Flikker op.quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:51 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Als je echt wil afvallen dan moet je aan de drugs gaan.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:56 schreef rhubarbje het volgende:
maar goed er is geen quick fix, juist niet voor die laatste kilo's
Het is eigenlijk wel wetenschap, maar simpele wetenschap.quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:04 schreef Seam het volgende:
Kun je nu echt niet zelf bedenken hoe je moet afvallen? Het is echt geen wetenschap hoor. Let op wat je eet en probeer bij te houden wat je eet, ga sporten (cardio en spieren trainen) en je valt af.
En 100 kg als streefgewicht? Ben je 2,30m? En hoe oud ben je?
precies!quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:12 schreef MDKme2 het volgende:
Belangrijkste tip:
Eet (regelmatig) 3 keer per dag, leest ochtend ontbijt, middag eten, avond eten.
Sla dus geen maaltijden over, dit werkt averechts.
Om af te vallen met net iets onder je (lees jouw, niet het gemiddelde) energie behoefte gaan zitten.
Meer sporten houd in je "kunt" meer eten, De rest van de dag achter de pc is juist weer minder eten.
Maar laat ik eerlijk zijn.
100 kilo als streef gewicht, ik gok een jaar of 20-30 met een lengte van 180, is nog steeds niet een handig gewicht.
Bereken je bmi eens en kijk eens wat voor jouw leeftijd, lengte, geslacht(man gok ik) een nog net gezond bmi zou zijn.
Probeer dat eens als streef gewicht te hanteren.
Dit is voor de meeste mensen (die willen af vallen) juist de valkuil.quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
precies!
alleen zou ik gaan voor 5/6 eetmomenten (tussendoortje in de ochtend en in de middag)
Gewoon 500 kcal minder eten dan je verbrand.quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:14 schreef MDKme2 het volgende:
[..]
Dit is voor de meeste mensen (die willen af vallen) juist de valkuil.
Ze eten meer dan ze "nodig hebben" met deze extra eet momenten, ik zou het af raden.
Tenzij je een erg goede zelf beheersing hebt.
Hogere wiskunde is wel het Nederlandse equivalent denk ik.quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:09 schreef Seam het volgende:
Ik wilde inderdaad ook rocket science zeggen maar wist geen goede vertaling
500 kcal is fout.quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:16 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Gewoon 500 kcal minder eten dan je verbrand.
Hoe je daar aankomt kan ie lekker zelf uitzoeken.
als je te weinig eet gaat je lichaam vet juist op slaanquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:19 schreef Awesome_ het volgende:
Hou alsjeblieft op over die 6maaltijden per dag want dit is echt de grootste onzin.
Kcal in = kcal uit
Kcal in > kcal uit = aankomen
Kcal in < kcal uit = afvallen.
Niks meer, niks minder.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |