Mis ik iets???quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:46 schreef belle1608 het volgende:
@Pulver wow 5 keer![]()
![]()
Zal ik dan extra goed slapen!
Piccie! Piccie! Piccie!quote:
Noooh, moet ik mijn Mikkie een nieuwe laten bezorgen?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:02 schreef Ireth het volgende:
KutVolgens mij heeft Micky (hamster van Susanne) een hersenbloeding gehad. Hij wijkt af naar links, valt continue om naar links en als ie probeert te klimmen (wat ie normaal de hele dag doet) dondert ie weer net zo hard naar benee...
Kan ik morgen met een verdrietig kind een hamster laten inslapen bij de dierenarts
(hij is al ruim 2en half.. en das oud voor een hamster)
Neuh, 2 jaar is wel zo ongeveer het gemiddelde dat een dwerghamster het loodje legt.. hij zat al aardig in zijn reservetijd zeg maar...quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:10 schreef Inlognaam het volgende:
Twee hamstertjes![]()
Zit nu even te googlen, lijkt idd precies op de symptonen van een hersenbloeding. Toch lees ik dat er ook bij zijn die het overleven en waar het dus helemaal goedkomt.
Dacht eigenlijk dat hamsters ouder zouden worden.
Maar je was toch slangen en krokodillen aan het vangen?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:11 schreef Ireth het volgende:
[..]
Neuh, 2 jaar is wel zo ongeveer het gemiddelde dat een dwerghamster het loodje legt.. hij zat al aardig in zijn reservetijd zeg maar...
Eigenlijk lag ik al op mijn nestquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:13 schreef Pulver het volgende:
[..]
Maar je was toch slangen en krokodillen aan het vangen?
Nah ff nie hoor! Ze mag van mij een nieuwe hamster, maar dat is echt geen lopende band werk voor morgen!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:07 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Noooh, moet ik mijn Mikkie een nieuwe laten bezorgen?
hoe heet dat kreng nou ook al weer?quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:40 schreef Pulver het volgende:
[ afbeelding ]
geluid denk je er maar bij.
(maar het is heel lief knor...knor...knor...)
Ook dierenartsen weten de prijzen wel ja.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:15 schreef Ireth het volgende:
Tring.. zit ff te google-en en in laten slapen van een hamster bij de dierenarts varieert van 20 tot 80 euro!Ik mag eerlijk gezegd hopen dat ie vannacht uit zichzelf gaat hemelen...
Das een hap in mijn budget die ik ff niet kan missen eigenlijk...
Babe?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:21 schreef DJMO het volgende:
[..]
hoe heet dat kreng nou ook al weer?
ik ken wel big en betsy, maar ik kan niet meer op de naam van dit flim varken komen
Babe!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:21 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik ken wel big en betsy, maar ik kan niet meer op de naam van dit flim varken komen
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:21 schreef DJMO het volgende:
[..]
Is gewoon een varken.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:21 schreef DJMO het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |