect gewoon zooo veel meer belangrijk.
Zeg ook niet dat het niet helpt, leer eens lezen. Daarbij heb ik het niet over tennis, maar over voetbal.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:26 schreef TheArt het volgende:
[..]
Och de ´voetbalfans die een hekel hebben aan wielrennen´ doet er niet heel veel toe en had ik beter kunnen weglaten.
En over dat over één kam scheren. Dat wordt toch met wielrenners zelf ook gedaan? Wielrenners zijn toch ook allemaal doodordinaire slikkers?
[..]
Oh wat is dit vreselijk naïef. In het tennis zijn er een aantal jaar terug een slootje Argentijnen betrapt, die het nog goed deden ook. Coria, Canas, Puerta, noem ze maar op. Waarom? Omdat doping niet zou helpen? Kom nou toch op zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |