quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:47 schreef gohan16 het volgende:
Naar de arts gaan is het verstandigste wat je kan doen. Op het forum heb je niets aan advies, al is het van de cardioloog. Je moet gezien en onderzocht worden.
Zou ik morgen al terecht kunnen met dit probleem? Ik wil geen weekend wachten.quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:49 schreef Bendoe het volgende:
Zorg er iig voor dat je naar je huisarts gaat hiermee, en eventueel een afspraak maakt met een diëtist.
Wij kunnen toch niet in de agenda van jouw huisarts/cardioloog kijken?quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:51 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
[..]
Zou ik morgen al terecht kunnen met dit probleem? Ik wil geen weekend wachten.
godsamme zeg, met dit soort klachten moet je direct naar een arts! Zelf zou ik direct naar de eerste hulp van het ziekenhuis gegaan zijn!quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:51 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
[..]
Zou ik morgen al terecht kunnen met dit probleem? Ik wil geen weekend wachten.
Ja, oke... Maar ik merk dat ik ook last krijg van mijn armen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:53 schreef Civilian het volgende:
[..]
Wij kunnen toch niet in de agenda van jouw huisarts/cardioloog kijken?
ziektes kennen geen avonduren, neem NU contact op met een arts!quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:54 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Ja, oke... Maar ik merk dat ik ook last krijg van mijn armen.
Dit en niet hier op fok een beetje lopen strooienquote:Op donderdag 5 juli 2012 22:49 schreef Bendoe het volgende:
Zorg er iig voor dat je naar je huisarts gaat hiermee, en eventueel een afspraak maakt met een diëtist.
Want?quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:30 schreef MDKme2 het volgende:
Link naar de zelfde persoon!
De laatste 10 KG eraf.
Zoek professionele hulp!
ja want de ehbo is er om zo naar binnen te walsen voor alles, kost niets.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:20 schreef Desire93 het volgende:
IDD TS naar de huisarts en snel en je niet laten wegsturen met een paracetamol waar ze goed in zijn. Desnoods naar de eerste hulp gaan en doen alsof, als ze je maar onderzoeken, niet zo het weekeinde ingaan.
IDD, en uit ervaring.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:21 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja want de ehbo is er om zo naar binnen te walsen voor alles, kost niets.
ga gewoon naar de huisarts, die mensen zijn echt wel capabel.
en wat een vooroordeel over die paracetamol weer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |